Besvaret March 28, 2014 Jeg forestiller mig bare at mit barn fint kan blive stimuleret uden dyre skumdimser. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2014 Det kan det helt sikkert :) Vi har et par enkelte ting af det men det er fordi vi har fået det i gave. Jeg ville ikke selv give så mange penge for det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2014 Når man som jeg vælger at få børn hvert 6 år er der ikke meget udstyr som er blevet gemt. Har faktisk solgt det meste, så for mit vedkommende og da det nu er den absolut sidste havde jeg tænkt at vi købte det meste brugt. Vi har siden sidste barn skiftet bil til en lidt mindre model, så barnevogn endte i en kombi model denne gang. Fandt et godt tilbud på en rigtig god tysk men gennemtestet vogn med tilgørende regnslag, insektnet, pudsletaske, lift og autostol til den nette sum af 2500 kr. incl. fragt. det var et firma som havde et restlager og skulle lukke, derfor den fantastisk billige pris. skal dog siges at pudsletasken, regnslag og insiktnettet nok blir udskiftet, men selve vogn, lift og autostol er bare superkvalitet og fine. Jeg har så været så heldig at min svigerinde, som også er gravid, skal have en dreng, men havde pige tøj fra str.50-98 i så store mængder at jeg ikke behøver bekymre mig om at skaffe tøj til vores lille pige. Baby alarmer synes jeg er skønne at have, men har sat dem på sedlen over ønsker til barnedåb, da vi har planlagt dåb når hun er en månedstid, så det kan jeg vist godt undvære indtil da. ligeledes er bæresele/vikle skrevet på ønskesedlen, da det er rart at have, men jeg synes ikke vi brugte den så meget de andre gange at jeg selv vil investere i en. Ellers har min søster lånt mig den vugge som de 2 andre tøser af mine har sovet i, og en voksipose har hun også gemt, selv om hendes kære unger er ved at være 10 og 12 år, men dejligt at nogle er gode til at gemme deres ting og passe på dem. Jeg har lige købt regnslag til combivogn og en pudsletaske fra gaia og co som 2. sortering til 319 kr. incl. fragt så det behøver ikke være mega dyrt at få børn hvis man kigger sig godt omkring. skal også indrømme at der for mig er en sport i at sparre uden at gå på kompromi med kvaliteten. Men ellers har jeg faktisk fundet mange fine ting på dba. nogle ting bruger baby så lidt at de ikke blir slidt og nogle ting vil man jo gerne selv have fra ny af. det er altid svært med barnevogn synes jeg, til min ældste havde jeg en brugt odder vogn. fantastisk vogn men slidt. sidste gang havde jeg en trille, som var købt som startpakke sammen med tremmeseng, dyne, pude, et sæt betræk og en barnevognssele m.m. også en rigtig fin vogn. Ved ikke om du har fået købt alt dit udstyr nu, da det jo er lidt siden dette indlæg startede, men tænkte jeg alligevel lige ville skrive. Jeg ved bare at jeg denne gang skal have så lidt som muligt, da det jo er vores sidste, og det fylder at have en masse stående, og det er bestemt ikke alt man kan sælge bagefter uden at føle at man forære det væk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites