Besvaret October 8, 2014 Sidste jm besøg inden terminen klaret. Startede ud med et blodtryk på 168/112 :( Vidste det ville ligge højt, men de havde heldigvis dejlig god tid, så kom ind og ligge på en briks og slappe af. Mens jeg lå der sad den ene jm (de var der alle 3 fra Kendt jm ordning) og snakkede med mig om alt muligt. Så fik forklaret, hvor træt jeg er af at være gravid og snakkede også lidt fødsel og igangsættelse, hvis ikke jeg når at føde selv inden. Så lod hun mig ligge alene i 5 min og så skulle jeg selv måle blodtrykket, og det endte på 130/90, så hun var tilfreds. Skal dog ringe ind imorgen tidlig med min egen morgen måling bare for en sikkerheds skyld. De tror det er så højt, fordi jeg har det småskidt og måske går og er nervøs, hvilket giver god mening, for jeg havde det fint da jeg gik derfra. Mit humør steg lige voldsomt af lige at få vendt og drejet det hele. Endte med at sidde og snakke med alle 3 til sidst, fordi jeg var den sidste, og det havde jeg virkelig brug for idag. Har desuden fået tid på onsdag til indvendigt tjek, og så en plan for hvornår jeg skal ringe vedr. evt. igangsætning. Bettemanden har det godt derinde og blev skønnet til 37-3800 g, så det er jo fint her 3 dage før termin. Sf mål hed 40. Så chance for en stor dreng, men det er de obs på, så hvis der ikke sker noget den næste uge, skal jeg nok scannes for at få en mere præcis størrelse, så jeg ikke risikerer at føde en kæmpe baby. Så jeg har mere ro i kroppen nu :D Dejligt med et godt besøg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Dejligt med et godt besøg :)Absolut.Og dejligt med jordemødre, som kan berolige bare ved at lytte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Hvad er det med hans albue??? det ved de ikke, men den er hævet, han vil ikke bruge armen og det gør ondt på ham når man tager i den for at fx give ham tøj på. Heg synes det virker som et brud, men røntgen viste ingenting. Jeg tager ikke hjem fra hospitalet i morgen før vi har en afklaring på det. Er så træt af at min dreng skal have ondt. Det er så synd for ham og jeg ville ønske jeg kunne få det til at gå væk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 det ved de ikke, men den er hævet, han vil ikke bruge armen og det gør ondt på ham når man tager i den for at fx give ham tøj på. Heg synes det virker som et brud, men røntgen viste ingenting. Jeg tager ikke hjem fra hospitalet i morgen før vi har en afklaring på det. Er så træt af at min dreng skal have ondt. Det er så synd for ham og jeg ville ønske jeg kunne få det til at gå væk! Lille pus... Forfærdeligt at stå dér uden at vide hvad der er galt OG uden at vide hvad man kam gøre... Alle de bedste ønsker til i morgen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Har i dag lavet indbydelser til barnedåb og sendt dem ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Har i dag lavet indbydelser til barnedåb og sendt dem ud :) YEEEEAH, billeder, billeder, billeder!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Jeg gider ikke være gravid mere nu!!! For pokker da, hvor er jeg træt af at have det elendigt og ikke kunne sove og være så oppustet, at jeg knap kan trække vejret. Det er straffen for en graviditet uden gener :( :( Dig og manden må i gang under lagenerne derhjemme, det kan jo være med til at sætte en fødsel i gang, hvis kroppen er klar til det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Dig og manden må i gang under lagenerne derhjemme, det kan jo være med til at sætte en fødsel i gang, hvis kroppen er klar til det ;) Hehe, jeg ved det, men det er det sidste, jeg kan overskue lige nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Hehe, jeg ved det, men det er det sidate jeg kan overskue lige nu :) Det kan jeg sagtens forstå. Min lyst er også helt væk. Men manden fik alligevel lokket mig til det tidligere på aftenen. Nu håber jeg så bare, at det ikke sætter en fødsel i gang :rolleyes har altså stadig nogle hængepartier jeg gerne vil have styr på herhjemme + vil gerne nå at have et par feriedage med min datter uden baby i næste uge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 YEEEEAH, billeder, billeder, billeder!!! Det er nu hverken vild eller voldsomt men billeder skal da der komme når jeg ved min søster har modtaget sin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Så ramte jeg 40+0 :) den endelige milepæl Vågnede kl 5.30 og kunne ikke ligge ned mere pga ondt i ryggen :( øv bøv! Kom ud baby så jeg kan få noget ordentlig smertestillende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg har haft tegnblødning her til morgen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg har haft tegnblødning her til morgen :unsure Spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg har haft tegnblødning her til morgen :unsure Uhhhh så begynder det da at blive rigtig interessant :)! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Så fik Asger endelig sin første lur i barnevognen udendørs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Så fik Asger endelig sin første lur i barnevognen udendørs :)Dejligt med en milepæl :)Håber det går fremad med ham? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Dejligt med en milepæl :) Håber det går fremad med ham? SP kommer til et noget forsinket 2. Besøg i morgen og jeg glæder mig til at få ham målt og vejet. Han har det stadig godt. Han får hans medicin og virker tilpas. Han skal behandles som et helt almindelig barn uden misdannelser men hans mor har lidt svært ved at have ham for langt væk. Gik en tur med barnevognen i dag og da vi kom hjem var det jo synd at tage ham op, når han sov så dejligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 SP kommer til et noget forsinket 2. Besøg i morgen og jeg glæder mig til at få ham målt og vejet. Han har det stadig godt. Han får hans medicin og virker tilpas. Han skal behandles som et helt almindelig barn uden misdannelser men hans mor har lidt svært ved at have ham for langt væk. Gik en tur med barnevognen i dag og da vi kom hjem var det jo synd at tage ham op, når han sov så dejligt. Det var godt at høre :)Kan godt forstå, du vil have ham tæt på. Det er kun naturligt. Men vigtigst at han trives, og så bliver det spændende med besøg imorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 For pokker hvor er jeg negativ :s, det ligner mig virkelig slet ikke men det er jeg de her dage.. Folk bliver ved at spørge om det ikke er spændende at man kan gå fødsel hvert øjeblik, og NEJ det er ikke en skid spændende, ikke længere, for det sker jo ikke! Der er ingen tegn på noget som helst og jeg gider ikke være gravid mere! Sover også elendigt (hvilket muligvis påvirker humøret ;) ) og stakkels min kæreste, jeg er virkelig ikke sjov at være sammen med pt :s.. Suk klynk klynk piv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 For pokker hvor er jeg negativ :s, det ligner mig virkelig slet ikke men det er jeg de her dage.. Folk bliver ved at spørge om det ikke er spændende at man kan gå fødsel hvert øjeblik, og NEJ det er ikke en skid spændende, ikke længere, for det sker jo ikke! Der er ingen tegn på noget som helst og jeg gider ikke være gravid mere! Sover også elendigt (hvilket muligvis påvirker humøret ;) ) og stakkels min kæreste, jeg er virkelig ikke sjov at være sammen med pt :s.. Suk klynk klynk piv!:kramDu er ikke alene. Har det på præcis samme måde, og selvom nogen i min omganskreds ikke synes, at man kan være sur over det, så har de vist fattet, at de skal holde kaje. For det er røv bare at gå og vente. Og man er pisse træt og jeg har ondt i hofter og skuldre, fordi jeg ligger og vender og drejer mig hele natten, nu når det er umuligt at sove på ryggen. Og det er en mental dræber bare at gå og vente på den fødsel. Er sikker på, jeg er blevet snydt og løjet for. Den kommer garanteret aldrig. Det er røv at være gravid her til sidst, og gu må man være sur over det og dumsmarte kommentarer, uanset hvor velmenende de er. Jeg bed af min mor igår, efter hun for 5. dag i streg skrev om der var sket noget. Hun fik at vide, at jeg skal nok skrive når der sker noget. Det går ikke hurtigere af, at hun spørger dagligt. Har intet hørt fra hende idag. Ved hun mener det godt, men som jeg har det lige nu, må hun altså passe sig selv med dumme spørgsmål. Så igen. Du er ikke alene om møghumøret, men vi må jo tro på, det vender. Ellers skrives vi ved i mor-tråden og fortsætter, fordi ungerne er umulige og ikke gider sove :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 :kram Du er ikke alene. Har det på præcis samme måde, og selvom nogen i min omganskreds ikke synes, at man kan være sur over det, så har de vist fattet, at de skal holde kaje. For det er røv bare at gå og vente. Og man er pisse træt og jeg har ondt i hofter og skuldre, fordi jeg ligger og vender og drejer mig hele natten, nu når det er umuligt at sove på ryggen. Og det er en mental dræber bare at gå og vente på den fødsel. Er sikker på, jeg er blevet snydt og løjet for. Den kommer garanteret aldrig. Det er røv at være gravid her til sidst, og gu må man være sur over det og dumsmarte kommentarer, uanset hvor velmenende de er. Jeg bed af min mor igår, efter hun for 5. dag i streg skrev om der var sket noget. Hun fik at vide, at jeg skal nok skrive når der sker noget. Det går ikke hurtigere af, at hun spørger dagligt. Har intet hørt fra hende idag. Ved hun mener det godt, men som jeg har det lige nu, må hun altså passe sig selv med dumme spørgsmål. Så igen. Du er ikke alene om møghumøret, men vi må jo tro på, det vender. Ellers skrives vi ved i mor-tråden og fortsætter, fordi ungerne er umulige og ikke gider sove :haha Åhh det er godt at have andre at brokke sig med :D!! Men ja det er røv, og det bliver da nok ikke en dans på roser når han endelig kommer ud, men i det mindste kan man da holde ham og kigge på små babyfødder og ligge med ham på maven og have duften af nyfødt baby i næsen, mens verden falder sammen om ørerne på én, det må bare være formilende omstændigheder! Og så føler man sig en smule pylret, for min termin er jo først i morgen, han skal jo ikke engang være kommet endnu XD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Åhh det er godt at have andre at brokke sig med :D!! Men ja det er røv, og det bliver da nok ikke en dans på roser når han endelig kommer ud, men i det mindste kan man da holde ham og kigge på små babyfødder og ligge med ham på maven og have duften af nyfødt baby i næsen, mens verden falder sammen om ørerne på én, det må bare være formilende omstændigheder! Og så føler man sig en smule pylret, for min termin er jo først i morgen, han skal jo ikke engang være kommet endnu XD Hehe, jeg har ikke termin før lørdag, så det bliver kun værre som dagene går uden tegn på fødsel :DJa, tror også folk er mere tilgivende, når man sidder med babyen, for det er jo hårdt på en anden måde. Men tænk at have en lille OG være gravid og have det sådan.... Skal dælme kun have én :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 I hear you girls! Har det på nøjagtig samme måde! Kom nu lad der bare ske NOGET! Om det så er den der skide slimprob der efterlader en vandmand i mine trusser og der stadig ikke kommer veer. Bare der dog skete NOGET. Er træt af folk der spørg og jeg er seriøst begyndt at overveje ikke at svare. Og når jeg så har født ringe kl 2-3 stykker om natten at NU var han født. De ville jo såååå gerne vide det :klap Som om det gør nogen forskel at der lige går lidt tid før de får den oplysning. Skal sq nok sige det når han er kommet ud. Indtil da:hold kæft! Hvis du vil vide hvordan jeg har det, så besøg mig og medbring en form for kage! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 I hear you girls! Har det på nøjagtig samme måde! Kom nu lad der bare ske NOGET! Om det så er den der skide slimprob der efterlader en vandmand i mine trusser og der stadig ikke kommer veer. Bare der dog skete NOGET. Er træt af folk der spørg og jeg er seriøst begyndt at overveje ikke at svare. Og når jeg så har født ringe kl 2-3 stykker om natten at NU var han født. De ville jo såååå gerne vide det :klap Som om det gør nogen forskel at der lige går lidt tid før de får den oplysning. Skal sq nok sige det når han er kommet ud. Indtil da:hold kæft! Hvis du vil vide hvordan jeg har det, så besøg mig og medbring en form for kage! :sandie :haha :hahaDitto med kagen! Ja, jeg har også lyst til at true med, at hvis de bliver ved med at spørge, så får de ikke besked før vi har været hjemme med ham i en uge. Forstår godt folk er nysgerrige, men det er bare de færreste det fatter, at det går ud over mit humør hver gang jeg endnu engang skal sige nej, der er ikke sket noget. Jeg overanalyserer også alt. Troede slimproppen var gået idag men nej :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Forstår også de er nysgerrige men de forventer vel ikke en besked om at mit vand er gået, jeg har veer hver 5 minut eller at jeg er 4 cm åben?? Altså de vil vide om han er ude? Den nyhed tror jeg nok at vi som forældre er helt vilde med at ville fortælle folk og vise folk vores lille vidunder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites