Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Ja tak, det opdagede jeg, da jeg imod min tidligere vilje købte en brugt Voksipose.

Sælger skrev at den stod som ny, fordi de kun havde brugt den som transportmiddel på en flyrejse.

Hun havde så klippet hullerne til selen udenfor de afmærkede steder i dynen, så den var totalt skamklippet.

Jeg fik den sendt med posten, så jeg så det først da jeg ville vaske den nogle uger senere.

Blev sgu sur over at skulle sidde og sy den sammen så skrev en mail til hende, at det kunne hun da lige have sagt.

Hun skrev så det mest flabede svar tilbage.

Så er ikke udbredt fan af dba lige pt :)

Øv det er røv sådan noget.

Jeg har en brugt voksi til at ligge du kunne have fået meget billigt. Dynerne ser pæne ud men betrækket kunne godt trænge til et skift. Jeg vil hellere bruge vores slebee pose :)

Del dette indlæg

Så er sukkervandet drukket.

Det var heldigvis iskoldt så ikke slemt.

Men øv der er monstervarmt i venteværelset, og nogen har glemt at tage et bad.

Har sat mig på gulvet i gangen i stedet.

Nu skal de 2 timer bare gå, så jeg kan få noget mad.

Ja ventetiden er faktisk den værste :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv det er røv sådan noget.

Jeg har en brugt voksi til at ligge du kunne have fået meget billigt. Dynerne ser pæne ud men betrækket kunne godt trænge til et skift. Jeg vil hellere bruge vores slebee pose :)

Ja, følte mig snydt, men det er åbenbart ikke alle, der er helr ærlige.

Ja, det skulle jeg da have vidst :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja ventetiden er faktisk den værste :(

Har heldigvis taget tabletten med, så jeg ser Expendables :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tak, det opdagede jeg, da jeg imod min tidligere vilje købte en brugt Voksipose.

Sælger skrev at den stod som ny, fordi de kun havde brugt den som transportmiddel på en flyrejse.

Hun havde så klippet hullerne til selen udenfor de afmærkede steder i dynen, så den var totalt skamklippet.

Jeg fik den sendt med posten, så jeg så det først da jeg ville vaske den nogle uger senere.

Blev sgu sur over at skulle sidde og sy den sammen så skrev en mail til hende, at det kunne hun da lige have sagt.

Hun skrev så det mest flabede svar tilbage.

Så er ikke udbredt fan af dba lige pt :)

Hvor er det frækt!! Og virkelig dårlig, dårlig stil!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det frækt!! Og virkelig dårlig, dårlig stil!!

Det synes jeg også.

Kunne aldrig drømme om at undlade sådanne informationer.

Men der er vi jo så forskellige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har heldigvis taget tabletten med, så jeg ser Expendables :D

Skønt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt :)

Jeps, ikke tosset :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 timer til scanning. Bliver vist ikke til mere søvn før bagefter. Har sovet dårligt med mareridt. Men så er det godt man kan morgenhygge med ramasjang i sengen med guldklump nummer et :)

Hvordan gik scanningen? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik scanningen? :)

Skal have en ny om 3 uger. Han er stadig for stor så nu skal jeg glukose belastes igen. Har lavet en Update under ekstra scanninger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Allerede svar på belastningstesten fra i formiddags. Den var heldigvis helt fin :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Allerede svar på belastningstesten fra i formiddags. Den var heldigvis helt fin :yay

Skønt. Håber jeg kan gentage succesen om et par dage.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt. Håber jeg kan gentage succesen om et par dage.

Det håber jeg for dig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så bidder plukveerne igen. Av altså og jeg er alene hjemme med Felix.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så bidder plukveerne igen. Av altså og jeg er alene hjemme med Felix.

det kunne være rart hvis man vidste om de gjorde noget eller ej når de bider eller når det flytter sig hvor man føler dem henne. Synes det er irriterende med "plukkeveer gør ikke noget og gør ikke ondt". - gad godt vide hvordan de "kloge" personer kender ens smertetærskel, og er da spændt på om fødslen bliver ulidelig, hvis man kan have plukkeveer der ikke burde gøre ondt, men som gør det...

Håber det snart stopper for dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

det kunne være rart hvis man vidste om de gjorde noget eller ej når de bider eller når det flytter sig hvor man føler dem henne. Synes det er irriterende med "plukkeveer gør ikke noget og gør ikke ondt". - gad godt vide hvordan de "kloge" personer kender ens smertetærskel, og er da spændt på om fødslen bliver ulidelig, hvis man kan have plukkeveer der ikke burde gøre ondt, men som gør det...

Jeg har så fået at vide at de godt kan gøre ondt her anden gang, da livmoderen ved hvad den har med at gøre. Der er heller ikke nogen der er bekymret for dem. Har dog taget et par pamol i aften så jeg kan slappe af og så går jeg i seng sammen med Felix.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Plukkeveerne er nu med til at klargøre kroppen til fødslen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

derfor ville det nu være rart hvis man ikke lagde mærke til dem :)

har lige et spørgsmål: køber i "overtøj" i str 56? Ex fleecedragt... Er i tvivl om vi bare kan give ham en ekstra heldragt, hue, vanter, futter og en dyne over i bilen eller om vi får brug for egentligt overtøj. (det er kun til autostolen da vi ellers har en duni)

Del dette indlæg

Annonce ♥

har lige et spørgsmål: køber i "overtøj" i str 56? Ex fleecedragt... Er i tvivl om vi bare kan give ham en ekstra heldragt, hue, vanter, futter og en dyne over i bilen eller om vi får brug for egentligt overtøj. (det er kun til autostolen da vi ellers har en duni)

Vi har 3 el 4 flyverdragter, da vi har købt flere brugt pakker, hvor der har været lidt i.

Fuldstændig vanvittigt for vi kan jo kun bruge en af gangen, så måske jeg skulle give nogle væk.

Vi har Voksipose så det er også kun til bilen, og hvis jeg skal være ærlig, så vil jeg faktisk helst have en Joha uld køredragt til i bilen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en dragt i str. 56 til vores. Har de andre størrelser fra Maja. Hvis det kun er til brug i autostol skal I måske overveje sådan en kørepose til autostol i stedet for, som baby vil kunne passe over flere størrelser.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en dragt i str. 56 til vores. Har de andre størrelser fra Maja. Hvis det kun er til brug i autostol skal I måske overveje sådan en kørepose til autostol i stedet for, som baby vil kunne passe over flere størrelser.

ja, det kunne vi selvfølgelig, men har fået en fleecedragt i 62 og det er lidt dumt så at købe noget andet. Derfor ville jeg bare vide om det kunne betale sig at købe en i 56 eller om det er unødvendige penge. Som sagt har vi dunien, og tænker at det er begrænset hvor meget af tiden udenfor, der ikke foregår i bil eller barnevogn i begyndelsen. 56 bruges vel gennemsnitligt lidt over en måned? Og 62 lidt længere? Vi skal i hvert fald ud at flyve på et tidspunkt mellem november og januar, og så skal han jo have noget på i den kolde flyver

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder jeg i Central laboratoriet og venter på mit sukkervand :( jeg er suuulten.

Har i dag nået milepælen 34+0. Næste milepæl må være 36+0 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder jeg i Central laboratoriet og venter på mit sukkervand :( jeg er suuulten.

Har i dag nået milepælen 34+0. Næste milepæl må være 36+0 :)

Held og lykke søde Britta :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nix - køber en fleecedragt i 62, så hun kan bruge den lidt længere.

Men hvis det stadig er lunt i oktober, så får hun en trøje og hue på sammen med tæppe eller dyne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor blev min hukommelse af?

Synes jeg havde en tanke om noget jeg ville ordne i dag og nu kan jeg bare slet slet ikk huske hvad det var! Damn det er irriterende!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER