Oprettet March 7, 2014 Efter en snak i tumlinge smalltalk har jeg nu besluttet at få købt det øretermometer jeg så gerne vil have. Men hvilket? Og hvor er det billigst? Og skal man købe de der plastik hætter med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Vi har en braun. Der fulgte nogle plastikhætter med, så man behøver ikke købe nye lige med det samme. plastikhætterne er jo et spørgsmål om hygiejne. vi købte på amazon.co.uk, klart det billigste sted vi kunne finde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Vi har bedst tilbagemeldinger på brauns øretermometer på mit arbejde (apotek). Vi har haft en variant fra seagull, som var noget billigere, men der kom flere reklamationer på at det ikke var præcist nok, så det ville jeg holde mig fra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2014 Jeg følger lige med her :) men det lyder umiddelbart til at Brauns er et godt bud, medmindre der er nogen der kender et bedre eller billigere (men lige så godt) øretermometer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2014 Paa hospitaler samt hos vores laege bruger de ogsaa Braun. Det er saa I irland. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2014 Så er der bestilt et Braun fra amazon :P Det var det billigste jeg kunne finde - termometer (med 21 hætter inkluderet) + 40 ekstra hætter til 238 kr! Del dette indlæg Link to post Share on other sites