Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Starter dagen med plukveer :( men det er koldt og gråt så en god undskyldning til sofa og dyne :D

Jeg hygger også med sofa og dyne, overvejer at lave en kande te med honning og sætte en disneyfilm på :kuller

Har erklæret dagen i dag for hviledag da jeg har knoklet så meget de sidste par dage :p (hvis jeg har ro nok i måsen til at få slappet af altså :lol )

Og manden har jo planer for en aktiv weekend, så lidt afslapning er vel okay ;)

Hunden hygger også med

post-2960-0-53546000-1408694373_thumb.jp

Del dette indlæg

Ih altså...

Mit blodsukkertal blev ikke bedre af at det var blodprøven der blev målt. 8,9 :boo

Jeg ligger lige på grænsen. Jeg har ikke graviditetssukkersyge og får ikke nogen viderehenvisniger, fordi mit tal er under 9,0. Men jeg skal leve som om jeg har graviditetssukkersyge :( :numse nøj hvor er jeg træt af det lige nu :( og er sku ærlig talt spændt på, hvad manden siger, i går mente han jo at det ville være min egen skyld, hvis jeg havde graviditetssukkersyge :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hygger også med sofa og dyne, overvejer at lave en kande te med honning og sætte en disneyfilm på :kuller

Har erklæret dagen i dag for hviledag da jeg har knoklet så meget de sidste par dage :p (hvis jeg har ro nok i måsen til at få slappet af altså :lol )

Og manden har jo planer for en aktiv weekend, så lidt afslapning er vel okay ;)

Hunden hygger også med

image.jpg

Og en fin hund. Lyder som en god plan.

Jeg laver enten da jeg bliver totalt ødelagt af. I morgen skal jeg dog på tur med Felix. Der er åbent hus på det mejeri bedstefar arbejder på og min mand skal lave badeværelse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså...

Mit blodsukkertal blev ikke bedre af at det var blodprøven der blev målt. 8,9 :boo

Jeg ligger lige på grænsen. Jeg har ikke graviditetssukkersyge og får ikke nogen viderehenvisniger, fordi mit tal er under 9,0. Men jeg skal leve som om jeg har graviditetssukkersyge :( :numse nøj hvor er jeg træt af det lige nu :( og er sku ærlig talt spændt på, hvad manden siger, i går mente han jo at det ville være min egen skyld, hvis jeg havde graviditetssukkersyge :boo

:kram

Har svaret dig i gravid smalltalk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså...

Det er heldigvis ikke slemt på nogen måder at leve sådan... "Bare" hold dig fra sukker og nøjes med max. 150 kulhydrater om dagen og ca. 2200 kcal (MAX MAX MAX)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hygget mig med at sy på babypigens tæppe. Nu ska jeg bare ha fat i pladevat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er heldigvis ikke slemt på nogen måder at leve sådan... "Bare" hold dig fra sukker og nøjes med max. 150 kulhydrater om dagen og ca. 2200 kcal (MAX MAX MAX)

Sukker kan jeg forholde mig til, men jeg aner intet om kulhydrater :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hygget mig med at sy på babypigens tæppe. Nu ska jeg bare ha fat i pladevat.

Billede?? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kulhydrater er vel det sukker der er i maden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kulhydrater er vel det sukker der er i maden :)

Nemlig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billede?? :)

Ja når det er færdig. Ska åbenbart på jagt efter pladevat. De havde intet i den eneste stofbutik her i byen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kulhydrater er brød, pasta, kartofler, ris og sukker hovedsageligt :), så du bør nok bare skrue lidt ned for det, og måske op for grønt i stedet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der udover kål og rodfrugter (især bagte, da sukkeret "trækkes frem") indeholder mange kulhydrater... Men eller prøv madlog.dk den er super god

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv for at leve med/som om man har graviditetssukkersyge! Det ville bare ikke fungere her hjemme med en mand der skal lave ironman på søndag.

Evita: spiser din mand det samme som dig eller laver i ekstra mad?

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv for at leve med/som om man har graviditetssukkersyge! Det ville bare ikke fungere her hjemme med en mand der skal lave ironman på søndag.

Evita: spiser din mand det samme som dig eller laver i ekstra mad?

Vi spiser det samme begge to, men jeg er måske også liiiige på dét punkt en anelse heldigere stillet end mange andre, i og med jeg kan bruge min kokkeuddannelse, så det er aldrig kedeligt eller ensformigt herhjemme ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi spiser det samme begge to, men jeg er måske også liiiige på dét punkt en anelse heldigere stillet end mange andre, i og med jeg kan bruge min kokkeuddannelse, så det er aldrig kedeligt eller ensformigt herhjemme ;)

det lyder dejligt og lækkert. God uddannelse at have! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det plukveer???

Cirka en håndsbredde over navlen kramper min mave jævnligt sammen og det varer ca 20-30-40 sekunder, for derefter at forsvinde helt... Det er 5. eller 6. Gang idag det er sket...

Er det en plukve så langt oppe?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det plukveer???

Cirka en håndsbredde over navlen kramper min mave jævnligt sammen og det varer ca 20-30-40 sekunder, for derefter at forsvinde helt... Det er 5. eller 6. Gang idag det er sket...

Er det en plukve så langt oppe?

Det vil jeg umiddelbart skyde på ja.

Det er også der, jeg mærker dem mest.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Plukveer er jo livmoderen der trækker sig sammen og bliver hård. Inden den så slipper og bliver blød igen. Jeg kan mærke det hele spænder op. De kan godt tage noget tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg synes godt nok fødslen kommer tæt på.. Føler mig slet ikke klar til at skulle føde... Og min søde mand står bare og siger "jeg skal nok være der for dig og hjælpe dig alt hvad jeg kan" når jeg hysterisk står og siger om jeg da ikke bare kan få en fortrydelsespille!  :( Altså ikke fordi jeg ikke vil have baby... Vil bare ikke føde  :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er kommoden malet og mine fingre har en flot blå nuance ;)

Nu skal den bare tørre (16 timer!) og så skal den ind på værelset og stå! :yay

Men nu er mor her også smadret! Ikke optimalt at sidde i garagen på hårde herregårdssten og slibe for derefter at male 5 skuffer 2 gange.

Så nu står den på afslapning!

I morgen skal vi til Odense og se svigerindens nye lejligehed. På 4. (!!) sal! Manden skal hjælpe med at slæbe men jeg har sagt at jeg nok kun kan tage pakken med toiletpapir :p og kun går op og ned 1 gang! Ska jo passe på mig selv :p

(Og så truer jeg med at komme for at gå på trapper når vi nærmer os termin så han ka komme ud :lol )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er kommoden malet og mine fingre har en flot blå nuance ;)

Nu skal den bare tørre (16 timer!) og så skal den ind på værelset og stå! :yay

Men nu er mor her også smadret! Ikke optimalt at sidde i garagen på hårde herregårdssten og slibe for derefter at male 5 skuffer 2 gange.

Så nu står den på afslapning!

I morgen skal vi til Odense og se svigerindens nye lejligehed. På 4. (!!) sal! Manden skal hjælpe med at slæbe men jeg har sagt at jeg nok kun kan tage pakken med toiletpapir :p og kun går op og ned 1 gang! Ska jo passe på mig selv :p

(Og så truer jeg med at komme for at gå på trapper når vi nærmer os termin så han ka komme ud :lol )

Beklager, men i det nye Gravid står der, at det med trapperne er en myte. Virker ikke ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beklager, men i det nye Gravid står der, at det med trapperne er en myte. Virker ikke ;)

Ihj altså! Står der noget om hvad der så virker? :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihj altså! Står der noget om hvad der så virker? :p

Intet - fødslen starter, når kroppen er klar og der blir afgivet et bestemt hormon!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Intet - fødslen starter, når kroppen er klar og der blir afgivet et bestemt hormon!

øv bøv :p

nå men så må jeg jo være tålmodig (som om!)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER