Besvaret October 3, 2014 Asger har taget 220!!! g på siden tirsdag. Min lille dreng vil endelig fremad i verdenen og er nu 155 g over sin fødselsvægt :) Skønt :D! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Fik lige en spøjs tanke, nu har ALT andet passet præcis på gennemsnittet, han var vejet det han skulle når hun vurderede hans vægt, der har ingen komplikationer været af nogen art, alt har faktisk været fuldstændig gennemsnitligt, så mon ikke han kommer præcis den 10.? Det ville ikke overraske mig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Fik lige en spøjs tanke, nu har ALT andet passet præcis på gennemsnittet, han var vejet det han skulle når hun vurderede hans vægt, der har en komplikationer været af nogen art, alt har faktisk været fuldstændig gennemsnitligt, så mon ikke han kommer præcis den 10.? Det ville ikke overraske mig :PDet vil da være lidt sjovt, hvis han gør.En forudsigelig bebs fra start :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Det vil da være lidt sjovt, hvis han gør. En forudsigelig bebs fra start :D Ja, det var nemlig lige det jeg tænkte, han har nemlig været enormt forudsigelig :P.. Det kunne være ret underholdende :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Ja, det var nemlig lige det jeg tænkte, han har nemlig været enormt forudsigelig :P.. Det kunne være ret underholdende :P Hehe, alt imens hans forældre bare går og venter på, han afviger fra "normalen" og bliver drevet til vanvid over manglen på unormalitet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Indlagt til mandag. 3. Weekend i træk på sygehuset. Dog er vi alle endelig samlet i trygfondens familiehus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Indlagt til mandag. 3. Weekend i træk på sygehuset. Dog er vi alle endelig samlet i trygfondens familiehus.Har I slet ikke været hjemme med Asger siden første indlæggelse?Har de fundet ud af, hvad han fejler endnu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2014 Indlagt til mandag. 3. Weekend i træk på sygehuset. Dog er vi alle endelig samlet i trygfondens familiehus. Hvad nu da? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Hvad nu da? :( Ikke andet end de vil give ham antibiotika i 10 dage i stedet for 7. Han har Det godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Ikke andet end de vil give ham antibiotika i 10 dage i stedet for 7. Han har Det godt :) Årh det er jeg glad for at høre :) hvornår må i komme hjem igen så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 :yay så kom vi hjem igår :yay nu har jeg Christian ved min side hele tiden og har godt nok savnet ham :) :glad :glad :glad Hvordan har i alle det? Jeg må hellere lige få "læst op på jer alle" ❤️❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Nu mor til 2 <3 Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Nu mor til 2 <3 tillykke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Nu mor til 2 <3 Tillykke <3 <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Nu mor til 2 <3 Tillykke!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Nu mor til 2 <3 Stort tillykke!! Glæder os til at høre mere om den lille verdensborger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 39+0. Gider ikke være gravid mere nu. Kan slet ikke finde hvile idag. Har det dårligt men alligevel ikke. Er træt men kan ikke sove. Ved ikke hvad jeg har lyst til. Min hjerne banker derudaf, men kroppen føles tung og langsom. Og manden er ikke hjemme hos mig. Er bare ynkelig idag, men ved godt det er normalt at have den sådan her til sidst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Årh det er jeg glad for at høre :) hvornår må i komme hjem igen så? Vi skulle gerne hjem mandag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Jeg har endelig fået taget hul på rengøring af køkkenet :) tager det lidt i etapper, men synes godt nok det er besværligt at tage de nederste skabe og skuffer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Har i går og i dag brugt lidt af tiden på at skimme denne tråd i gennem. Lidt sjovt at læse om kvalme og manglende tegn, til diverse jm og lægebesøg, nedtællinger af diverse art og så til nu hvor flere babyer er kommet til verden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Wuhuuu vi er hoppet igen og nu er det VORES babyer der skal frem i verdenen :yay :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Wuhuuu vi er hoppet igen og nu er det VORES babyer der skal frem i verdenen :yay :glad :loveshower Yay glæder mig til flere lækre babyer herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Hvor er det vildt det er "vores" tur nu... Jeg glæder mig til at se alle jeres baby'er :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites