Guest Felixmor

Udvidet basistilbud

7 indlæg i dette emne

Lægen synes jeg skal tilbydes et udvidet basis tilbud grundet min ret trælse første graviditet. Jeg havde en syg dreng med mig så fik ikke spurgt om hvad det betyder?

Mon der er nogle der kan fortælle lidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke helt sikker og min egen læge vidste det heller ikke selv, da jeg spurgte ind til hva det betød - jeg er dog under alm. Basis.

Men ku forestille mig at du måske blir holde lidt extra øje med og måske nogle flere kontrollere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst noget med ekstra kontroller, man holder mere øje med dig og højst sandsynligt flere scanninger.

Edit: sådan forstod jeg det på min læge, hun forklarede det meget kort, da hun ikke mente vi behøvede tilbuddet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg fået denne gang, netop også pga min sidste graviditet og for tidlige fødsel. Lægen vidste ikke hvad det gik ud på, men syntes det var en god ide..

Jordemoderen forklarede at det betyder der er sat ekstra tid af til mine konsultationer, og ellers er der som jeg har forstået ikke nogen forskel (så længe alt forløber okay)

Jeg skal til en ekstra scanning i uge 23, men det tror jeg er pga risikoen for tidlig fødsel, og har vist som sådan ikke noget med udvidet tilbud at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg kan se første tegn på mit udvidet basistilbud. Jeg skal til en lægesamtale efter NF scanning for at planlægge et rart graviditetsforløb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg kan se første tegn på mit udvidet basistilbud. Jeg skal til en lægesamtale efter NF scanning for at planlægge et rart graviditetsforløb :)

Det lyder da dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER