Oprettet February 24, 2014 Nu få i hele historien ......❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Tillykke!! Både med job og graviditet! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Ha ha hvor er du sød sådan at bage boller midt om natten... Stort tillykke med job og især graviditet :) Kender godt det med at teste for at få afkræftet at der er noget, man bliver noget så forvirret når testen så er positiv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Tilykke :loveshower Sikke en sød historie med boller, den bliver da lidt skæg et fortælle junior om nogle år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Tillykke !! Ved lige præcis hvordan du har det :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Stort tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Stort tillykke :) Sikke en skøn overraskelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Stort tillykke med job og spire :glad FEDT at du bagte boller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Tak alle sammen, ja mig og manden har været noget ved siden af os selv i dag :) men sjovt hvor alle ting kan blive kvalmende, fordi man ved at der er en lille bønne i maven. Er måske helt i uge 8, så håber lidt på en tidlig scanning, da jeg ikke har haft mens i mange mdr. Tror jeg er blevet befrugtet omkring den 17/1 ....så kan det ik passe at det ca er 8 uger??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Mange gange tillykke med den lille spire :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Tak alle sammen, ja mig og manden har været noget ved siden af os selv i dag :) men sjovt hvor alle ting kan blive kvalmende, fordi man ved at der er en lille bønne i maven. Er måske helt i uge 8, så håber lidt på en tidlig scanning, da jeg ikke har haft mens i mange mdr. Tror jeg er blevet befrugtet omkring den 17/1 ....så kan det ik passe at det ca er 8 uger??? Tillykke med både job og graviditet! :loveshower Hvor skønt at det lykkedes, bare kroppen og hjernen fik ro på. :) Ja, normalt regner man jo ift. 1. dag i sidste mens., men hvis ægget blev befrugtet ca. d. 17.01., så er du nok ca. 9 uger henne nu. Har du fået tid til en tidlig skanning? Held og lykke med graviditeten! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Hvor fantastisk! Stort tillykke, dejligt med en dejlig historie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2014 Ja så dejligt er i dag 10+0 :) mit nye job havde lidt svært ved at sluge den. Men har indtil videre vist at de har valgt den rigtige til jobbet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites