Besvaret August 11, 2014 :haha samme hér!!! Hvis jeg taber noget på gulvet er over-diva hér begyndt bare at stirre på det indtil Christian samler det op for mig :oops (men han gør det jo ;) ):lolhitDen var aldrig gået herhjemme Prøver ellers at lære hunden at hente ting for mig der ligger på gulvet :lol Jeg skubber som regl tingene hen til en stol eller sofaen så jeg kan sætte mig ned og række ned efter det :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 3. Og sidste læge undersøgelse vel overstået. Det første han siger er, at maven er der vokset godt. Blodtryk og urin ok. Vægt overraskede ham vist ikke nu maven er så stor. Fint hjertelyd og baby stadig på tværs. Symfyse målet var en 34-35 cm og er sprunget ud af den graverede kurve i vandrejournalen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 :lolhit Den var aldrig gået herhjemme Prøver ellers at lære hunden at hente ting for mig der ligger på gulvet :lol Jeg skubber som regl tingene hen til en stol eller sofaen så jeg kan sætte mig ned og række ned efter det :haha Det har jeg også prøvet at lære hundene, men det opgav jeg meget hurtigt :) skide stædige hunde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Det har jeg også prøvet at lære hundene, men det opgav jeg meget hurtigt :) skide stædige hunde :) min henter kun sit legetøj når jeg siger "hente" og peger på den genstand jeg synes hun skal tage for mig :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 min henter kun sit legetøj når jeg siger "hente" og peger på den genstand jeg synes hun skal tage for mig :lol Nååå hvor fint :) Jeg kan sige til Bertram, den ældste, "hvor er bolden (ex.) så står han og tænker et stykke tid og pludselig piler han afsted og kommer tilbage med en (tilfældig) bold :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Nååå hvor fint :) Jeg kan sige til Bertram, den ældste, "hvor er bolden (ex.) så står han og tænker et stykke tid og pludselig piler han afsted og kommer tilbage med en (tilfældig) bold :) hehe han kan jo ikk vide hvilken bold du mener :p så må du jo specificere "den blå bold" ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 hehe han kan jo ikk vide hvilken bold du mener :p så må du jo specificere "den blå bold" ;) Det prøvede jeg/vi at lære ham, men det lykkedes aldrig rigtigt... Men til gengæld kan man sige: hvor er støvsugerslangen? Og han stiller sig ud til støvsugeren og bjæffer/knurrer... Han kan dog ikke slæbe den ;) nu mangler vi bare at lære ham at støvsuge :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Det prøvede jeg/vi at lære ham, men det lykkedes aldrig rigtigt... Men til gengæld kan man sige: hvor er støvsugerslangen? Og han stiller sig ud til støvsugeren og bjæffer/knurrer... Han kan dog ikke slæbe den ;) nu mangler vi bare at lære ham at støvsuge :haha :lolhit Og lave kaffe Og rydde op efter sig selv Og... Og... Og... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 3. Og sidste læge undersøgelse vel overstået. Det første han siger er, at maven er der vokset godt. Blodtryk og urin ok. Vægt overraskede ham vist ikke nu maven er så stor. Fint hjertelyd og baby stadig på tværs. Symfyse målet var en 34-35 cm og er sprunget ud af den graverede kurve i vandrejournalen. Dejligt med en veloverstået lægebesøg. Så er det jo bare at vente :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Dejligt med en veloverstået lægebesøg. Så er det jo bare at vente :) Ja til næste tirsdag hvor jeg skal scannes igen men denne gang af en overlæge :) er spændt på om han fortsat er så stor. Lægen synes i hvert fald både mave og mål var vokset godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Ja til næste tirsdag hvor jeg skal scannes igen men denne gang af en overlæge :) er spændt på om han fortsat er så stor. Lægen synes i hvert fald både mave og mål var vokset godt.Ja, de kan jo skønne forkert.Nu har jeg ikke den mindste forstand på, hvad der er indenfor normalen, da min er den første, men det er da fint at de følger dig det sidste stykke også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Har nu været på hospitalet og JM har skønner baby Sara til 1600-1800 gram... Og vi har fået en ca dato, eller rettere "aller seneste dato" : 24. September bliver jeg SENEST sat igang!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Har nu været på hospitalet og JM har skønner baby Sara til 1600-1800 gram... Og vi har fået en ca dato, eller rettere "aller seneste dato" : 24. September bliver jeg SENEST sat igang!!! Er det pga sukkersygen, du bliver sat igang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Er det pga sukkersygen, du bliver sat igang? Ja det er det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Har nu været på hospitalet og JM har skønner baby Sara til 1600-1800 gram... Og vi har fået en ca dato, eller rettere "aller seneste dato" : 24. September bliver jeg SENEST sat igang!!! Iih det er jo lige om lidt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Ja det er det :) Jamen, det er jo lige om lidt så :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Har nu været på hospitalet og JM har skønner baby Sara til 1600-1800 gram... Og vi har fået en ca dato, eller rettere "aller seneste dato" : 24. September bliver jeg SENEST sat igang!!! Hvor er det vildt at det er så snart :o.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Har nu været på hospitalet og JM har skønner baby Sara til 1600-1800 gram... Og vi har fået en ca dato, eller rettere "aller seneste dato" : 24. September bliver jeg SENEST sat igang!!! Den 24. er der jeg er 39+0 og vil gerne have Asger der lige som Felix er født 39+0. Men det er kø bare en drøm. Vildt du nu ved hvornår du senest bliver sat i gang :) 16-1800 g er da noget pænere end min kæmpe baby. Hun er jo helt perfekt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 :haha samme hér!!! Hvis jeg taber noget på gulvet er over-diva hér begyndt bare at stirre på det indtil Christian samler det op for mig :oops (men han gør det jo ;) ) Jeg står også og laver pive-lyde ind til Kasper samler det op.. nogle gange får det også bare lov at blive liggende og så kan han tage en runde når der ligger tilstrækkeligt meget :D jeg er MEGA klodset i øjeblikket så det sker ikke så sjældent :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Har nu været på hospitalet og JM har skønner baby Sara til 1600-1800 gram... Og vi har fået en ca dato, eller rettere "aller seneste dato" : 24. September bliver jeg SENEST sat igang!!! Men vil det sige at du har valgt faste-fødsel frem for ks ? Ej hvor er det syret snart Eva ! Så skal vi jo seriøst spise brunch LIGE inden du føder ! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Har nu været på hospitalet og JM har skønner baby Sara til 1600-1800 gram... Og vi har fået en ca dato, eller rettere "aller seneste dato" : 24. September bliver jeg SENEST sat igang!!! hvor er det vildt at du har dato på!! Og så er det jo lige om lidt! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 åh hvor har jeg bare ondt i maven for tiden :( det er helt sikkert åndssvagt efter jeg har sovet. Og synes plukveerne er blevet værre. I går fik jeg 3 lige efter hinanden selvom jeg lå ned og slappede af. Synes også nogle af dem er blevet voldsommere (strammer mere og giver lidt ubehag). Har også en dag oplevet at de satte sig mere som menstruationssmerter, men det stoppede heldigvis hurtigt igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 åh hvor har jeg bare ondt i maven for tiden :( det er helt sikkert åndssvagt efter jeg har sovet. Og synes plukveerne er blevet værre. I går fik jeg 3 lige efter hinanden selvom jeg lå ned og slappede af. Synes også nogle af dem er blevet voldsommere (strammer mere og giver lidt ubehag). Har også en dag oplevet at de satte sig mere som menstruationssmerter, men det stoppede heldigvis hurtigt igen. det har jeg haft de sidste par måneder...det hjalp at sove med en pude mellem knæene eller ved at ligge og kramme en dyne når jeg sov så den ligesom støttede maven. ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Jamen, det er jo lige om lidt så :D Der er bare ikke lang tid igen nej... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 det har jeg haft de sidste par måneder...det hjalp at sove med en pude mellem knæene eller ved at ligge og kramme en dyne når jeg sov så den ligesom støttede maven. ... Har også sovet med en pude ved maven den sidste måneds tid. Synes bare ikke rigtig det hjælper. Men det stopper da når jeg står op og kommer i gang. Måske jeg skulle prøve puden mellem benene. Hvis det hjælper bliver jeg lykkelig :D Har I andre også ubehag ved at ligge på ryggen nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites