Besvaret August 23, 2014 Ihj altså! Står der noget om hvad der så virker? :pHehe, som Ria siger, så sker det jo når det sker.MEN her er hvad de skriver som sande myter: Massage af brystvorterne :) Akupunktur Sex Kys og kram De to sidste primært fordi, men slapper af og slukker hovedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Så er kommoden malet og mine fingre har en flot blå nuance ;) Nu skal den bare tørre (16 timer!) og så skal den ind på værelset og stå! :yay Men nu er mor her også smadret! Ikke optimalt at sidde i garagen på hårde herregårdssten og slibe for derefter at male 5 skuffer 2 gange. Så nu står den på afslapning! I morgen skal vi til Odense og se svigerindens nye lejligehed. På 4. (!!) sal! Manden skal hjælpe med at slæbe men jeg har sagt at jeg nok kun kan tage pakken med toiletpapir :P og kun går op og ned 1 gang! Ska jo passe på mig selv :P (Og så truer jeg med at komme for at gå på trapper når vi nærmer os termin så han ka komme ud :lol ) Det er altså ikke så slemt at komme op på 4., så længe man går langsomt :) Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå at du ikke går op og ned mere end 1 gang. Det er hårdt! (Fra hende hvis mor bor på 4. sal, uden elevator og med ulovligt høje trin) :) Og dejligt med kommoden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Plukveer er jo livmoderen der trækker sig sammen og bliver hård. Inden den så slipper og bliver blød igen. Jeg kan mærke det hele spænder op. De kan godt tage noget tid. Ja de tager nemlig hurtigt en del tid, og samtidig med kraftige mens smerter, jamen så er det hele jo bare SUPER behageligt... Eller noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Det vil jeg umiddelbart skyde på ja. Det er også der, jeg mærker dem mest. Det er godt nok en underlig fornemmelse.... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Øv starter dagen med at Felix hoster og han mangler plads i halsen. Så en masse luft ind og efter et par timer er hosten minimalt og han er ikke længere hæs. Jeg er bombet af alt for lidt søvn og har plukveer allerede fra morgenstunden af :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Det er godt nok en underlig fornemmelse.... ;)Meget underlig.Lidt ubehageligt men så alligevel ikke. Synes efterhånden kroppen har sit eget liv, og det bliver kun "værre", når veerne kommer, så man må nok prøve at acceptere det :) Jeg synes bare, det er lidt svært. Hvordan går det ellers, nu hvor du er sat i total afslapning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Meget underlig. Lidt ubehageligt men så alligevel ikke. Synes efterhånden kroppen har sit eget liv, og det bliver kun "værre", når veerne kommer, så man må nok prøve at acceptere det :) Jeg synes bare, det er lidt svært. Hvordan går det ellers, nu hvor du er sat i total afslapning? Tjo altså vi har da vores kontroverser herhjemme pga min dårlige samvittighed over at jeg intet laver :( men samtidig er det SKØNT bare at ligge og slappe af (til en vis grad) og især hundene nyder det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Tjo altså vi har da vores kontroverser herhjemme pga min dårlige samvittighed over at jeg intet laver :( men samtidig er det SKØNT bare at ligge og slappe af (til en vis grad) og især hundene nyder det :)Det er jo også en omvæltning, men mon ikke Christian forstår, at du ikke ligger der for sjov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Det er jo også en omvæltning, men mon ikke Christian forstår, at du ikke ligger der for sjov :) Jo uden tvivl forstår han det... Det er mig der er kællingen og snerrer af ham, især (og dumt nok) når han laver de huslige pligter for han rammer samvittigheden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Jo uden tvivl forstår han det... Det er mig der er kællingen og snerrer af ham, især (og dumt nok) når han laver de huslige pligter for han rammer samvittigheden ;)Hehe, nåh på den måde.Ja, så er det ikke nemt. Men der er jo ikke længe til nu, så du må prøve at bide det i dig, selvom det er svært. Der er jo en mening med galskaben :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Hehe, nåh på den måde. Ja, så er det ikke nemt. Men der er jo ikke længe til nu, så du må prøve at bide det i dig, selvom det er svært. Der er jo en mening med galskaben :D :haha tålmodighed har desværre aldrig været min stærke side ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Eva (og andre der mangler underholdning) Ved ikke om du har set den men der er en blog som hedder "far uden filter" og den er ret underholdende hvis du mangler noget at fordrive tiden med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 :haha tålmodighed har desværre aldrig været min stærke side ;)Kender det alt for godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Uh har fået lov til at komme ud og kigge på min svigerindes loft for baby ting. De har en på to og det ser ud til de stopper der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Uh har fået lov til at komme ud og kigge på min svigerindes loft for baby ting. De har en på to og det ser ud til de stopper der :)Ikke dårligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Pyhh, bettemanden fylder godt idag. Hele dagen har jeg næsten kunne mærke mavesyren stå i halsen, og kan ikke holde ud af at ligge eller sidde i sofaen. Op af bakke... Har næsten ikke fået mad idag, for der er bare ikke plads til noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Pyhh, bettemanden fylder godt idag. Hele dagen har jeg næsten kunne mærke mavesyren stå i halsen, og kan ikke holde ud af at ligge eller sidde i sofaen. Op af bakke... Har næsten ikke fået mad idag, for der er bare ikke plads til noget. Jeg spiser efterhånden også mange alminox. Har noget mere halsbrand end ved Felix :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Jeg spiser efterhånden også mange alminox. Har noget mere halsbrand end ved Felix :)Ved ikke, om det er decideret halsbrand, men det er godt nok generende.Spiser ikke piller endnu, men det ville måske være meget rart at have dem på lager, just in case. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Jeg er også med mavesyre i dag. Specielt efter den meget stærke sharwama vi fik til frokost :( Og er først lige kommet hjem så nu ska jeg ha en alminox og et stort glas vand! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Ved ikke, om det er decideret halsbrand, men det er godt nok generende. Spiser ikke piller endnu, men det ville måske være meget rart at have dem på lager, just in case. Det er en tyggetablet der er lidt papagtige men synes de er gode. man kan købe 30 ad gangen og er glade for at kan tage en i ny og næ i stedet for at have halsbrand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Det er en tyggetablet der er lidt papagtige men synes de er gode. man kan købe 30 ad gangen og er glade for at kan tage en i ny og næ i stedet for at have halsbrand :)Ja, der er ingen grund til at lide mere end højst nødvendigt.Går ikke ud fra, der sker noget ved at spise dem, selvom det ikke er halsbrand man har? Altså ikke spise som slik, men tage én i de slemme tilfælde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Man får ondt i maven hvis man spiser dem som slik (hvertfald når man ikke er sådan særlig gammel ;) ) de smager jo lidt mint agtigt :p men så længe man holder sig til fornuftige mængder så sker der ikke noget ved det hvis man ikke har halsbrand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Ja, der er ingen grund til at lide mere end højst nødvendigt. Går ikke ud fra, der sker noget ved at spise dem, selvom det ikke er halsbrand man har? Altså ikke spise som slik, men tage én i de slemme tilfælde. Nej der er jo indlægsseddel med. Jeg spiser på slemme dage Max to om dagen. Felix kan ikke forstå han ikke må få men han har jo ikke halsbrand :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Man får ondt i maven hvis man spiser dem som slik (hvertfald når man ikke er sådan særlig gammel ;) ) de smager jo lidt mint agtigt :p men så længe man holder sig til fornuftige mængder så sker der ikke noget ved det hvis man ikke har halsbrand Nej der er jo indlægsseddel med. Jeg spiser på slemme dage Max to om dagen. Felix kan ikke forstå han ikke må få men han har jo ikke halsbrand :DHa ha, så er jeg mere rolig.Tænker også bare mere en til natten, hvis det fortsætter. Hvis ikke det virker, så er det jo ikke halsbrand, og så er der ikke grund til at spise flere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 endelig hjemme igen efter 15 timers gåen rundt i københavn. Av min mås! Del dette indlæg Link to post Share on other sites