Besvaret October 24, 2014 Hvor er han sød :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2014 Tusind tak piger :kiss Jeg synes også at den er så fin den ringbrynje, bare ærgerligt han næsten allerede er vokset ud af den! Og han har kun haft den på 2 gange! :( Selvom det jo er dejligt han tager på, kunne man godt ønske sig de satte farten lidt ned ind imellem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 Mor har fløde i brysterne :D tjek lige de dobbelthager! :p min lille dreng bliver så tyk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 Nøj han er cute! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Nøj han er cute! :kuller Tak Sara :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Vi var i Tivoli til Halloween i weekenden med min søster og det var bare en skøn dag! :loveshower Lise NØD det så meget og jeg nød at kunne tage i et par forlystelser med min datter og kigge på hendes glade ansigt ;) Vi mødte Rasmus klump, men han var lidt farlig, så mor måtte lige være med ;) Og så en tur på karrusellen, Nøj det var svært at fange et billede af hende i farten! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Skøn som altid! :biglove Lyder som en dejlig tur i havde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Skøn som altid! :biglove Lyder som en dejlig tur i havde! Det var det også! :) Tivoli gør virkelig meget ud af Halloween, det var så flot! Det eneste jeg ærgede mig over, var at jeg ikke kunne se det zombie Dance show, som de havde, da det først kom kl. 21 <_< Det var ellers i bedste MJ thriller stil og med break dance, parkour og hiphop - det så ret fedt ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Det var det også! :) Tivoli gør virkelig meget ud af Halloween, det var så flot! Det eneste jeg ærgede mig over, var at jeg ikke kunne se det zombie Dance show, som de havde, da det først kom kl. 21 <_< Det var ellers i bedste MJ thriller stil og med break dance, parkour og hiphop - det så ret fedt ud Ja' det var da ærgerligt... Men nok lidt sent, ja! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Hvor ser det hyggeligt ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2014 Ralle ralle ralle.. er det nu vi skal op?... Ralle ralle... Jeg er vågen... :biglove Simon var lidt svær at få liv i til morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2014 Min skønne fjollede pige :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Dejlige unge :) sikke en sød kjole hun har på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Dejlige unge :) sikke en sød kjole hun har på! Ja, det tænkte jeg også, den er rigtig fin :) Og hvor hyggeligt med Tivolitur Mette, hvor får I givet jeres børn mange gode minder :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg er også helt vild med hendes kjole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2014 Tak skal I have :) jeg er også ret vild med kjolen :biglove har købt en trøje magen til bare i guld med glimmer istedet for, den er også bare fin! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Simon var til lægen og blive vaccineret igår og han klarede det bare SÅ flot!! :yay Sygeplejersken forberedte mig på at den sved en del og han derfor ville blive ked af det, men han peb lige lidt, da hun sprøjtede den ind og var ellers stille igen få sekunder efter. Ved den anden sagde hun at den kommer han til at hade for den gjorde mere ondt end den første! Men igen peb han lige kort og var ellers stille! Hun var dybt imponeret over ham og synes han var SÅ sej og dygtig! :yay Vi kunne endda klemme et lille smil ud af ham inden vi gik :biglove Da vi kom hjem var der intet at mærke på ham - heller ikke om aftenen, ingen feber eller pyller! Sådan må det gerne være hver gang! :loveshower Her er han i voksiposen, da vi var kommet hjem igen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Lise og Simon putter i sofaen :bigloveLise er startet til gymnastik med bedsteveninden og hun ELSKER det!! :loveshowerDe to tøser hygger sig simpelthen så megetDer bliver trillet, klatret og kravlet :)Lise med mormor :bigloveLise har fået nye gummistøvler!... måske hun lige skulle vokse lidt mere først?... :PBleen skal da på hovedet mor!!! :DHvem har brug for et badekar, når man har en håndvask!?Lise havde meget rød numse en dag og jeg måtte ikke vaske hende med klud på puslebordet, fordi det gjorde så ondt. Så vi fandt på en anden måde at vaske rumpetten på :P Det var meningen den bare skulle skylles hurtigt, men hun hyggede sig så meget at hun fik lov at lege der lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Den drillede lige lidt, men nu er det rettet så man kan se billederne direkte i tråden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Hold fast de er bare dejlige de unger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2014 Hold fast de er bare dejlige de unger :loveshower Tak søde :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2014 Puha, det er hårdt at være baby! Såååå mange bekymringer! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2014 Fik hentet Simons pas idag og synes da lige I skal se billedet :p Det er taget, da han var et par uger gammel og han ligner den vildeste gangster baby, haha! :D :D Han bliver SÅ glad for det, når han bliver stor :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites