190987

Hvilken størrelse?

10 indlæg i dette emne

Hej alle..

Altså hvilken størrelse bruger en nyfødt baby i strømper/sokker, hvilken størrelse ville i købe? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Størrelse 10-12 er den mindste størrelse. Dem har jeg købt til en start.

Strømper har det med at falde af i tide og utide, så jeg ville vælge en lille strømpe i stedet for en løs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det var lille, hvor køber man så nogen små nogen? :) Jeg havde kigget lidt på Hummel strømper men der er de mindste 15-17, så kan jeg da godt høre at de er alt for store ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&m har dem.

Mon ikke også name it og forsk. Andre har dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare når jeg har søgt på strømper at så hedder de mindste jeg har fundet str 15-17 men hvis du stiletten har brugt 10-12 og du Justme har brugt 17-19 fra fødslen så går jeg vel ikke helt i byen af str 15-17 hvis jeg ender med at købe det ? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt en god håndfuld strømper, men vi fik dem sjældent brugt fordi de var svære at holde på foden - enten strammede de eller også  gled de af. Så vi brugte ikke noget (hun er født i en hedebølge) eller strømpebukser. Men Hm og name-it har i hvert fald strømper i små størrelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig også det jeg tænker og giiiideer ik de falder af hele tiden, jeg har termin i maj (om 12 uger) og der ku vi jo godt risikere god varme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to mindste af mine tøser nåede slet ikke at bruge 10-12, da de havde store fødder. De startede i 13-15 :) h&m har de helt små strømper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde fra Noa Noa og h&m.. Dem fra Noa Noa blev siddende på, hvor dem fra h&m røg af! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tusind tak for jeres svar så blev jeg da lidt klogere ;) Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER