Besvaret September 22, 2014 Jamen generelt er det jo helt surrealistisk at vi alle snart har vores små babyer i armene (som vi har kæmpet længe for!) Du ku da bar la vær med at sige det til hende :p :lol Jeg kan jo ikke holde min kæft i mere end 10 minutter :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 :haha ja, det er nu meget rart at kende datoEN, MEN også surrealistisk :) Min mor er heeeelt oppe i det røde felt over det, så det kan også være farligt med en "bestilt dato" ;) Forstår godt det er surrealistisk! Men ville ønske at jeg havde en lidt mere præcis dato, må indrømme det er røvsygt kun at vide det er indenfor den næste måned! Det er bare så upræcist XD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Forstår godt det er surrealistisk! Men ville ønske at jeg havde en lidt mere præcis dato, må indrømme det er røvsygt kun at vide det er indenfor den næste måned! Det er bare så upræcist XD Det er meget upræcist, men også meget spændende, hvornår "bomben springer" :) planlæg lidt kæresteaktiviteter her i den sidste tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Det er meget upræcist, men også meget spændende, hvornår "bomben springer" :) planlæg lidt kæresteaktiviteter her i den sidste tid :) Det er nemlig vildt spændende :)! Det er jo derfor det er svært at vente, men det lyder som en god plan med kærestetid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Har i fået at vide til jordemoderkonsultationerne om baby står fast? Jeg får altid "bare" at vide at hovedet vender nedad... og nu skal jeg først af sted igen 39+5 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Har i fået at vide til jordemoderkonsultationerne om baby står fast? Jeg får altid "bare" at vide at hovedet vender nedad... og nu skal jeg først af sted igen 39+5 Hmm godt spørgsmål.Gik ud fra det betød det samme, men nu bliver jeg da i tvivl. Skal afsted til jm imorgen, så skal da lige høre hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Har i fået at vide til jordemoderkonsultationerne om baby står fast? Jeg får altid "bare" at vide at hovedet vender nedad... og nu skal jeg først af sted igen 39+5 Jeg spurgte, hun sagde hans hoved lå nedad og jeg spurgte om det sad fast, hvortil hun svarede at det sad så fast at hun ikke rigtig kunne rokke med det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Okay, jeg glemte bare at spørgem i går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Jeg synes pludselig at dagen går meeeeeeget langsomt!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Har i fået at vide til jordemoderkonsultationerne om baby står fast? Jeg får altid "bare" at vide at hovedet vender nedad... og nu skal jeg først af sted igen 39+5 Her har han ligget med hovedet ned længe men først omkring 36 sat sig fast. Ved 35 sad han "knap fast" og ved 37 sad han fast, men mener han har vendt med hovedet ned siden 23-24 stykker.Så der er forskel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Har i fået at vide til jordemoderkonsultationerne om baby står fast? Jeg får altid "bare" at vide at hovedet vender nedad... og nu skal jeg først af sted igen 39+5 Jeg fik at vide ved lægen, i uge 33, at baby stod med hovedet ned af, og det bekræftede JM en uge senere og en vægtscanning en uge senere igen. Baby stod dog ikke fast. Da jeg var ved JM 36+5 nævnte JM slet ikke noget om det, så ved ikke om babys hoved står fast i bækkenet :unsure så det skal jeg lige huske at spørge om I næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Har i fået at vide til jordemoderkonsultationerne om baby står fast? Jeg får altid "bare" at vide at hovedet vender nedad... og nu skal jeg først af sted igen 39+5 Ja det sagde jm og jm-studerende, da jeg var afsted 37+0. Allerede 35+0 mente de at hun næsten stod fast. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Så må jeg bare lade være med at føde før 39+5, sådan at jeg kan få spurgt om han står fast :rolleyes og ellers går det nok. Han har haft hovedet nedad hver gang der er blevet mærket efter ham, så satser ikke på at han pludselig beslutter at vende sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Dagens optur må være, at jeg har gang i maven igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Så må jeg bare lade være med at føde før 39+5, sådan at jeg kan få spurgt om han står fast :rolleyes og ellers går det nok. Han har haft hovedet nedad hver gang der er blevet mærket efter ham, så satser ikke på at han pludselig beslutter at vende sig :haha , hver gang jeg har været til JM har de også sagt, at hun vendte hovedet ned ad... Men øøøh, WRONG! Hovedet har aldrig været nede ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 :haha , hver gang jeg har været til JM har de også sagt, at hun vendte hovedet ned ad... Men øøøh, WRONG! Hovedet har aldrig været nede ;) jeg håber nu det er rigtigt nok, for har i lang tid kunne mærke numsen ved højre ribben og hele ryggen mod maveskindet.. Og hvis det er hovedet, så har han altså ingen hals :/ og hjertelyden har både læge, jordemoder og min mand fundet i højre side lidt under navlen, og det er sku lidt underligt hvis hjertet sidder i røven :o men man skal vel aldrig sige aldrig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 jeg håber nu det er rigtigt nok, for har i lang tid kunne mærke numsen ved højre ribben og hele ryggen mod maveskindet.. Og hvis det er hovedet, så har han altså ingen hals :/ og hjertelyden har både læge, jordemoder og min mand fundet i højre side lidt under navlen, og det er sku lidt underligt hvis hjertet sidder i røven :o men man skal vel aldrig sige aldrig :P Ha ha, ja... Jeg vil da håbe du har ret - for jeg har sgu aldrig mødt nogen med hjertet i røven :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 jeg håber nu det er rigtigt nok, for har i lang tid kunne mærke numsen ved højre ribben og hele ryggen mod maveskindet.. Og hvis det er hovedet, så har han altså ingen hals :/ og hjertelyden har både læge, jordemoder og min mand fundet i højre side lidt under navlen, og det er sku lidt underligt hvis hjertet sidder i røven :o men man skal vel aldrig sige aldrig :PHehe, det er også sådan Storm ligger og har gjort det længe.Men nu jeg tænker over det, kunne jordemoderen faktisk ikke mærke, om det var hoved eller røv under højre ribben :haha Men nu bliver det spændende at høre hende imorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 evita: det håber jeg også, for tror det er lidt upraktisk med et hjerte der :p camilla: så må du lige sige om det er hoved eller røv når hun har mærket i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 jeg håber nu det er rigtigt nok, for har i lang tid kunne mærke numsen ved højre ribben og hele ryggen mod maveskindet.. Og hvis det er hovedet, så har han altså ingen hals :/ og hjertelyden har både læge, jordemoder og min mand fundet i højre side lidt under navlen, og det er sku lidt underligt hvis hjertet sidder i røven :o men man skal vel aldrig sige aldrig :P Sådan ligger min også :) og det blev bekræftiget ved scanning for to uger siden - og går meget stærkt ud fra, at jeg havde mærket det, hvis den lille havde vendt sig siden da :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 evita: det håber jeg også, for tror det er lidt upraktisk med et hjerte der :p camilla: så må du lige sige om det er hoved eller røv når hun har mærket i morgen :) Det skal jeg gøre:DHåber på det er numsen, der ligger opad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Er nu også ret sikker på han ligger med hovedet nedad (og har gjort det siden uge 23), men altså hvis det skulle være en fejl har han sin røv boret så dybt ned i mit bækken at en sædefødsel nok ikke bliver det største problem :p ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 1 uge til termin!!! Ska til jm i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 6 dage til fødsel - jeg er nervøs ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Synes det er lidt utroligt, at der slet ikke er nogle herinde der er gået i fødsel af sig selv endnu :o :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites