Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Min mand og Felix har også fået stik forrige nat. Tror det er fordi vejret er så lunt endnu.

Er det rigtig?

Det er bare utroligt så sent på sæsonen.

Hader de bæster.

Og kæmpe KÆMPE edderkopper har vi også dagligt besøg af.

Glæder mig til frostgraderne sætter ind :)

Del dette indlæg

Hvad er odds'ene for at få myggestik på denne årstid?

Har fået ikke mindre end 4 den samme nat.

Jeg er en af dem, der ikke bare får en lille prik.

Nej, de hæver op og bliver røde og varme og væskende, og man kan mærke en hård pude af betændelse nedenunder hvert stik.

Det er da til at blive sindssyg af!

Min søn og jeg fik en del forleden nat - pisse træls.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søn og jeg fik en del forleden nat - pisse træls.

Ja, det er vildt belastende.

Men glad for det ikke bare er mig, der tiltrækker dem.

Eller glad og glad er så meget sagt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, de hæver op og bliver røde og varme og væskende, og man kan mærke en hård pude af betændelse nedenunder hvert stik.

Jeg har været ret forskånet for myggestik her mens jeg har været gravid, tror ikke myggene kan lide mit blod, når jeg er gravid, for normalt får jeg en del myggestik hen over sommermånederne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været ret forskånet for myggestik her mens jeg har været gravid, tror ikke myggene kan lide mit blod, når jeg er gravid, for normalt får jeg en del myggestik hen over sommermånederne.

Heldige dig :)

De er stadig vilde mig mig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også fået den anden dag :(

Vågnede op og kiggede ned i vuggen sådan fordi jeg glæder mig. Og der sad en dum myg! Ku så mærke det begyndte at klø på lænden :( baaah

De kommer ind nu fordi det bliver køligere udenfor så hvis vi åbner en dør eller et vindue fanger de varmen. Og når så de er der kan de jo liså godt få lidt at spise :(

Husedderkoppen er også kommet frem for det er parringssæson :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også fået den anden dag :(

Vågnede op og kiggede ned i vuggen sådan fordi jeg glæder mig. Og der sad en dum myg! Ku så mærke det begyndte at klø på lænden :( baaah

De kommer ind nu fordi det bliver køligere udenfor så hvis vi åbner en dør eller et vindue fanger de varmen. Og når så de er der kan de jo liså godt få lidt at spise :(

Husedderkoppen er også kommet frem for det er parringssæson :(

Åh ja, edderkopperne har vi også hilst på dagligt den sidste halvanden uges tid.

Og de er GIGA! :(

Bliver så bange hver gang der drøner en hen af gulvet.

Og det er noget møg, at de vil ind, for vi sover altid med åbent vindue.

Så vi inviterer dem selv ind, men kan ikke sove, når det er for varmt.

Må vist bare leve med dem det næste stykke tid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os vrimler det også med edderkopper og jeg kan virkelig ikke fordrage dem :puke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer om jeg så småt skal starte op på B-vitamin for at mindske hårfældning når hormonbalancen ændrer sig efter fødslen :unsure var ikke for god til at få dem taget sidste gang, så der fældede jeg en del...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer om jeg så småt skal starte op på B-vitamin for at mindske hårfældning når hormonbalancen ændrer sig efter fødslen :unsure var ikke for god til at få dem taget sidste gang, så der fældede jeg en del...

Hjælper det?

Jeg har været så glad under hele graviditeten over mit tykke hår, så frygter godt nok alt det, der ryger af efter fødslen.

Fælder normalt frygteligt, så ender da helt uden hår på hovedet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvaad?!

(Har jeg ikke hørt om! Informer mig tak! )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ændrede hårfarve efter fødslen sidst. Det er også normalt men min frisør havde aldrig set det så tydeligt før. Hun spurgte om jeg havde haft en skylle farve i :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min frisør og min svigerinde (der også er frisør) anbefaler begge at man tager B-vitamin efter fødslen. Der sker en hormonændring i kroppen når man har født og det gør at mange begynder at fælde når man kommer 3-4 måneder efter fødslen. B-vitamin skulle hjælpe, men jeg var ikke for god til at tage dem sidst, så jeg fældede en del og mit hår blev meget tyndt. Nyder også, at jeg har haft et kraftigt hår her under graviditeten og det vil jeg da gerne bevare, hvis det er muligt.

Som Felixmor skriver er der også mange der vil opleve, at deres hår bliver en tone mørkere end det hidtil har været.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay

Så skal der shoppes b vitamin! Vil ikke miste mine smukke lange lokker!

Pyt med farven. Bare jeg ikke mister parykken :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal jeg da også lige have købt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm... Kan så se at SP Helen Lyng Hansen skriver i sin brevkasse, at en Multivitamin burde kunne gøre det :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Damn troede lige fødslen var gået i gang, havde hammer ondt i lænden! og stikkende smerte nede ved symfysen, men det kom og gik ikke, det gjorde bare ONDT... Så kom jeg hjem, og lagde mig ned og pist væk var det hele... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Damn troede lige fødslen var gået i gang, havde hammer ondt i lænden! og stikkende smerte nede ved symfysen, men det kom og gik ikke, det gjorde bare ONDT... Så kom jeg hjem, og lagde mig ned og pist væk var det hele...

Ih øv en snyder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil forresten lige anbefale Helena bog om Børn og søvn http://www.netsundhedsplejerske.dk/helens/sovebog.php jeg fik den først da Maja var 9-10 måneder, men er virkelig glad for den og håber, at den kan hjælpe til at takle evt. søvn- og putteproblemer

Den bliver da lige skrevet på ønskelisten.

Det bliver jo helt sikkert et issue på et tidspunkt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den bliver da lige skrevet på ønskelisten.

Det bliver jo helt sikkert et issue på et tidspunkt :)

Jeg ville ønske, at jeg havde haft min noget før, men mener først at den udkom for halvandet år siden. Men den kunne da være et fint julegaveønske.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ønske, at jeg havde haft min noget før, men mener først at den udkom for halvandet år siden. Men den kunne da være et fint julegaveønske.

Lige præcis min tanke.

Indtil da kommer der nok ikke noget rutine alligevel :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige præcis min tanke.

Indtil da kommer der nok ikke noget rutine alligevel :)

Nej de første par måneder er det baby, der bestemmer rytmen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej de første par måneder er det baby, der bestemmer rytmen :)

Præcis.

Så kan man også lige danne sig et forsigtigt overblik over, hvor stort et problem man står med :)

Har faktisk også set et klip med en speciel bevægelse og remse, der skulle få dem til at falde i søvn.

Den skal ihvertfald også prøves :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Asger har taget 220!!! g på siden tirsdag. Min lille dreng vil endelig fremad i verdenen og er nu 155 g over sin fødselsvægt :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER