Oprettet March 4, 2014 Hej Jeg faldt i morges ned af trappen, gled på det øverste trin og røg på bagdelen hele vejen ned. Jeg fik et chok og er nu øm i ballen, får nok et dejligt blåt mærke. Men ellers har jeg ikke ondt. Jeg har mærket lidt liv fra bebs siden jeg faldt. Egentlig havde jeg ikke tænkt på at ringe til læge eller JM, da jeg jo ik har ondt, og tænker når det kun var på bagdelen (og jeg har mærket ham lidt siden) så er der nok ikke sket noget med ham. Men nu er jeg alligevel blevet i tvivl, kan der være sket noget alligevel? Bør man ringe for at være hel sikker eller? Hvad ville du gøre? (Jeg er 34+3) Mvh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Jeg ville lige provokere baby til at bevæge sig. Hvis ikke det virker ville jeg ringe til FG. Der er sikkert ikke sket noget, men bare for en sikkerheds skyld! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Det lyder ikke umiddelbart til at der er sket noget, men jeg ville nok ringe alligevel og snakke med dem bare for en sikkerheds skyld. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Jeg Ville ringe for en sikkerhedsskyld. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Oev, godt, der ikke skete mere med dig :kiss Jeg husker, at Susanne herinde vaeltede paa cykel sent i graviditeten og hun ringede til FG. De kaldte hende ind til kontrol, saa jeg ville ringe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Tak for svarene alle sammen. Jeg skulle til rundvisning på FG i går, og spurgte en JM der, og så længe det ikke er maven jeg har slået skulle jeg ikke være bekymret. Jeg har dog også mærket liv stort set som normalt, så ingen grund til bekymring her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Hvis du mærker mindre end 10 spark om dagen, skal du tage derud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites