Oprettet February 26, 2014 Hej alle.. Altså hvilken størrelse bruger en nyfødt baby i strømper/sokker, hvilken størrelse ville i købe? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2014 Størrelse 10-12 er den mindste størrelse. Dem har jeg købt til en start. Strømper har det med at falde af i tide og utide, så jeg ville vælge en lille strømpe i stedet for en løs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2014 Hold da op det var lille, hvor køber man så nogen små nogen? :) Jeg havde kigget lidt på Hummel strømper men der er de mindste 15-17, så kan jeg da godt høre at de er alt for store ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2014 H&m har dem. Mon ikke også name it og forsk. Andre har dem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2014 Jeg synes bare når jeg har søgt på strømper at så hedder de mindste jeg har fundet str 15-17 men hvis du stiletten har brugt 10-12 og du Justme har brugt 17-19 fra fødslen så går jeg vel ikke helt i byen af str 15-17 hvis jeg ender med at købe det ? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2014 Jeg havde købt en god håndfuld strømper, men vi fik dem sjældent brugt fordi de var svære at holde på foden - enten strammede de eller også gled de af. Så vi brugte ikke noget (hun er født i en hedebølge) eller strømpebukser. Men Hm og name-it har i hvert fald strømper i små størrelser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2014 Det er nemlig også det jeg tænker og giiiideer ik de falder af hele tiden, jeg har termin i maj (om 12 uger) og der ku vi jo godt risikere god varme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2014 De to mindste af mine tøser nåede slet ikke at bruge 10-12, da de havde store fødder. De startede i 13-15 :) h&m har de helt små strømper :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2014 Vi havde fra Noa Noa og h&m.. Dem fra Noa Noa blev siddende på, hvor dem fra h&m røg af! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2014 Super, tusind tak for jeres svar så blev jeg da lidt klogere ;) Hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites