Besvaret August 18, 2014 hvor jeg hader at bed andre om hjælp til støvsugning og gulvvask. Min krop siger fra, så må jo hellere lade være med at gøre det selv. Ja, det er øv, men det vigtigste er jo at du passer på dig selv og prinsessen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 hvor jeg hader at bed andre om hjælp til støvsugning og gulvvask. Min krop siger fra, så må jo hellere lade være med at gøre det selv. Her ved min mand heldigvis godt hvis opgave det er. Ville også hade at skulle bede om hjælpen hver gang. Men godt du lytter til kroppen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Så sidder man på Rigshospitalet IGEN, denne gang til en CTG Du er da efterhånden fast kunde derinde. Håber alt er i den fineste orden :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Du er da efterhånden fast kunde derinde. Håber alt er i den fineste orden :kram2 Jamen jeg er da kommet på fornavne med dem alle herinde nu ;) Jeg skal herind én til to gange ugentligt resten af graviditeten for at de kan følge lillepigens uvægtstigning etc. så de kan se præcis hvornår jeg skal igangsættes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Øv! Føler mig slået tilbage til start! Måtte ud og hilse på min morgenmad igen :( Øv at kvalmen er blevet så slem igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Jamen jeg er da kommet på fornavne med dem alle herinde nu ;) Jeg skal herind én til to gange ugentligt resten af graviditeten for at de kan følge lillepigens uvægtstigning etc. så de kan se præcis hvornår jeg skal igangsættes Men det er da også lidt rart at kende folk derinde og føle sig tryg ved at komme der når det nu er ofte :)Da jeg ventede Felix var jeg ved egen læge mindst en gang i ugen. Det betød at sekretæren kendte mig og jeg aldrig behøvede at sige mit CPR nr. Lægen hilste på mig som den eneste i venteværelset og min faste sygeplejerske mente jeg som det første skulle komme forbi dem og vise ham frem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Øv! Føler mig slået tilbage til start! Måtte ud og hilse på min morgenmad igen :( Øv at kvalmen er blevet så slem igen Øv håber det er en engangs forestilling for dig. God bedring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Men det er da også lidt rart at kende folk derinde og føle sig tryg ved at komme der når det nu er ofte :) Da jeg ventede Felix var jeg ved egen læge mindst en gang i ugen. Det betød at sekretæren kendte mig og jeg aldrig behøvede at sige mit CPR nr. Lægen hilste på mig som den eneste i venteværelset og min faste sygeplejerske mente jeg som det første skulle komme forbi dem og vise ham frem :D Det er altså også lidt hyggeligt at være et velkendt ansigt især pga trygheden ved det :) Problemet er bare hér på Riget at tiderne ALDRIG overholdes. Havde tid 9:30 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 3. lægebesøg er overstået. ØV ØV ØV. Skal have lavet sukkerbelastning, for der var en lille smule sukker i min urin, som ellers var helt fin ud over det. Havde sådan håbet at slippe, for nu får jeg diverse dumme tanker om, at alt er galt :boo :boo Og hvad nu hvis det er fordi, jeg har spist for meget sukker. Så er det min skyld, hvis noget er i vejen med bettemanden. På vandrejournalen har hun skrevet 2+ ud for. Aner ikke hvad det betyder, men jeg skal ihvertfald afsted. Hun kunne ikke skønne hans vægt, fordi det kunne hun ikke finde ud af, men symfysemål siger 35 ( er 32+2 ), hvor det sidst var 26 i 28+4, så det er da noget af et spring. Ved ikke om det er godt eller skidt, da lægen som sagt ikke kunne svare på noget som helst. Hun mente heller ikke, jeg skulle have en decideret tid til testen, jeg skal bare dukke op en morgen kl. 7.30. Dejligt betryggende med en læge, der intet aner :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Min mand, datter og jeg fik taget billeder ved fotograf sidste lørdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 3. lægebesøg er overstået. ØV ØV ØV. Skal have lavet sukkerbelastning, for der var en lille smule sukker i min urin, som ellers var helt fin ud over det. Havde sådan håbet at slippe, for nu får jeg diverse dumme tanker om, at alt er galt :boo :boo Og hvad nu hvis det er fordi, jeg har spist for meget sukker. Så er det min skyld, hvis noget er i vejen med bettemanden. På vandrejournalen har hun skrevet 2+ ud for. Aner ikke hvad det betyder, men jeg skal ihvertfald afsted. Hun kunne ikke skønne hans vægt, fordi det kunne hun ikke finde ud af, men symfysemål siger 35 ( er 32+2 ), hvor det sidst var 26 i 28+4, så det er da noget af et spring. Ved ikke om det er godt eller skidt, da lægen som sagt ikke kunne svare på noget som helst. Hun mente heller ikke, jeg skulle have en decideret tid til testen, jeg skal bare dukke op en morgen kl. 7.30. Dejligt betryggende med en læge, der intet aner :prik Øv en træls oplevelse ved egen læge. Skal du belastes ved egen læge eller på sygehuset? Min symfyse mål var også 34-35 men efter han har vendt sig er det faldet til 32 og to personer måler ikke ens. Ærgerligt der ikke blev til et fosterskøn. Det gør min læge heller ikke og det har jeg det fint med. Jeg tror jordemødrene er bedre til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 3. lægebesøg er overstået. ØV ØV ØV. Skal have lavet sukkerbelastning, for der var en lille smule sukker i min urin, som ellers var helt fin ud over det. Havde sådan håbet at slippe, for nu får jeg diverse dumme tanker om, at alt er galt :boo :boo Og hvad nu hvis det er fordi, jeg har spist for meget sukker. Så er det min skyld, hvis noget er i vejen med bettemanden. På vandrejournalen har hun skrevet 2+ ud for. Aner ikke hvad det betyder, men jeg skal ihvertfald afsted. Hun kunne ikke skønne hans vægt, fordi det kunne hun ikke finde ud af, men symfysemål siger 35 ( er 32+2 ), hvor det sidst var 26 i 28+4, så det er da noget af et spring. Ved ikke om det er godt eller skidt, da lægen som sagt ikke kunne svare på noget som helst. Hun mente heller ikke, jeg skulle have en decideret tid til testen, jeg skal bare dukke op en morgen kl. 7.30. Dejligt betryggende med en læge, der intet aner :prik Nu ved jeg ikke hvor du bor. Men nogle steder ska man altså henvises og ha en tid/bestille tid, hvis den ska laves på sygehuset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Av av plukveer :( de napper godt lige nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Jaaaaah vi har fået hentet vores seng i dag, købt på den blå avis og i seriøst god stand!!! Som NY!!! :yay jeg elsker min lille Per seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Jaaaaah vi har fået hentet vores seng i dag, købt på den blå avis og i seriøst god stand!!! Som NY!!! :yay jeg elsker min lille Per seng :) Du mangler noget søde Eva. Billede!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Så er der en time til sukkerbelastning. Det bliver en lang formiddag. Ria: Jeg ringede til syhehuset og spurgte til procedure, så hun noterede, at jeg kommer idag, men det var rigtig nok, at jeg selv skulle ringe. Lægen skal dog også sende henvisning, så den er kommet når jeg kommer derned. Felixmor: Ja, det var desværre en rigtig træls læge. Hun var sød, men det hjælper bare ikke ved spørgsmål. Skal dig til jm om 3 uger, så der får jeg forhåbentlig at vide, hvor stor han er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 3 timer til scanning. Bliver vist ikke til mere søvn før bagefter. Har sovet dårligt med mareridt. Men så er det godt man kan morgenhygge med ramasjang i sengen med guldklump nummer et :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Held og lykke begge to :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Baby Sara's seng :yay Jeg eeeeelsker den :loveshower og elsker ligeså meget at den er købt brugt (som ny) på DBA :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Baby Sara's seng :yay Jeg eeeeelsker den :loveshower og elsker ligeså meget at den er købt brugt (som ny) på DBA :glad Hold op hvor er det fin. Den ser godt nok velholdt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hold op hvor er det fin. Den ser godt nok velholdt ud :) Tak :kiss Den er simpelthen SÅ velholdt, det er meget, meget få steder man kan se den er brugt (lige på tremmesiderne hvor de kører op og ned af sengen, men det ses jo ikke når de er på) Jeg er SÅ glad for den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Baby Sara's seng :yay Jeg eeeeelsker den :loveshower og elsker ligeså meget at den er købt brugt (som ny) på DBA :glad SÅ flot!Er vild med den. Har ikke selv kunne finde en brugt i den fine stand, så vi købte en anden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 SÅ flot! Er vild med den. Har ikke selv kunne finde en brugt i den fine stand, så vi købte en anden :) Jeg synes faktisk også at der er mange på dba der selv synes deres gamle ragelse er flere tusinde værd... Ja undskyld udtrykket men folk er urealistiske nogengange :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Jeg synes faktisk også at der er mange på dba der selv synes deres gamle ragelse er flere tusinde værd... Ja undskyld udtrykket men folk er urealistiske nogengange :)Ja tak, det opdagede jeg, da jeg imod min tidligere vilje købte en brugt Voksipose.Sælger skrev at den stod som ny, fordi de kun havde brugt den som transportmiddel på en flyrejse. Hun havde så klippet hullerne til selen udenfor de afmærkede steder i dynen, så den var totalt skamklippet. Jeg fik den sendt med posten, så jeg så det først da jeg ville vaske den nogle uger senere. Blev sgu sur over at skulle sidde og sy den sammen så skrev en mail til hende, at det kunne hun da lige have sagt. Hun skrev så det mest flabede svar tilbage. Så er ikke udbredt fan af dba lige pt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Så er sukkervandet drukket. Det var heldigvis iskoldt så ikke slemt. Men øv der er monstervarmt i venteværelset, og nogen har glemt at tage et bad. Har sat mig på gulvet i gangen i stedet. Nu skal de 2 timer bare gå, så jeg kan få noget mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites