Oprettet March 8, 2014 En lettere forsinket version 2 af Lise's billedetråd :) Hvis man gerne vil se billeder af Lise fra 0-2 år kan man kigge i hendes babybilledetråd her! EDIT 05.09.14: Lillebror Simon er nu kommet til verden d. 27.08.14 og tråden bliver derfor lavet om fra Lises billedtråd til Lise og Simons! :loveshower Lise kom lige med ind i vores soveværelse imorges, da jeg skulle have tøj på og så lå kameraet der på sengebordet. Hun fik øje på det og insisterede så ellers på at mor skulle tage billeder! :D Det blev til dem her... Først lidt genert Så bløder man lige lidt op Og så kan man ellers godt gøre sig til for kameraet! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2014 Her til aften insisterede Lise på at have hue og solbriller på imens hun spiste aftensmad :rolleyes her er hvordan hun så ud! Mors lille rockstjerne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Solen skinner altid på dem der er seje nok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2014 Vi var i Zoo med mødregruppen her i weekenden. Kæmpe hit! :biglove Lise og en anden af pigerne i gruppen rendte konstant rundt sammen og holdt i hånden, snakkede og grinede. De var bare SÅ søde! :wub Desværre fik jeg ikke taget noget billede af dem :( men det blev da til et par andre snapshots: Lise og et par af de andre fra mødregruppen kigger efter lamaer og emuer Vi kigger efter aber Min smukke datter :biglove Der blev også lige tid til at jagte ænder ;) Frokosttid Lise og en anden fra mødregruppen kigger efter isbjørne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2014 Lise fik en Doktor McStuffins doktortaske i 2-års fødselsdagsgave og den har hun været meeeeget glad for! :biglove Hun undersøger jævnligt bamser, dukker, mor og far - og her den anden dag var det så vores hund Loke, som det "gik ud over". Lige inden vi fik hentet kameraet havde hun også siddet og kigget ham i ørerne med den dims (ved ikke hvad den hedder), som ligger på gulvet :P Og så lytter hun med stetoskop på hans brystkasse (det kan man ikke rigtig at se, da hun har ryggen til). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2014 Vi var til påskefrokost idag og der forelskede Lise sig i en guitar, som værtens dreng havde. Hun plimrede løs på den og slæbte rundt med den! Det kunne være vi skulle anskaffe os nogle flere instrumenter i hjemmet? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Hvor er læge Lise bare sød! Og hvor er Loke skøn og tålmodig. Labradorer er bare de sødeste hunde.. Super fin trøje hun har på i videoen, hvor er den fra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Hvor er læge Lise bare sød! Og hvor er Loke skøn og tålmodig. Labradorer er bare de sødeste hunde.. Super fin trøje hun har på i videoen, hvor er den fra? Ja han er helt fantastisk :wub da hun var mindre kravlede hun jo rundt oven på ham og han ventede tålmodigt med at rejse sig til hun var helt nede igen.Trøjen er såmænd "bare" en Mads&Mette fra Føtex :p jeg er fan af billigt tøj frem for mærkevarer :lol så længe jeg synes det er pænt, og det er meget af det derfra (synes jeg). Ellers hedder det Kvickly og H&M. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Ja han er helt fantastisk :wub da hun var mindre kravlede hun jo rundt oven på ham og han ventede tålmodigt med at rejse sig til hun var helt nede igen. Trøjen er såmænd "bare" en Mads&Mette fra Føtex :p jeg er fan af billigt tøj frem for mærkevarer :lol så længe jeg synes det er pænt, og det er meget af det derfra (synes jeg). Ellers hedder det Kvickly og H&M. Ja jeg tjekkede lige hele din Lise 0-2 år billederne igennem og kunne se hvor tålmodig Loke er. Det var sjovt at se Lise fra fødslen til 2 år så hurtigt. Det er sjovt, at hun var så mørkhåret fra fødslen og nu er så lys :kuller Men der skulle jo være noget om at spædbørn ligner deres far, sådan at han er sikker på det er hans barn :p Altså i hulemennesketiden og dengang ;) Er også glad for Mads og Mette. Men vi bor ikke længere i nærheden af en Føtex, så det er kun når der er tilbud på deres tøj at jeg tager derind forbi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Ja jeg tjekkede lige hele din Lise 0-2 år billederne igennem og kunne se hvor tålmodig Loke er. Det var sjovt at se Lise fra fødslen til 2 år så hurtigt. Det er sjovt, at hun var så mørkhåret fra fødslen og nu er så lys :kuller Men der skulle jo være noget om at spædbørn ligner deres far, sådan at han er sikker på det er hans barn :P Altså i hulemennesketiden og dengang ;) Er også glad for Mads og Mette. Men vi bor ikke længere i nærheden af en Føtex, så det er kun når der er tilbud på deres tøj at jeg tager derind forbi :) Ja det er helt vildt som hun har forandret sig! Men det er ikke helt så underligt, for kigger jeg på babybilleder af både mig og Per, så var vi begge helt mørkhårede (jeg var nærmest sorthåret) og blev så lysere efterhånden. Per blev så brunere i håret igen som teenager/voksen, men var helt blond som barn. Så det er spændende at se om Lise ender med at være blond som mig eller bliver mørkere igen som Per :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Lise vandt en lille hund i banko til årets påskefrokost :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Åh hvor er det dejligt med det her sommervejr! :loveshower Det er blevet til rigtig mange vidunderlige timer i haven. Vi fik grillet igår aftes for første gang i år. Lise NØD sparerib'sne :D Så fik vi hevet boldteltet ud i haven - det var et stort hit! Der går rigtig meget tid med at lege inde i det - og putte bamser og diverse andre ting derinde og åbne og lukke og åbne og lukke og.... :P "Se mor, hvor artig jeg er!... Må jeg få en ostehaps nu?!" :wub Lise og Loke :biglove Hun kommer selv nu og beder om at jeg tager et billede af dem sammen! Og så stiller hun sig over ved ham og lægger armen om ham og poserer rigtigt for kameraet :p det er så ikke altid at hunden lige stiller sig rigtigt op... elller bare står stille for den sags skyld! :D Lise hygger i haven med fasters hund Rollo Lise, Rollo og hendes højt elskede faster Lotte! :biglove Rollo nyder opmærksomheden :D Min fantastiske, dejlige og glade datter :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Hvor er hun altså bare sød! Sikke et dejligt smil hun har! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Hvor er hun altså bare sød! Sikke et dejligt smil hun har! :wub Tak for de søde ord Sara! :kram jeg synes jo naturligvis også hun har det mest fantastiske dejlige smil, der går lige i hjertet! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 I skal da lige se en lille sjov video også af Lise og mor, der går amok i spareribs :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 En liggestol kan være en fremragende legeplads! :D Og så kan man da spare lidt penge i forhold til det helt store legetårn :P ... her primært brugt som rutsjebane! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 I zoo med moster (og mor) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Øj hun ligner sin moster på mange punkter :) Hun er altså bare så fotogen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Øj hun ligner sin moster på mange punkter :) Hun er altså bare så fotogen Det kan jeg faktisk godt se, nu du siger det :) Ihvertfald på det billede! Det bliver moster glad for at høre! :D Og tak Sinning :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2014 Loke bliver lige undersøgt af doktor Lise :) Hygge i mors seng om morgenen - elsker det smil! :wub Lise leger med sit kagesæt, som hun har fået af sin Farmor (stort hit!) og hun vil meget gerne vise desmå lys frem :) Gad vide om man kan spise lysene?... MMMmmmmm!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2014 Hvor er hun bare skøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2014 Hvor er hun bare skøn :biglove Tak skal du have Fru SP :) Det synes vi jo også :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Det er ved at være på tide med lidt flere billeder :) Lise leger her doktor med vores hund Loke. Loke har fået plaster på :biglove Vi er ved at bygge skur herhjemme og Lise var med ude og hjælpe med at male skelettet til skuret. Hun var meeeeget koncentreret og grundig - malede bjælken hele vejen rundt, også på undersiden! Og næsten uden nogle helligdagspletter! Hun blev ved at male uden pause i 1½ time, og stoppede kun fordi jeg hev hende ind for at spise frokost. Mor var meget stolt! :wub Morgenhygge i sengen Vores dejlige glade pige :kuller Far og Lise fjoller :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Dejlige billeder af din pige... Hvor er det vildt at hun kunne male så længe, da vi lod Silje male fik hendes tunge også en tur, så rengøringen tog længere tid end hjælpen ;) Hvor ligner Lise sin far på det billede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2014 Dejlige billeder af din pige... Hvor er det vildt at hun kunne male så længe, da vi lod Silje male fik hendes tunge også en tur, så rengøringen tog længere tid end hjælpen ;) Hvor ligner Lise sin far på det billede :) Ups, glemte at svare på denne her! :badgirl Det bliver Per glad for at høre - vi får altid at vide at hun ligner mig :P Men faktisk hvis man kigger baby/børnebilleder af Per, så ligner de sindssygt meget hinanden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites