Besvaret October 18, 2014 Ja Asger har en hård start på livet. Dagens update er at vi skal blive til i morgen og så vurderer de igen. Han lyder pænere end i går men er stadig slap. Så vi fortsætter med saltvands masken og sig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Åh Gud hvor havde jeg lykkelig glemt alt om søvnløse nætter <_< Har max fået tre timers søvn. Malou har ligget ved brystet hele natten, så nu har vi introduceret sutten i håb om at det kan aflaste mine bryster lidt... God ide med sutten og sødt navn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Suk, det er hårdt at have en baby, der er hysterisk om natten. Frygter for balladen når han skal spise her ved 23 tiden og så perioden frem til ca kl. 5. Hvordan får man ordentlig styr på mængden af mad kontra søvn... Ak ak.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2014 Så blev Asger 1 måned. Sikke hurtigt tiden går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2014 Så blev Asger 1 måned. Sikke hurtigt tiden går :) Vildt at han allerede er en måned gammel :o :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Så blev Asger 1 måned. Sikke hurtigt tiden går :) Vildt din baby er en måned og min ikke er kommet ud endnu :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Så er mandens barsel slut. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Æv sundhedsplejerske har aflyst i dag. Hun har et sygt barn. Så vi må vente til onsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Tid til igangsættelse på onsdag :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Så er vi i gang :yay Afventer veer :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Så er vi i gang :yay Afventer veer :P God fødsel :) :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Åh Gud hvor havde jeg lykkelig glemt alt om søvnløse nætter <_< Har max fået tre timers søvn. Malou har ligget ved brystet hele natten, så nu har vi introduceret sutten i håb om at det kan aflaste mine bryster lidt... Dejligt navn ;) Og ja de der nætter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Så er vi i gang :yay Afventer veer :p Hepper :bd Kom veer, kom baby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Så er vi i gang :yay Afventer veer :p Uhh hep hep :storkRigtig god fødsel :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Så er vi i gang :yay Afventer veer :p God fødsel!! :) bliver man sendt hjem i løbet af en igangsættelse :)? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 God fødsel!! :) bliver man sendt hjem i løbet af en igangsættelse :)? Jep det kan man sagtens med en ny tid til hvornår man skal komme igen til tjek hvis der ikke er sket noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 God fødsel!! :) bliver man sendt hjem i løbet af en igangsættelse :)? Ja det kan man godt. Jeg blev sat i gang første gang pga overtid og jeg blev sendt hjem to gange. To stk piller ved 14 tiden og så hjem og afvente veer. Intet skete, så var inde på fg igen ved 20 tiden og fik 2 stk piller igen. Sendt hjem for at vente på veer med ny tid næste morgen. Men veerne kom så midnat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Hehe jeg er et syn for guder i disse dage :) render rundt herhjemme med brysterne fremme for at sårene på mine brystvorter kan få lov til at hele :hophop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Så er vi i gang :yay Afventer veer :p :goodluck håber du får en god fødsel. Kan forestille mig, at tiden må være lang sådan at gå og vente, men nu sker der da NOGET :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Dejligt navn ;) Og ja de der nætter... Ja det er et smukt navn :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Tror ikke jeg bliver sendt hjem da de har taget vandet og sat elektrode på hans hoved. Veerne er kommet (og iøvrigt av for fanden! :klap ) med ca 3 min mellemrum og 1 min varighed :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Tror ikke jeg bliver sendt hjem da de har taget vandet og sat elektrode på hans hoved. Veerne er kommet (og iøvrigt av for fanden! :klap ) med ca 3 min mellemrum og 1 min varighed :yay Åh ja som jeg husker det kom der rigtig skub i veerne da de tog vandet, da jeg fødte første gang. Av av. Men det lyder da til at du er nået et pænt stykke i fødslen allerede så :) :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Ja det kan man godt. Jeg blev sat i gang første gang pga overtid og jeg blev sendt hjem to gange. To stk piller ved 14 tiden og så hjem og afvente veer. Intet skete, så var inde på fg igen ved 20 tiden og fik 2 stk piller igen. Sendt hjem for at vente på veer med ny tid næste morgen. Men veerne kom så midnat. Jep det kan man sagtens med en ny tid til hvornår man skal komme igen til tjek hvis der ikke er sket noget. Mange tak :)! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Tror ikke jeg bliver sendt hjem da de har taget vandet og sat elektrode på hans hoved. Veerne er kommet (og iøvrigt av for fanden! :klap ) med ca 3 min mellemrum og 1 min varighed :yay Ihh hvor er det spændende :)! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2014 Til I der venter på at føde: lyt lige til denne sang, synes den er så sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites