Besvaret August 12, 2014 Den 24. er der jeg er 39+0 og vil gerne have Asger der lige som Felix er født 39+0. Men det er kø bare en drøm. Vildt du nu ved hvornår du senest bliver sat i gang :) 16-1800 g er da noget pænere end min kæmpe baby. Hun er jo helt perfekt :) JM sagde også at størrelsen var helt perfekt :) Det kunne da være sjovt hvis du endnu en gang føder 39+0... :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Hvor er det vildt at det er så snart :o.. Det er så uvirkeligt at få en dato på hvornår man kan "risikere" at blive mor... Meget uvirkeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 hvor er det vildt at du har dato på!! Og så er det jo lige om lidt! :o Det er lige rundt om hjørnet, jo... Så skal du se panikken i Christians øjne :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Har også sovet med en pude ved maven den sidste måneds tid. Synes bare ikke rigtig det hjælper. Men det stopper da når jeg står op og kommer i gang. Måske jeg skulle prøve puden mellem benene. Hvis det hjælper bliver jeg lykkelig :D Har I andre også ubehag ved at ligge på ryggen nu? Hvis jeg ikke har nok støtte fra hovedpuder etc., føles det som om jeg får baby op i halsen... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Har også sovet med en pude ved maven den sidste måneds tid. Synes bare ikke rigtig det hjælper. Men det stopper da når jeg står op og kommer i gang. Måske jeg skulle prøve puden mellem benene. Hvis det hjælper bliver jeg lykkelig :D Har I andre også ubehag ved at ligge på ryggen nu? Jeg kan kun ligge på ryggen med bøjede ben så det er slut med at sove på ryggen. Derudover er mave så stor og bækkenet så dårligt at jeg ikke kan vende mig om natten uden at være vågen :( Jeg sover med en pude, ammepuden eller med benene om dynen om natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 JM sagde også at størrelsen var helt perfekt :) Det kunne da være sjovt hvis du endnu en gang føder 39+0... :yay Men igen kan jeg godt se at Asger er ret stor! Ja jeg tør ikke gætte overhovedet men kan bare håbe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Men igen kan jeg godt se at Asger er ret stor! Ja jeg tør ikke gætte overhovedet men kan bare håbe :) Risikerer du egentlig at blive sat igang før tid når du Asger er så stor eller hvordan forholder det sig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Så har jeg første besøg af SP i hus. Er lidt spændt for vi skal jo snakke om dengang jeg ikke havde det så godt så jeg ikke dykker så langt ned denne gang. Men har allerede gjort nogle ting for at det ikke skal ske. Generelt er jeg noget mere resourcestærk og så har jeg fravalgt amningen, så jeg ikke skal kæmpe med det denne gang. Derudover vil jeg ikke på p-piller igen. Det bliver manden der skal afsted når vi har fået endnu en sund og rask dreng ud til os :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Risikerer du egentlig at blive sat igang før tid når du Asger er så stor eller hvordan forholder det sig? Ja det er jo et godt spørgsmål. Håber jeg er klogere på næste tirsdag, når jeg har været inde ved en læge til scanning. Måske skal jeg tjekkes for diabetis lige som dig, da det er et tegn. Der var dog intet i min urin i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Ja det er jo et godt spørgsmål. Håber jeg er klogere på næste tirsdag, når jeg har været inde ved en læge til scanning. Måske skal jeg tjekkes for diabetis lige som dig, da det er et tegn. Der var dog intet i min urin i går. Ja det er jo faktisk et tegn, men du har jo været til to glukosebelastninger allerede, ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Ja det er jo faktisk et tegn, men du har jo været til to glukosebelastninger allerede, ikke? Jo og der var langt til grænsen derfor er det også en læge der skal køre videre med mig for at kunne afgøre om jeg f.eks. skal testes igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Det er lige rundt om hjørnet, jo... Så skal du se panikken i Christians øjne :haha Håber da han glæder sig mindst lige så meget som han panikker :P - Her hjemme er det mig der panikker og manden der er helt rolig og bare glæder sig :P Hvis jeg ikke har nok støtte fra hovedpuder etc., føles det som om jeg får baby op i halsen... :( Det lyder virkelig ubehageligt! - Så er jeg nok heldig at mit bare er "ondt i maven"... Jeg kan kun ligge på ryggen med bøjede ben så det er slut med at sove på ryggen. Derudover er mave så stor og bækkenet så dårligt at jeg ikke kan vende mig om natten uden at være vågen :( Jeg sover med en pude, ammepuden eller med benene om dynen om natten. Øvøv, det lyder også virkelig irriterende. Kan godt se at jeg er heldig i forhold til det. Så skal nok ikke brokke mig over mit ondt i maven, når jeg trods alt stadig kan vende mig uden at vågne og maven ikke er urimeligt stor endnu... Håber det bliver bedre for dig. Kan se på det at jeg må bede manden om at finde dynen frem til mig igen. Sover ellers kun med et dynebetræk, da jeg ellers får det for varmt. Tror også det kommer til at genere manden at jeg skal fylde endnu mere i sengen med både ekstra pude og dyne :P (Vores seng er kun 1,40.) Og nu jeg alligevel var ved at brokke mig, så kan jeg jo passende fortsætte lidt :blink Da jeg var til 2. lægeundersøgelse fik manden en tid til 3. undersøgelse (nu på torsdag) fordi jeg lige skulle på toilettet. Ringede så i dag, fordi jeg ikke har fået skrevet tidspunktet ned, kun datoen. Og hvad siger lægen så?? "En tid på torsdag siger du? - Nej, det har du altså ikke... Hvad skulle du have lavet?" :blink øh jo altså.... Hvorfor fanden har de ikke min tid i systemet når nu den blev skrevet der nede??? Nå.. Men så har jeg så fået en tid i næste uge. Irriterende. Så næste uge skal jeg til 3. lægeundersøgelse og ugen efter til 3. jordmodersamtale. Sku' altid noget de ikke ligger samme dag/uge! Dumme læge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Hold nu op den lille har været livlig i dag :o tror næsten den har været mere aktiv med bevægelser og hikke end den har sovet ;) fantastisk følelse dom jeg virkelig kommer til at savne, når den kommer ud (misforstå mig ikke, glæder mig til den lille kommer ud, men der er bare noget magisk ved at mærke hikken og puffen inde i maven :kuller) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Var ved lægen i går uden anmærkninger så er nød til at tro på at alt er fint. Men jeg er så tørstig. Har slet ikke kunne slukke den og det er bare blevet værre over de sidste dage. Har efterhånden tit hovedpine og i dag synes jeg synet har været lidt underligt. Men jeg ser sikkert spøgelser for i går var urin og blodtryk fint. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Var på date igår men manden min :loveshower Først var vi uge og spise og bagefter slentrede vi hjem hånd i hånd og nød aftenvejret, bylivet og hinanden og sluttede af på caféen, hvor vi bor, med en fadøl og for mit vedkommende en hyldeblomst. Det var så hyggeligt, vi grinte, lo og fniste som i gamle dage og talte om den kommende tid med baby Sara, om graviditeten og alt andet mellem himmel og jord!! :loveshower Jeg ELSKER den mand så højt!!! PS: jeg havde den lille sorte på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Hold nu op den lille har været livlig i dag :o tror næsten den har været mere aktiv med bevægelser og hikke end den har sovet ;) fantastisk følelse dom jeg virkelig kommer til at savne, når den kommer ud (misforstå mig ikke, glæder mig til den lille kommer ud, men der er bare noget magisk ved at mærke hikken og puffen inde i maven :kuller)Har det på samme måde.Elsker at mærke ham boltre sig derinde,selvom det går voldsomt for sig efterhånden. Det er så hyggeligt :kuller Men er samtidig så utålmodig for at få ham ud og hilse på ham. Kommer til at savne aktiviteten, men ikke den tykke mave,som gør det næsten umuligt at bevæge sig normalt efterhånden :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Var på date igår men manden min :loveshower Først var vi uge og spise og bagefter slentrede vi hjem hånd i hånd og nød aftenvejret, bylivet og hinanden og sluttede af på caféen, hvor vi bor, med en fadøl og for mit vedkommende en hyldeblomst. Det var så hyggeligt, vi grinte, lo og fniste som i gamle dage og talte om den kommende tid med baby Sara, om graviditeten og alt andet mellem himmel og jord!! :loveshower Jeg ELSKER den mand så højt!!! PS: jeg havde den lille sorte på ;) Åhr hvor hyggeligt!Sidste date som 2 ;) Hehe,selvfølgelig havde du den sorte på :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Jeg havde ikk mærket så meget liv som normalt siden mandag aften, så vi var et smut på fødegangen i går aftes og ik kørt CTG. Alt var helt fint sagde hun, og det kunne være fordi han lå meget dybt i mit bækken at jeg ikke mærker ham så meget, men synes stadig han er lidt stille derinde Og her til morgen står jeg så op til en mail med "bevæger baby sig mindre" ... Han blev skønnet til 1800g ca så det er jo helt fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Jeg havde ikk mærket så meget liv som normalt siden mandag aften, så vi var et smut på fødegangen i går aftes og ik kørt CTG. Alt var helt fint sagde hun, og det kunne være fordi han lå meget dybt i mit bækken at jeg ikke mærker ham så meget, men synes stadig han er lidt stille derinde Og her til morgen står jeg så op til en mail med "bevæger baby sig mindre" ... Han blev skønnet til 1800g ca så det er jo helt fint :) Nogle gange skal det bare tjekkes, så man kan få lidt ro på igen.Det lyder til, at alt er i den skønneste orden, og på et tidspunkt vil de jo blive mere stille derinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Er der nogen der ved om der følger madras med til en Sebra Kili Seng eller skal det købes udover? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Er der nogen der ved om der følger madras med til en Sebra Kili Seng eller skal det købes udover? Mener den ska købes udover. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Nu har jeg siddet og fundet en kjole til det bryllup og kigger så på størrelsestabellen. Det passer med at den ene størrelse er ½cm for lidt om brystet nu og den næste er 5½ for stor (i forhold til mine nuværende mål) Tænker at jeg køber den der er lidt for stor i brystet men så har maven altså "kun" 15cm mere at vokse på. Er det rimeligt at tro den ikke vokser mere de næste 6 uger? eller er det alt for meget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Mener den ska købes udover. Ja øv, læste mig frem til det lige efter jeg spurgte... :( Vi er kommet i tvivl om det skal være en Stokke Sleepi Mini eller Sebra Kili nu... Kun pga priserne... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Jeg havde ikk mærket så meget liv som normalt siden mandag aften, så vi var et smut på fødegangen i går aftes og ik kørt CTG. Alt var helt fint sagde hun, og det kunne være fordi han lå meget dybt i mit bækken at jeg ikke mærker ham så meget, men synes stadig han er lidt stille derinde Og her til morgen står jeg så op til en mail med "bevæger baby sig mindre" ... Han blev skønnet til 1800g ca så det er jo helt fint :) Åh man bliver sgu så bekymret - godt der ikke var mere i det end det... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites