Oprettet January 28, 2011 Vi skal have gæster lørdag aften, og jeg kan ikke lige finde på en lækker dessert. Har overvejet den chokoladekage med blåbær, fra det søde liv. Men synes ikke helt det skal være det. Har i nogle idéer og gerne en opskrift hvis det kræves til det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Vi skal have gæster lørdag aften, og jeg kan ikke lige finde på en lækker dessert. Har overvejet den chokoladekage med blåbær, fra det søde liv. Men synes ikke helt det skal være det. Har i nogle idéer og gerne en opskrift hvis det kræves til det? Åhhh den er ellers HELT fantastisk lækker!!! Uhmmmm :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Denne dessert er VIRKELIG lækker, og kan sagtens laves i ovn. Jeg har faktisk aldrig lavet den på grill, så jeg ved den os bliver god i ovnen ;) Æbledessert på Weber (Ca. 25 pers) 25 – 30 æbler 1 stang vanille Koges til en grov grød 1-2 ps. æblekagerasp ½ - 1 hel pose brun farin Hakkede mandler Blandes i en skål, hældes over grøden 2-3 dl. oliemargarine Hældes på når det hele er kommet i en foliebakke eller lign. _________________________________________________________________________ Bages ca. 20 – 25 min i grill _____________________________________________________________________________ Serveres med: ½ l Fløde (pisket) ½ l. Creme F. 1 dl. Flormelis Kanel Del dette indlæg Link to post Share on other sites