Besvaret August 25, 2014 Endnu en fuld dag på Rigshospitalet :( det er så keeeedeligt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Endnu en fuld dag på Rigshospitalet :( det er så keeeedeligt!!! Det er godt du snart kan se en ende på det. Om maks en måned har du baby Sara hos dig og om 2 dage vil man ikke forsøge at stoppe, hvis du går i fødsel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Har sovet af lort til hele weekenden så er kommet til at sove hele formiddagen væk :( Synes egentlig jeg har nok at lave denne uge, da jeg skal have gjort klar til, at mit gulv skal rilles op i weekenden. Og så har vi bryllupsdag på onsdag og vi kan ikke helt blive enige om, hvad vi skal ud over en tur til jordemoder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Det er godt du snart kan se en ende på det. Om maks en måned har du baby Sara hos dig og om 2 dage vil man ikke forsøge at stoppe, hvis du går i fødsel. Gud ja det er jo allerede om to dage! Hvor er det vildt, at tænke på... Men ja, jeg må snart se en ende på det her "cirkus" :) Jeg bliver SÅ træt når jeg sidder herinde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Gud ja det er jo allerede om to dage! Hvor er det vildt, at tænke på... Men ja, jeg må snart se en ende på det her "cirkus" :) Jeg bliver SÅ træt når jeg sidder herinde ;) Hvis det meste af dagen er i et venteværelse så kan jeg godt forstå dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Hvis det meste af dagen er i et venteværelse så kan jeg godt forstå dig :kram2 Det er nemlig mest i venteværelse og så med en masse forsinkelser tilmed :( og i snit er der en time mellem hver tid (ikke medregnet forsinkelser) :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Det er nemlig mest i venteværelse og så med en masse forsinkelser tilmed :( og i snit er der en time mellem hver tid (ikke medregnet forsinkelser) :( Det lyder virkelig kedeligt :( håber du har lidt læsestof med dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Jeg har også sådan en rigtig øv dag! Ikke at jeg kan sætte en finger på hvorfor men er bare sådan øv og orker intet. Glæder mig bare til manden kommer hjem og hygger om mig :( Eva: øv med en dag på sygehuset. Men ja der er snart en ende på det! Så er babysara ude hos jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Øv så ligger jeg i sengen med influenza :-( Det har jeg slet ikke tid til - har masser af arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Det lyder virkelig kedeligt :( håber du har lidt læsestof med dig :) Jeg havde heldigvis lagt tetris og Sudoku på Tlf'en og hold da op jeg nåede mange spil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Jeg har også sådan en rigtig øv dag! Ikke at jeg kan sætte en finger på hvorfor men er bare sådan øv og orker intet. Glæder mig bare til manden kommer hjem og hygger om mig :( Eva: øv med en dag på sygehuset. Men ja der er snart en ende på det! Så er babysara ude hos jer Heldigvis er det snart, det er ulideligt andet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Så har jeg været til 3. lægebesøg i dag. Vi fik talt lidt om mit blodsukkertal og om de tiltag vi har gjort ift. kost og det var min læge fint tilfreds med. Der var ingen sukker i min urin, til gengæld var der en anelse protein, men blotrykket var fint, så der var ikke noget at komme efter der. Vi talte om vækstscanning, men det ville lægen umiddelbart lade være op til min JM at henvise mig til - indtil hun mærkede på min mave, hvor hun vurderede, at det er et stort barn! :blink og derfor vil henvise mig til en vækstscanning. Baby står med hovedet ned i bækkenet, men har endnu ikke sat sig fast, hvilket heller ikke er forventet på nuværende tidspunkt, men nu håber jeg bare at den lille bliver stående! Ellers var alt rigtig fint. Vægten siger + 6,6 kg, så det er rigtig fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Er total rastløs i aften. Så nu er barnevogn klar, har ryddet op i soveværelset og autostolen er klar men har også puttet lidt med Mivsen :) Forstår det ikke hvor energien kommer fra for vi har brugt dagen i IKEA og er træt og øm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Vækstscanning og jm kalder i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Vækstscanning og jm kalder i morgen. Håber det går godt :) jeg skal også til jm i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Håber det går godt :) jeg skal også til jm i morgen :) I lige måde :) vi følges jo godt af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 I lige måde :) vi følges jo godt af. Ja bortset fra scanningerne men det er også mere et tilfælde jeg nu bliver fulgt. Og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 35+0 og kun 5 uger til termin :) Dejlig dag i vente med jm besøg og så har vi 3 års bryllupsdag i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 Nå det blir kun til jm i dag. Scanningen er udsat til i morgen pga personale-mangel. Synes det er øv at Lasse ska om til svigerne så tit i den her uge pga han er hjemme pga dagplejen har ferie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 35+0 og kun 5 uger til termin :) Dejlig dag i vente med jm besøg og så har vi 3 års bryllupsdag i dag :) Tillykke med bryllupsdagen :loveshowerOg god tur til jm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 Tillykke med bryllupsdagen :loveshower Og god tur til jm :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 Update på jordemoder besøg. Der var jo ikke så meget at komme efter, da jeg jo blev scannet i sidste uge. Blodtryk fint Urin fint Hjertelyd perfekt Symfysemål 35 Vægtskøn 2800-3000 g og i hvert fald ikke større. Hun kunne fortælle at den jordemoder der havde lavet ctg på mig havde fejl oplyst mig og hvis jeg går i fødsel fra i dag af må jeg føde i Horsens og ikke først om en uge. Fødselslægen havde sagt at hvis jeg nåede at få antibiotika to gange under fødslen for gbs må jeg komme hjem. Det er så ikke det de anbefaler mig. Så nu skal jeg forberede mig på 2 dages indlæggelse efter fødslen. Havde det ellers endelig fint med at jeg måtte komme hjem efter fødslen efter jeg var til rundvisning i sidste uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Er blevet indkaldt til vækstscanning d. 8. September. Så nu er jeg spændt på hvad den siger :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Er der andre end mig der døjer med krampe i benene om natten? Har været oppe to gange i nat pga. det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Er der andre end mig der døjer med krampe i benene om natten? Har været oppe to gange i nat pga. det :(Yes, men ikk hver nat. Jeg står dog ikke op, får det til at forsvinde inden for 2 min. Del dette indlæg Link to post Share on other sites