Besvaret February 22, 2015 Uhh, jeg har været så spændt på hvordan det løb af stablen med jeres lange fødselsdags-weekend-marathon. Du kan tro at jeg har tænkt meget på jer i løbet af weekenden, og det ser jo bare ud til, at I har haft det rigtig dejligt og hyggeligt :) Nu håber jeg bare at I stadig har en lille rest energi tilbage til fødselsdagen i børnehaven i morgen. Åh, hende Lise er altså bare en unge lige efter mit hoved :wub Hun minder mig sådan om mig selv, da jeg var barn :p Lidt af en drengepige med togbaner, flyvemaskiner og Spiderman kostume. Og jeg bliver da også i tvivl om, hvorvidt det er Lise eller Per, der ser mest opslugt ud af den togbane :D Det minder mig om engang hvor min fætter fik en racerbane i fødselsdagsgave og den stakkels unge endte med slet ikke at kunne få et ben til jorden, for de tre granvoksne mænd (min far og to onkler), der sad og gav den gas på gulvet med racerbiler :rolleyes Og altid fedt med anerkendelse for ens bagværk :) De ser da også vildt gode ud dine boller og sikke en flot kage. Der er sket lidt, siden fødselsdagskagerne i min barndom. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2015 Tillykke med Lise :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2015 Stort tillykke med Lise :hurra skønne billeder :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Stort tillykke med Lise!!! :hurra :balloons :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Endnu engang tillykke med din store pige! Som sagt en pige efter mit hoved, flyvemaskiner er bare det bedste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Uhh, jeg har været så spændt på hvordan det løb af stablen med jeres lange fødselsdags-weekend-marathon. Du kan tro at jeg har tænkt meget på jer i løbet af weekenden, og det ser jo bare ud til, at I har haft det rigtig dejligt og hyggeligt. Nu håber jeg bare at I stadig har en lille rest energi tilbage til fødselsdagen i børnehaven i morgen. Åh, hende Lise er altså bare en unge lige efter mit hoved. Hun minder mig sådan om mig selv, da jeg var barn. Lidt af en drengepige med togbaner, flyvemaskiner og Spiderman kostume. Og jeg bliver da også i tvivl om, hvorvidt det er Lise eller Per, der ser mest opslugt ud af den togbane. Det minder mig om engang hvor min fætter fik en racerbane i fødselsdagsgave og den stakkels unge endte med slet ikke at kunne få et ben til jorden, for de tre granvoksne mænd (min far og to onkler), der sad og gav den gas på gulvet med racerbiler. Og altid fedt med anerkendelse for ens bagværk . De ser da også vildt gode ud dine boller og sikke en flot kage. Der er sket lidt, siden fødselsdagskagerne i min barndom. Hvor er du altså bare sød sådan at tænke på os! :D :kiss Det var lidt hårdt idag, men jeg klarede det og er da ikke HELT bombet. Og Lise hyggede sig og ungerne elskede bollerne og frugten, så det var det vigtigste ;) Det er skønt med barnlige mænd, som kan gå ned i børnehøjde og lege med ;) (men selvfølgelig knap så fedt, hvis de "stjæler" legetøjet og ungen ikke kan være med! :D) Tillykke med Lise :hurra Stort tillykke med Lise :hurra skønne billeder :kuller Stort tillykke med Lise!!! :hurra :balloons :toot Endnu engang tillykke med din store pige! Som sagt en pige efter mit hoved, flyvemaskiner er bare det bedste :) Tak skal I have piger! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Grød og baby er en skøn combo :D Man er ikke en rigtig baby hvis man ikke har grød til op over begge ører ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Haha! Og en lille grød bobbel :lol Hold op, hvor er han nuttet :biglove Og hvor ser fødselsdags weekenden mega hyggelig ud :yay Jeg er vild med farmors hjemmestrikkede cardigan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Haha! Og en lille grød bobbel :lol Hold op, hvor er han nuttet :biglove Og hvor ser fødselsdags weekenden mega hyggelig ud :yay Jeg er vild med farmors hjemmestrikkede cardigan :) Ja, han er helt vild med at blæse bobler :D Det ser ret sødt ud Og ja, mig og Lise matcher totalt ;) Jeg synes også hun er ret sej til at strikke hende farmor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Så fik vi vel overstået Lises fødselsdag i børnehaven også! Puha, jeg er godt brugt nu og har ikke lyst til at bage i det næste lange stykke tid efter at have bagt 3 dage i træk! :D Men det har været rigtig hyggeligt, Lise har været glad med glad på og virkelig NYDT at have fødselsdag - og det er jo det vigtigste! Det er klart den sjoveste fødselsdag indtil nu, man kan virkelig mærke hun er blevet ældre og forstår mere! :yay Så er vi klar til at tage i børnehave og fejre fødselsdag! :hurra Mor har gjort frugten klar... Og bagt flere boller :) Fødselsdagsbarnet med bedsteveninden ved sin side Der var pyntet fint op med My Little Pony på bordet :P Lise deler boller med smør ud til de andre børn. De var et stort hit og der blev bedt om mere mange gange! :D Ud af 30 boller havde jeg kun 4 stk med hjem :rolleyes Hun fik også en lille gave :) En fin lille bog med tegninger fra de andre børn! :biglove Hjemme igen skal der bare hygges med lillebror! Og så er en dejlig fødselsdag slut for denne gang :) Puha det bliver svært at vente et helt år igen! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Hvor er dine børn bare alt for søde :kuller og sammen, hvor er de skønne :7himmel syntes ikke det er så pænt ved min stigende skrukhed :haha Skønt billede med grød bobbel fra Simon :wub og hvor ser Lise bare mega stolt og glad ud på billederne fra børnehaven, kønne pige :wub Hvor ser det bare ud til at have været så hyggeligt for hende, det er da også en dårlig opfindelse når man er barn, at fødselsdag kun er én gang om året :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2015 Hvor er dine børn bare alt for søde :kuller og sammen, hvor er de skønne :7himmel syntes ikke det er så pænt ved min stigende skrukhed :haha Skønt billede med grød bobbel fra Simon :wub og hvor ser Lise bare mega stolt og glad ud på billederne fra børnehaven, kønne pige :wub Hvor ser det bare ud til at have været så hyggeligt for hende, det er da også en dårlig opfindelse når man er barn, at fødselsdag kun er én gang om året :lol Haha beklager at jeg prikker til din utålmodighed! :D Men så håber jeg at din øgede skrukhed måske også øger fertiliteten, så det går lidt hurtigere! ;) Jeg krydser ihvertfald for dig! Og ellers tak for de søde ord :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2015 Haha beklager at jeg prikker til din utålmodighed! :D Men så håber jeg at din øgede skrukhed måske også øger fertiliteten, så det går lidt hurtigere! ;) Jeg krydser ihvertfald for dig! Og ellers tak for de søde ord :kiss Det ville da være fint, hvis det øger fertiliteten, så bliver min kære M beordret til at se billederne af dine kønne børn, det er hans fertilitet der er nedsat. De er top sød og mega kønne jeres børn, Lise er en rigtig charmetrold ser det ud til, også de billeder du har lagt ind på et tidspunkt fra en IKEA tur :kullerTak for de krydsede finger, hvor er du sød :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2015 Det ville da være fint, hvis det øger fertiliteten, så bliver min kære M beordret til at se billederne af dine kønne børn, det er hans fertilitet der er nedsat. De er top sød og mega kønne jeres børn, Lise er en rigtig charmetrold ser det ud til, også de billeder du har lagt ind på et tidspunkt fra en IKEA tur :kuller Tak for de krydsede finger, hvor er du sød :kram2 Tak Katrine :biglove Og ja, hun er en kæmpe charmetrold! Selvom hun også kan være strid til tider (hvilke børn er ikke det!), så er det hurtigt ovre igen - og hun ELSKER bare at drille og være "fræk" :P Fx griber hun tit fat i mig og "holder mig fast" imens hun kalder på far "Kom far, lad os kilde mor!" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2015 Lise læser historie for Simon en tidlig morgen :biglove Simon følger meeeget interesseret med ;) Dejlige lillebror synes Lise :wub Hun er virkelig glad for ham, det er så skønt! Og Simon synes at storesøster er ret sjov og underholdende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2015 Tak Katrine :biglove Og ja, hun er en kæmpe charmetrold! Selvom hun også kan være strid til tider (hvilke børn er ikke det!), så er det hurtigt ovre igen - og hun ELSKER bare at drille og være "fræk" :P Fx griber hun tit fat i mig og "holder mig fast" imens hun kalder på far "Kom far, lad os kilde mor!" Hun har da total god hurmor :loveshower det er alle børn, altså tride til tider. Hvor er det skønne skønne billeder med Lise der læser for Simon :biglove bliver total blød om hjertet, hvis du hører noget der bimler så er der blot mig bliver mega skruk af at se dine skønne børn :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2015 Hvor er det nogle skønne billeder af dine dejlige unger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2015 Hun har da total god hurmor :loveshower det er alle børn, altså tride til tider. Hvor er det skønne skønne billeder med Lise der læser for Simon :biglove bliver total blød om hjertet, hvis du hører noget der bimler så er der blot mig bliver mega skruk af at se dine skønne børn :kuller :haha Nå det var bare dig? Jeg troede det var nogle klokker der ringede :p Hvor er det nogle skønne billeder af dine dejlige unger!Tak søde Camilla :kissDet var bare ren hygge den morgen med højtlæsning i sengen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2015 :haha Nå det var bare dig? Jeg troede det var nogle klokker der ringede :p Nej nej, det var bare mig :blush :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Det ser også bare mega hyggeligt ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Lise, Simon og jeg har været i kbh zoo idag :loveshower Jeg var lidt smånervøs over sådan at være langt væk hjemmefra en hel dag med dem begge alene på tur, men det gik bare så fint! Vejret var helt fantastisk, Simon sov det meste af tiden eller sad bare og kiggede nysgerrigt fra barnevognen, og Lise var glad og hørte efter hvad mor sagde! :biglove Det var noget nær en perfekt dag. Og så var det lidt hyggeligt at vi helt tilfældigt rendte ind i Bolsin her fra bk derinde :P Håber også du havde en god dag derinde søde! Vi holder pause på en bænk og nyder lige en lille bolle. Selfie af Lise og mor :P "Se de her horn, mor!". Lise klapper geder. Lillebror er kommet op at sidde, så kan man lige holde ham lidt i hånden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2015 Dine børn bliver altså ikke mindre søde, jo flere billeder du ligger ind :kuller hvor ser det bare ud til at have været en vildt hyggelig dag :wub Total hjerte smelter, det hvor Lise holder Simon i hånden :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2015 Som altid nogle dejlige billeder og fantastiske indblik i jeres hverdag søde :) Synes at det ser ud til, at Lise og Simon bare har så meget glæde af hinanden og at Lise nyder at være storesøster i fulde drag. Fantastiske billeder hvor hun læser for ham og dejligt med sådan en god tur i zoo. Ser også ud til at I havde vejret med jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2015 Dine børn bliver altså ikke mindre søde, jo flere billeder du ligger ind :kuller hvor ser det bare ud til at have været en vildt hyggelig dag :wub Total hjerte smelter, det hvor Lise holder Simon i hånden :7himmel Det var også en rigtig dejlig dag :7himmel Så får man mod på at tage alene afsted med ungerne igen en anden gang! Som altid nogle dejlige billeder og fantastiske indblik i jeres hverdag søde :) Synes at det ser ud til, at Lise og Simon bare har så meget glæde af hinanden og at Lise nyder at være storesøster i fulde drag. Fantastiske billeder hvor hun læser for ham og dejligt med sådan en god tur i zoo. Ser også ud til at I havde vejret med jer :)Hun er VILD med at være storesøster, det er bare så dejligt :loveshower Og hun passer så godt på Simon og bliver aldrig sur på ham (indtil videre) - ikke engang når han hiver hende i håret eller river hende med hans skarpe negle. Hun er virkelig en fantastisk og omsorgsfuld storesøster. Jeg er så stolt af hende :wubOg ja, dejlig tur i zoo! Vejret har bare været helt fantastisk og forårsagtigt siden weekenden - vi nyder det så længe det varer ved! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Hvem er det der kommer der? Uha, det er mor!! :yay Hvad er det for noget spændende noget du har i hænderne? Giv mig det kamera! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites