Guest baby2011

Hvor langt er i nået ??

13 indlæg i dette emne

Hej :balloons

Jeg vil lige høre jer hvor langt i er nået her inden babys ankomst ??

Jeg tænker på værelse, indkøb osv :)

Vi har en masse møbler og andre ting til baby der bare venter på hendes værelse bliver klart.. Vores store pige skal på ferie 3 dage i uge 7 hos farfar, så der får den hele armen og værelset skal stå klar, har jeg bestemt :bunny :bunny Jeg køber stadig tøj i massevis selv om det er helt tosset, da vi har en meget stor del fra vores første og jeg ved jo bare som andengangs mor at hun ikke vil kunne være i en str 50 og 56 i særlig lang tid,men det kribler bare i fingerne :badgirl

Jeg mangler at købe D-dråber og vaskeklude, men det er jo småting der godt kan vente lidt endnu..

Til gengæld synes jeg selv vi er kommet rigtig langt med barnedåben, så det er også snart på plads :)

Barnevognen kommer ind på hendes værelse når det står klar og så er der vist også styr på det..

Hvor langt er i nået ??

(Jeg ved ikke rigtigt om jeg ønsker Troldemor skal svare, for hun har jo styr på det hele :biglove )

Del dette indlæg

vi har fået købt det meste. Dog kan vi først få puslebordet om ca 4 uger da butikken først skal bestille det hjem. Og det er noget min mor skal betale, for det vil hun gerne når det er mit første barn. Men tingene står indtil videre bare og venter på at komme på plads. Men vi venter med at lave hendes værelse indtil i starten af marts. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Århhh, så er i også nået langt :) Det er nu rigtig hyggeligt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja, det er rigtig hyggeligt.. glæder mig også til at begynde at sortere og vaske tøjet, lægge det sammen og på plads.. det bliver skønt at stå og se på det færdige resultat.. :)

jeg vil bare gerne være i god tid.. derfor har vi næsten købt alt.. og vi havde en masse tøj i forvejen..

gider ikke stå i sidste øjeblik og tro at man får alt muligt af det man har brug for i barselsgave, og så får man det ikke.. så skal man stå og stresse når hun ER kommet til verden.. og det orker jeg bare ikke.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe.... :P

Jamen så kan jeg da bare skrive de ting vi mangler i stedet :D

Det vi IKKE har fået købt/ordnet endnu:

Engangskarklude

D-vitamin dråber

Sterile saltvandsdråber

Sikkerhedsvatpinde

"Legetøj" til kravlegården

Sengerand til kravlegården

Et par varme trøjer

Og så skal jeg have syet nye hynder til gyngestolen, og syet et legetæppe der passer ned i kravlegården.... Hmm... Og så mangler jeg at få vasket stort set alt :)

Så der er da stadig lidt at gå i gang med ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Engangskarklude

D-vitamin dråber

Sterile saltvandsdråber

Sikkerhedsvatpinde

Et par varme trøjer

Og så skal jeg have syet nye hynder til gyngestolen, og syet et legetæppe der passer ned i kravlegården.... Hmm... Og så mangler jeg at få vasket stort set alt :)

Jamen dog - så er jeg foran på nogle områder :P :P

Jeg har fået vasket alt tøj og syet tæppe til kravlegården..

Men D- dråberne mangler jeg også og engangsvaskekludene er heller ikke købt og alle de andre småting :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er ved at ha godt styr på det - Vi har jo en masse fra storesøster..

men meget er jo alligevel ikke i de rigtige farver.

Vi har vugge, barnevogn, tremmeseng, puslebord, gåstol, højstol mm.

Ellers har jeg købt.. autostol, badekar, sutteflasker, sengetøj, osv

Jeg har købt alt det tøj han kommer til at skal bruge op til str. 74, så det er super.. men kommer dog stadig til at købe og købe..

specielt her i udsalget :blush

Vi mangler:

D-dråber

Skråstol

Sengerand til tremmeseng

Ammeindlæg i massevis

der er sikkert mere, men kan ikke lige komme i tanke om det.

vi har det lidt rodet på værelset endnu. og kan ikke rigtigt komme igang før vores ekstra seng er væk.

Vi venter bare på at dem der skal ha den, før den afhentet.. hvilket jeg håber der snart blir, så jeg kan komme i gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Engangskarklude

D-vitamin dråber

Sterile saltvandsdråber

Sikkerhedsvatpinde

Et par varme trøjer

Så er alting blevet vasket, og lagt på plads :) Og puderne til gyngestolen er syet :)

Og så er jeg kommet i tanke om at jeg også mangler at få købt ammeindlæg ;)

Så to skridt frem og ét tilbage :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan står det til nu :)

Vi har fået lavet værelset klar og ordnet barnevognen :loveshower Tror faktisk slet ikke vi mangler ret meget nu.. Alt tøj er vasket og ligger klar og tasken til sygehuset er pakket ( mangler nogle ting til mig )

Mine forældre har meddelt de vil forære os en rigtig god brystpumpe :glad ( Vi skiftes om barslen, manden og jeg, så der vil være tider på ugen jeg ikke er hjemme )

Kirken og lokalerne til barnedåben er klar og indbydelserne er lavet..

NU må de næste dage godt gå stærkt..

Hvordan står det til hos jer ???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har vasket alt tøjet og lagt det i kommoden, samlet vuggen og gjort den klar med dyne og det hele.

Liften er også klar - barnevognen står også på værelset, der er dog ikke gjort så meget ved den endnu..

Min datter er lige blevet færdig med at sove i den.

Skråstolen skal jeg netop nu til at bestille + sengeranden. Har besluttet mig for en fra sebra :)

Ammeindlæg har jeg fået købt + et par nye amme bh'er.

Mangler nu bare D-dråber.

Og evt. også nogle flere stofbleer.

Har ikke fået pakken tasken endnu, men regner med at gøre det en af dagene.

Værelset er lidt på vej. vi har afskaffet den ekstra seng og alt det andet rod.

og nu er det erstattet af en masse baby ting. Legetøj, tremmeseng, legetæppe, vugge, søskende klapvogn, barnevogn, autostol, lift..

Der er ikke kommet nogle møbler ind endnu, men vi venter lidt med at indrette osv til senere.. Han vil alligevel ikke komme til at bruge værelset før til næste år.

Sidder godt nok lidt og tænker på om vi skal ha en kravlegård, vi havde ikke til den første... men tror godt det kunne blive nødvendigt denne gang.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja lidt videre er vi også kommet :)

Har fået styr på kravlegården, med tæppe og sengerand osv. :)

Desuden er vi blevet færdige med at indrette pusleplads på badeværelset, og vi er også i gang med at pakke tasken til sygehuset.... Jeg mangler bare at købe en ammetop og en ekstra amme-bh.

Derudover mangler jeg stadig at købe engangskarklude/skumklude... men har ikke helt bestemt mig for hvad vil præcist vil bruge endnu.

Og sterile saltvandsdråber ;)

Men inde i hovedet er jeg bare 100% KLAR! :loveshower

Hov... og har også været i gang med at lave indbydelser til barnedåben... Og er næsten færdig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har vasket alt tøjet og lagt det i kommoden, samlet vuggen og gjort den klar med dyne og det hele.

Liften er også klar - barnevognen står også på værelset, der er dog ikke gjort så meget ved den endnu..

Min datter er lige blevet færdig med at sove i den.

Skråstolen skal jeg netop nu til at bestille + sengeranden. Har besluttet mig for en fra sebra :)

Ammeindlæg har jeg fået købt + et par nye amme bh'er.

Mangler nu bare D-dråber.

Og evt. også nogle flere stofbleer.

Har ikke fået pakken tasken endnu, men regner med at gøre det en af dagene.

Værelset er lidt på vej. vi har afskaffet den ekstra seng og alt det andet rod.

og nu er det erstattet af en masse baby ting. Legetøj, tremmeseng, legetæppe, vugge, søskende klapvogn, barnevogn, autostol, lift..

Der er ikke kommet nogle møbler ind endnu, men vi venter lidt med at indrette osv til senere.. Han vil alligevel ikke komme til at bruge værelset før til næste år.

Sidder godt nok lidt og tænker på om vi skal ha en kravlegård, vi havde ikke til den første... men tror godt det kunne blive nødvendigt denne gang.

Vi havde heller ikke kravlegård til Mille, men har lånt en denne gang og jeg er sikker på vi bliver rigtig glade for den.. Når det er nummer 2 så har man som mor bare mere travlt og render mere rundt, så vil tro en kravlegård er guld værd :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er I altså bare forberedte på at byde et nyt lile vidunder velkommen - jeg får helt dårlig samvittighed....

Storesøster er lige blevet færdig med at sove i barnevognen, så den skal gøres ren osv, autostol har vi lige fået hjem (har været lånt ud). Vi ved ikke hvilket køn det bliver, så jeg har da vasket en kjole (storesøsters) og lånt noget tøj i blåt (skal vaskes), så der er lidt svesken kan få på hjem, men ellers er jeg slet ikke klar til at baby melder sin ankomst. Vi har lige en afslutning i dagpleje mandag, opstart i børnehave på tirsdag, 3 års fødselsdag næste fredag og lørdag at tænke på føsrt - MEN derefter står den på shopping og redebygning:loveshower

Jeg synes også det er rigtig svært at forholde sig til, at der kun er ca. 6 uger til terminen - det er altså snart:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER