Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Det gjorde det heller ikk nemt at lægen var udenlandsk, men det gik lige, når jeg nu var alene afsted. Nu er det bare at vente - ikke flere scanninger, medmindre jm blir bekymret tænker jeg.

Nej det bliver det da ikke nemmere af. Jeg regner også med, at jeg får sidste scanning den 9/9 nu der ikke er sukkersyge i spil mere. Så må vi se hvornår de kommer ud. Jeg har ikke prøvet at gå til termin så bliver nok utålmodig :D

Del dette indlæg

Er glad for det idet mindste ikke kun er mig der har haft den tanke, har virkelig virkelig en nem graviditet og har haft det hele vejen, og det kan vel ikke være fair at jeg har det nemt hele vejen igennem, så er ret bange for at fødslen bare bliver forfærdelig (også selvom det er irrationelt) :S...

Det er nemlig lige præcis mine tanker.

Men måske vi bare skal være glade for det og så tage resten, som det kommer i stedet for at tænke negativt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nemlig lige præcis mine tanker.

Men måske vi bare skal være glade for det og så tage resten, som det kommer i stedet for at tænke negativt :)

Jaa, det er nok ikke en dårlig plan :).. Meget af det er nok også uvished om hvad der kommer til at ske, man har jo intet at forholde sig til, andet end at man ved det kommer til gøre ondt..... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det bliver det da ikke nemmere af. Jeg regner også med, at jeg får sidste scanning den 9/9 nu der ikke er sukkersyge i spil mere. Så må vi se hvornår de kommer ud. Jeg har ikke prøvet at gå til termin så bliver nok utålmodig :D

Jeg har jo prøvet at gå helt til 41+4 ;) kender utålmodigheden. Hvis jeg bare slipper for igangsættelse igen, så er jeg tilfreds.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaa, det er nok ikke en dårlig plan :).. Meget af det er nok også uvished om hvad der kommer til at ske, man har jo intet at forholde sig til, andet end at man ved det kommer til gøre ondt.....

Præcis.

Men selv smerten ved man ikke hvordan bliver, så det er totalt ukendt land :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis.

Men selv smerten ved man ikke hvordan bliver, så det er totalt ukendt land :)

fuldstændig! men man må vel bare begynde at vænne sig til tanken, alt med baby bliver jo fuldstændig ukendt land ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

fuldstændig! men man må vel bare begynde at vænne sig til tanken, alt med baby bliver jo fuldstændig ukendt land ;)

Ja, det bliver en ny verden.

Men har efterhånden gået så længe og ventet, at jeg er ved at gå til af utålmodig over at vente på, han kommer ud.

Som manden så klogt sagde igår, så er fødslen jo kun en lille bitte del af det nye liv.

Det kan godt være, den føles lang og gør frygtelig ondt, men når man kommer ud på den anden side, er der først der, det hele starter :)

Jeg har læst og læst og læst om den fødsel.

Har faktisk kun læst de "dårlige" historier, for så føler jeg mig bedre mentalt forberedt, og bliver så bare positivt overrasket, hvis det går bedre.

Men prøver at huske på, at kroppen ved hvad den skal gøre, og jm er jo eksperten.

Har ingen særlige ønsker til selve fødslen, så stoler på, at jm vil foreslå diverse ting hen af vejen.

Jeg vil bare have ham ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det bliver en ny verden.

Men har efterhånden gået så længe og ventet, at jeg er ved at gå til af utålmodig over at vente på, han kommer ud.

Som manden så klogt sagde igår, så er fødslen jo kun en lille bitte del af det nye liv.

Det kan godt være, den føles lang og gør frygtelig ondt, men når man kommer ud på den anden side, er der først der, det hele starter :)

Jeg har læst og læst og læst om den fødsel.

Har faktisk kun læst de "dårlige" historier, for så føler jeg mig bedre mentalt forberedt, og bliver så bare positivt overrasket, hvis det går bedre.

Men prøver at huske på, at kroppen ved hvad den skal gøre, og jm er jo eksperten.

Har ingen særlige ønsker til selve fødslen, så stoler på, at jm vil foreslå diverse ting hen af vejen.

Jeg vil bare have ham ud :)

Enig. Lad være med at tage sorgerne på forskud. Det er jo nemt at sige når man har prøvet det før. Men fødslen er ikke det der fylder her og mange af tingene glemmer man efter hånden som man får den lille guldklump ud og kærligheden til denne lille skabelse vokser :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig. Lad være med at tage sorgerne på forskud. Det er jo nemt at sige når man har prøvet det før. Men fødslen er ikke det der fylder her og mange af tingene glemmer man efter hånden som man får den lille guldklump ud og kærligheden til denne lille skabelse vokser :)

Hehe, ja ellers fik man jo nok kun den ene, hvis det var alt for slemt :)

Det er nok også mest frygten for det uvisse, og i mit tilfælde ihvertfald, frygten over ikke at have kontrollen i situationen.

Men jeg drømmer oftere og oftere om tiden eftwr fødslen.

Hvor han er kommet ud og hvordan det bliver.

Så for mig er fødslen overgangen til det, og det kan ikke være så dårlig en oplevelse.

Tanken om at JEG har lavet ham i min krop og JEG bringer ham til verden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men ja, de skal nok blive det hele værd når de først kommer ud :), det klamrer jeg mig også lidt til ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Panik panik!!!

Det går pludselig op for mig, at jeg har været sammen (som i samme rum) med en pige der har fået konstateret streptokokker... Hvordan skal jeg forholde mig til det?

Jeg overvejer at ringe til ÉN ELLER ANDEN i morgen, men hvem?

Fødegangen, egen læge som aldrig er til at træffe alligevel, diabetesafdelingen??? Hvem? Er ødelagt over det... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

34+0 nu vil de ikke stoppe det hvis han beslutter sig for at komme.

Dèt er altså lidt skræmmende at tænke på. Godt jeg er klar!

Er i andre ved at være klar?

Del dette indlæg

Annonce ♥

34+0 nu vil de ikke stoppe det hvis han beslutter sig for at komme.

Dèt er altså lidt skræmmende at tænke på. Godt jeg er klar!

Er i andre ved at være klar?

Jeg rammer 34 i overmorgen, og ja det er lidt en milepæl.

Er SÅ klar til at møde vores søn! (Faktisk første gang jeg omtaler ham sådan)

Det kan kun gå for langsomt. Er også ved at være træt af min tunge krop :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Panik panik!!!

Det går pludselig op for mig, at jeg har været sammen (som i samme rum) med en pige der har fået konstateret streptokokker... Hvordan skal jeg forholde mig til det?

Fødegangen, egen læge som aldrig er til at træffe alligevel, diabetesafdelingen??? Hvem? Er ødelagt over det... :(

Uha, ved absolut ingenting om streptokokker, så kan ikke komme med et klogt svar, men kæmpe :kram til dig.

Men jeg ville uden tvivl ringe til fødegangen først tror jeg.

Der er du sikker på at få kontakt.

Så må de sende dig videre hvis det er.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Panik panik!!!

Hvilken slags streptokok? Tror aldrig der er nogen der har været i panik over at være i rum med mig og jeg er heller ikke oplyst om at den smitter, da den sidder inde i mit underliv. Min er B, dog ikke påvist i denne graviditet.

Men ellers ring og spørg fødegangen om du skal forholde dig til noget særligt? Du skal da i hvert fald ikke være bekymret.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer at tage på lagersalg i weekenden, men ved ikke rigtig hvad der er smart at have af tøj til baby....

Vi har flere bodyer både med lange og korte ærmer i 56 og 62. Vi har også 3 dragter i 56 og 3 par bukser i 56.

Vil være ked af at bruge en masse penge på tøj vi alligevel ikke får brugt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Panik panik!!!

Tror ikke det sådan rigtig smitter (det gør halsbetændelse i hvert fald ikke og det er en streptokokvariant),

så ro på :) men ring til lægen i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er babytæppet færdigt.

gPHzq72.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er babytæppet færdigt.gPHzq72.jpg

Hvor fint :)

Gad godt jeg var så kreativ :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

gPHzq72.jpg

Hvor er det fint :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

gPHzq72.jpg

det er virkelig flot :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

super godt og kaotisk outlet i dag. Fik et par bukser, en vest, 3 bodyer, 3 langærmede bluser, en trøje og en forårsjakke for 450kr :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jeg den eneste der har fornemmelsen af at baby er ved at skrue sig ned i bækkenet?

Får sådan nogle niv i bækkenet for tiden og tænker det er ham som "støder mod"? Eller er det helt fjollet???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jeg den eneste der har fornemmelsen af at baby er ved at skrue sig ned i bækkenet?

Får sådan nogle niv i bækkenet for tiden og tænker det er ham som "støder mod"? Eller er det helt fjollet???

Nu du siger det, har jeg de sidste par dage oplevet noget lignende.

Det føles lidt som noget støder på langt nede. Bare lige kort.

Havde ikke lige tænkt, det kunne være det :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER