Oprettet March 4, 2014 Taberdysten Uge 10 - 2014 Lenna1985 -1,9 kg (-3,3 kg) SaraLK -1,5 kg (-2,8 kg) Påskesen -1,4 kg (-4,2 kg) Stephi-pigen -1,3 kg (-4,1 kg) Tille -0,8 kg (-1,9 kg) Majs -0,6 kg (-2,0 kg) Fihl -0,5 kg (-3,0 kg) Blomst27 -0,5 kg (-3,1 kg) Mistel -0,4 kg (-4,3 kg) Snublefod +0,2 kg (-4,7 kg) Barbamama +0,4 kg (-4,5 kg) Maj85 +0,4 kg (-1,9 kg) Betty87 +0,8 kg (-1,1 kg) ---- ---------------------------------------------------- Tillykke til: Lenna1985 - :glad :respekt :8: Tilsammen har vi tabt os 7,1 kg kg i denne uge :8: :respekt :glad - - Vi byder velkommen til Dorita - :klap Manglende tilbagemelding: :klap - Afbud fra: Ønskebebs Leras :balloons Husk næste vægt i en PM senest tirsdag kl. 20.00 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Tillykke til alle de seje tabere! :glad Jeg vender stærkt tilbage næste tirsdag! :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Hold nu op hvor er i seje, jeg havde da troet (og håbet) at jeg havde en medaljechance, men næ nej! :lol Tillykke Lenna :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Hvor er det stærkt gået! Stort tillykke Lenna og Stephi-pigen, du var da tæt på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Hold da op, hvor er I seje :yay Der skal jo giga vægttab til for bare at komme i top fem :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Stærkt gået Lenna! :glad og tillykke til alle andre med-tabere også! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Hvor er I gode, Top-tabere! :toot Jeg er bare glad for, at jeg er gået ned i vægt i denne uge - for jeg har da helt opgivet at blande mig i medaljerækken! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Hvor er I gode, Top-tabere! :toot Jeg er bare glad for, at jeg er gået ned i vægt i denne uge - for jeg har da helt opgivet at blande mig i medaljerækken! :D :ditto Men syntes det er rart at have nogen at stå til ansvar overfor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 :ditto Men syntes det er rart at have nogen at stå til ansvar overfor :) SÅ enig! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Tillykke til taberne!! Må tage mig sammen til næste uge, selvom jeg er på ferie ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Hold da op nogle vilde tab :D Her gik jeg og håbede på endnu en 1. plads haha Virkelig flot gået Lenna og alle jer andre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites