Besvaret March 6, 2014 Åh det er jo rimelig godt! Mine forældre er vist medlem! Der kommer dog lige 1100 oveni for hjul foran og ekstra cykelmontering - men har talt om at det så er fødselsdagsgave fra os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 I skal måske også tænke over hvad jeres behov er. Vil i cykle lange ture med hende, eller er det primært til DP og retur og så lidt handlen ind på vej hjem agtigt.? Jeg elsker kvalitet, men nogle gange tror jeg man skal se sit reele behov- f.eks har jeg en rigtig god mærkecykel, fordi jeg bruger den hver dag til mange km. men min svigerfar cykler 2 gange om ugen 3 km og så er det jo helt fint med en billigere cykel fra harald nyborg ;) Det gode ved croozer og chariot er at man også kan lave dem om til klapvogn og løbevogn, hvis det har interesse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Jeg tror vi køber denne: https://webshop.coop.dk/vare/mustang-cykeltrailer-klapvogn-model-nr-2/5700383650131?kategorier=tilbud-og-nyheder%2Fmedlemstilbud Den er med medlemstilbud lige pt. og virker til at være fint til vores behov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Jeg tror vi køber denne: https://webshop.coop.dk/vare/mustang-cykeltrailer-klapvogn-model-nr-2/5700383650131?kategorier=tilbud-og-nyheder%2Fmedlemstilbud Den er med medlemstilbud lige pt. og virker til at være fint til vores behov :) Er det ikk den fra Coop der dumpede alle tests? Men måske de har lavet en forbedret en! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Er det ikk den fra Coop der dumpede alle tests? Men måske de har lavet en forbedret en! Nej det er en anden de lavede, men grunden til at den dumpede testen (altså den anden) var pga. der manglede en parkeringsbremse, og ikke fordi vognen som sådan var dårlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 I skal måske også tænke over hvad jeres behov er. Vil i cykle lange ture med hende, eller er det primært til DP og retur og så lidt handlen ind på vej hjem agtigt.? Jeg elsker kvalitet, men nogle gange tror jeg man skal se sit reele behov- f.eks har jeg en rigtig god mærkecykel, fordi jeg bruger den hver dag til mange km. men min svigerfar cykler 2 gange om ugen 3 km og så er det jo helt fint med en billigere cykel fra harald nyborg ;) Det gode ved croozer og chariot er at man også kan lave dem om til klapvogn og løbevogn, hvis det har interesse :) Vi sad netop og talte om vores behov i aftes. Og den første tanke var primært at den bare skulle bruges til hverdagsting som DP og handle. Men så kom vi til at tale om de gode ture vi lige pludselig kan komme på med hende til sommer nu vi ikke har bil (hvis hun kan tage en lur i den vel og mærke). Og den må gerne kunne holde en del år da vi gerne vil kunne bruge den som klapvogn til 2 børn når behovet opstår - evt med babyindsats til som kan tilkøbes (kan man ikke få det til alle chariots modeller mon..). Men synes det er MANGE penge :( det vil ende med 3.400 + 1.100 (for ekstra cykelmontering og klapvognshjul). Men tror måske det er givet godt ud når man ser på nettet hvad man alligevel kan sælge brugte modeller for... Iiih det er svært!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Nej det er en anden de lavede, men grunden til at den dumpede testen (altså den anden) var pga. der manglede en parkeringsbremse, og ikke fordi vognen som sådan var dårlig :) Okay :) så er det jo en meget god pris! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Okay :) så er det jo en meget god pris! Ja det syntes jeg også for en ny vogn :) Mange af dem du finder brugt koster jo det samme :) Tror vores smertegrænse går ved de 1500,- Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Okay :) så er det jo en meget god pris! den kan dog max holde til 2 børn på 15 kg - hvornår vejer man 15 kg - men ok når lillebrøster måske kun vejer 10 så kan storesøster vel godt veje 20... Der står der er 3 seler i - men kun må bruges til 2 børn - haha underligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Vi sad netop og talte om vores behov i aftes. Og den første tanke var primært at den bare skulle bruges til hverdagsting som DP og handle. Men så kom vi til at tale om de gode ture vi lige pludselig kan komme på med hende til sommer nu vi ikke har bil (hvis hun kan tage en lur i den vel og mærke). Og den må gerne kunne holde en del år da vi gerne vil kunne bruge den som klapvogn til 2 børn når behovet opstår - evt med babyindsats til som kan tilkøbes (kan man ikke få det til alle chariots modeller mon..). Men synes det er MANGE penge :( det vil ende med 3.400 + 1.100 (for ekstra cykelmontering og klapvognshjul). Men tror måske det er givet godt ud når man ser på nettet hvad man alligevel kan sælge brugte modeller for... Iiih det er svært!! Vi har en Chariot og er SÅ glade for den. Det er nemlig super fedt at tage på ture. Vi har også meget familie i Kbh og det er altså besværligt at tage bus med dobbeltklapvogn ;) Vi har babyindsats/hængekøje til som begge børn har elsket at sidde i. Varme anbefalinger herfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Vi har en Chariot og er SÅ glade for den. Det er nemlig super fedt at tage på ture. Vi har også meget familie i Kbh og det er altså besværligt at tage bus med dobbeltklapvogn ;) Vi har babyindsats/hængekøje til som begge børn har elsket at sidde i. Varme anbefalinger herfra :) Ja bus og dobbeltklapvogn her i KBH er bare ikk de bedste venner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 den kan dog max holde til 2 børn på 15 kg - hvornår vejer man 15 kg - men ok når lillebrøster måske kun vejer 10 så kan storesøster vel godt veje 20... Der står der er 3 seler i - men kun må bruges til 2 børn - haha underligt Haha ja jeg undrede mig også over selerne :D Tror ikke det bliver et problem med kiloerne, for når den mindste vejer for meget kan O jo cykle selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 den kan dog max holde til 2 børn på 15 kg - hvornår vejer man 15 kg - men ok når lillebrøster måske kun vejer 10 så kan storesøster vel godt veje 20... Der står der er 3 seler i - men kun må bruges til 2 børn - haha underligt Det er slet ikke så underligt at der er 3 seler. Når Vigga sidder alene skal hun sidde i midten (sele 1). Når Vigga kører med lillebrøster sidder hun i den ene side (sele 2) og lillebrøster i den anden side (sele 3). ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Det er slet ikke så underligt at der er 3 seler. Når Vigga sidder alene skal hun sidde i midten (sele 1). Når Vigga kører med lillebrøster sidder hun i den ene side (sele 2) og lillebrøster i den anden side (sele 3). ;) Gud ja det giver jo god mening ! haha tak for det Stephanie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Aha!! Dem jeg havde kigget på stod der bare de kunne flyttes så havde slet ikk overvejet den her kombination :D smart ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Lige kommet hjem fra MG hvor lige har købt Chariot cougar - de havde før en helt billig en men hun siger at måden de sidder på i dem bare slet ikke tåler sammenligning så nu ville de have en ordentlig en. Men den koster så også 7K og det er vores budget bare ikke til - hælder måske til en billigere Chariot model - men stadig mange penge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 Vi overvejede en chariot cougar, men efter at have læst flere sammenligninger mellem den og Burley Encore har vi valgt sidstnævnte da vi ikke kunne så første havde meget mere at komme efter men var nemlig 2000kr dyrere. Kvalitetsmæssigt skulle de vidst være lige gode. Vi har ikke modtaget den endnu, men glæder mig! Vi giver i alt 5500kr inkl 2 beslag og babysæde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Vi overvejede en chariot cougar, men efter at have læst flere sammenligninger mellem den og Burley Encore har vi valgt sidstnævnte da vi ikke kunne så første havde meget mere at komme efter men var nemlig 2000kr dyrere. Kvalitetsmæssigt skulle de vidst være lige gode. Vi har ikke modtaget den endnu, men glæder mig! Vi giver i alt 5500kr inkl 2 beslag og babysæde. Vi ender på 4.500 - dog uden babysæde det fik vi at vide de kun brugte til de var max 10 måneder og at Vigga sad alt for godt til at skulle sidde i sådan en - er i sikre på James ikk gør det også? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Vi ender på 4.500 - dog uden babysæde det fik vi at vide de kun brugte til de var max 10 måneder og at Vigga sad alt for godt til at skulle sidde i sådan en - er i sikre på James ikk gør det også? Jeg ville heller ikke investere i babysæde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Vi ender på 4.500 - dog uden babysæde det fik vi at vide de kun brugte til de var max 10 måneder og at Vigga sad alt for godt til at skulle sidde i sådan en - er i sikre på James ikk gør det også? Vi har slet ikke prøvet den ;) Det vi købte var nok mere et tumlinge-sæde, fra 6 måneder vidst... Ej, kan ikke huske det præcist, men vidst op til 2 år eller sådan noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Vi har slet ikke prøvet den ;) Det vi købte var nok mere et tumlinge-sæde, fra 6 måneder vidst... Ej, kan ikke huske det præcist, men vidst op til 2 år eller sådan noget... Ok. Til den her vogn var sædet nemlig fra 6-10/11 mdr men ikk nødvendigt når de selv ku sidde. Så derfor jeg tænkte om James behøvede - men når det er en anden slags vogn kan man jo ikk sammenligne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites