Oprettet February 25, 2014 Taberdysten Uge 9 - 2014 Lenna1985 -1,4 kg (-1,4 kg) Barbamama -1,3 kg (-4,9 kg) Betty87 -1,1 kg (-1,9 kg) Snublefod -1,0 kg (-4,9 kg) FruH -0,8 kg (-5,7 kg) Tille -0,8 kg (-1,1 kg) Mistel -0,5 kg (-3,9 kg) Fihl -0,4 kg (-2,5 kg) Majs -0,4 kg (-1,4 kg) Påskesen -0,3 kg (-2,8 kg) Maj85 -0,2 kg (-2,3 kg) Leras -0,1 kg (-0,6 kg) SaraLK +0,6 kg (-1,3 kg) Stephi-pigen +0,9 kg (-2,8 kg) ---- ---------------------------------------------------- Tillykke til: Lenna1985 - :glad :respekt :8: Tilsammen har vi tabt os 6,8 kg kg i denne uge :8: :respekt :glad - - Vi byder velkommen til - :klap Manglende tilbagemelding: :klap - Afbud fra: Blomst27 Ønskebebs :balloons Husk næste vægt i en PM senest tirsdag kl. 20.00 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Hvor er der ved at være nogle flotte samlet vægttab imellem :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Woop woop piger! Hold kæft i rykker! :super Stephi-pigen! Vi fanger sq den hest sammen og laver blå tal i næste uge! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Woop woop, hvor er der mange blå tal denne uge! Sejt, piger!!! :super Og tillykke Lenna :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Kan oplyse at vi 16 på listen nu til sammen har smidt 42,6 kg :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Bonusinfo: tilsammen har vi såvidt jeg lige kan tælle sammen, alt i alt i løbet af taberdysten tabt: 37,5 kg!! :o :glad :bunny Det er fanme sejt piger! Lad os se, om vi kan nå op på at tabe, hvad der svarer til en hel person :D :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Kan oplyse at vi 16 på listen nu til sammen har smidt 42,6 kg :yay Haha ok, en af os har regnet pænt meget forkert :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Haha ok, en af os har regnet pænt meget forkert :lolhit Jeg har et regneark med startvægt, nuværende vægt, og sidste uges vægt. Samt en kolonne der regner dennes uges vægttab og samlet vægttab ud. Men har slettet dem jeg ikke har hørt fra eller som har meldt sig ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Jeg har et regneark med startvægt, nuværende vægt, og sidste uges vægt. Samt en kolonne der regner dennes uges vægttab og samlet vægttab ud. Men har slettet dem jeg ikke har hørt fra eller som har meldt sig ud... Ok, så er det bare mig, der ikke kan tælle :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Hey altså tøser! Nu havde jeg lige håbet på en førsteplads og så megablærer i jer med store vægttab - typisk :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Okay det er altså pænt meget margarine (tænk visuelt! ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Ok, så er det bare mig, der ikke kan tælle :oops Hehe, det går nok :kram2 Skal da heller ikke sige om mit regneark er korrekt... Men gider ikke regne efter :D Jeg er træt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Hehe, det går nok :kram2 Skal da heller ikke sige om mit regneark er korrekt... Men gider ikke regne efter :D Jeg er træt... Forresten har jeg jo Blomst27 og Ønskebebs med i regnearket. De er jo ikke med på listen idag. Måske det er forskellen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Forresten har jeg jo Blomst27 og Ønskebebs med i regnearket. De er jo ikke med på listen idag. Måske det er forskellen... Arh, det er nok derfor :D (Ellers kan jeg bruge min bule i panden som undskyldning :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Okay det er altså pænt meget margarine (tænk visuelt! ) Aaaaaaaad ja! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Sikke en god uge :) Stort tillykke til alle vinderne :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Wow!! Tak for det flotte arbejde, Fihl! :kiss Og tillykke til vinderne! Generelt vildt mange kilo!! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2014 :yay tillykke til Lena1985 og de andre tabere :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2014 Woop woop piger! Hold kæft i rykker! :super Stephi-pigen! Vi fanger sq den hest sammen og laver blå tal i næste uge! :kiss Jeg fandt vist min i går :) Jeg er allerede 300gram mindre i plus ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2014 Jeg fandt vist min i går :) Jeg er allerede 300gram mindre i plus ;) Jeg har bestemt mig for at jeg ikke vil på vægten hver dag længere.... Helst kun om mandagen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2014 Rigtig stort tillykke til medaljetagerne :glad Hvor er vi seje med vores mange, mange kilo! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2014 Jubii :) tak, det havde jeg da ikke lige ventet at få 1. Pladsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites