Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Har virkelig svært ved at se positivt på det :(

Havde sådan håbet og regnet med 1. April.

Nu har jeg bare slet ikk lyst til at offentliggøre det alligevel :(

Er det pga offentliggørelsen eller datoen for scanningen du er øv? For det er jo lige rundt om hjørnet, i næste uge...

Del dette indlæg

Er det pga offentliggørelsen eller datoen for scanningen du er øv? For det er jo lige rundt om hjørnet, i næste uge...

Fordi jeg havde regnet med at kunne offentliggøre det 1.april, da jeg de sidste par år har lavet den aprilsnar.

Men det går jo ikk rigtig nu og det er jeg ked af. Hele det her planlæggescenarie i mit hoved som er kokset. Og så blir jeg lidt"mannie, 4 år" i hovedet og gider bar slet ikk nå, og så kan det ogs bar vær li meget det hele!

Og synes altså der er længe til!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi jeg havde regnet med at kunne offentliggøre det 1.april, da jeg de sidste par år har lavet den aprilsnar.

Men det går jo ikk rigtig nu og det er jeg ked af. Hele det her planlæggescenarie i mit hoved som er kokset. Og så blir jeg lidt"mannie, 4 år" i hovedet og gider bar slet ikk nå, og så kan det ogs bar vær li meget det hele!

Og synes altså der er længe til!

(der er mega længe til, synes jeg selv, skal selv på mandag....!!!!)

Yeah, Well, det ser ud til du må finde på en anden aprilsnar i år, mm du tør tage "chancen" og gøre det alligevel... (vi satset jo alle på sunde og raske bebser) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

(der er mega længe til, synes jeg selv, skal selv på mandag....!!!!)

Yeah, Well, det ser ud til du må finde på en anden aprilsnar i år, mm du tør tage "chancen" og gøre det alligevel... (vi satset jo alle på sunde og raske bebser) :)

Ja skal lige affinde mig med det. Men indtil da er jeg sur og "mannie, 4 år"

Tror bar jeg dropper dumme 1.april. Vi vil ikke sige noget før alle de nærmeste har fået personlig besked. Så måske er det meget godt alligevel.

Mandens familie holder noget fødselsdagstamtam D. 20. Så der kan de så få besked (måske vi ved kønnet der også) og så kan det ryge på fb til vores bryllupsdag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja skal lige affinde mig med det. Men indtil da er jeg sur og "mannie,ellers

Tror bar jeg dropper dumme 1.april. Vi vil ikke sige noget før alle de nærmeste har fået personlig besked. Så måske er det meget godt alligevel.

Mandens familie holder noget fødselsdagstamtam D. 20. Så der kan de så få besked (måske vi ved kønnet der også) og så kan det ryge på fb til vores bryllupsdag.

Ellers så skal du melde ud at du er gravid som aprilsnar og så tage fusen på folk og fortælle at du er rigtigt gravid når nu du ellers har tænkt at fortælle det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers så skal du melde ud at du er gravid som aprilsnar og så tage fusen på folk og fortælle at du er rigtigt gravid når nu du ellers har tænkt at fortælle det :)

Der er desværre for mange der ved det så frygter at det bliver afsløret, fordi de opfatter det som offentliggørelsen.

Ku måske finde på at gøre grin med det og sige at min mand er gravid. Eller bage et brød den dag og sige jeg har brød i ovnen (inkl billede)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det fylder så meget, så havde jeg købt en scanning selv...

En scanning kan kan man få for 400 kr, og jeg er nok bare sådan et menneske at alt hvad der kan ryddes op i , det gør jeg...

Jeg gad ikke gå at være sur. Og ked af det hvis jeg kunne lave det om for 400 kr.

Og det er ikke fordi jeg bare kaster om mig med penge ( er på su) men jeg gider ikke have det træls for "ingenting"

Rikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det fylder så meget, så havde jeg købt en scanning selv...

En scanning kan kan man få for 400 kr, og jeg er nok bare sådan et menneske at alt hvad der kan ryddes op i , det gør jeg...

Jeg gad ikke gå at være sur. Og ked af det hvis jeg kunne lave det om for 400 kr.

Og det er ikke fordi jeg bare kaster om mig med penge ( er på su) men jeg gider ikke have det træls for "ingenting"

Rikke

Tak for dit indput, og jo har selv tænkt tanken, men det er såmænd ikke så meget selve scanningen. Det er resultatet om baby "er syg" eller ej. Og det koster altså lige lidt mere (1400) hvis man skal betale sig fra det, og de penge har jeg ikke (prioriterer dem jeg har på en anden måde) og så er min mand for nærrig :p når nu man får det gratis. Fik ham overtalt til kønsscanning da jeg sagde det ikk var altid man fik det at vide til MD ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået rykket min NF-scanning til d. 7. april, hvor jeg vil være 12+5, men pyha det var lidt af et puslespil at finde en ny tid indenfor tidsrummet... Jeg kunne faktisk ikke få en tid der passede både manden og jeg perfekt, så nu håber jeg, at manden kan få lov til at møde en halv time senere den dag, ellers kan han ikke komme med :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har så ondt i hovedet i dag :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået rykket min NF-scanning til d. 7. april, hvor jeg vil være 12+5, men pyha det var lidt af et puslespil at finde en ny tid indenfor tidsrummet... Jeg kunne faktisk ikke få en tid der passede både manden og jeg perfekt, så nu håber jeg, at manden kan få lov til at møde en halv time senere den dag, ellers kan han ikke komme med :(

Håber det lykkes for jer så han kan komme med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :( det havde jeg søndag. Om eftermiddagen overgav jeg mig og tog to Panodil, selvom jeg helst ville undgå det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lå det meste af igår med den ledeste hovedpine.

Nægtede at tage piller, hvilket nok var dumt for har stadig ondt idag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til nf i morgen. Efterfølgende skal jeg tale med en læge om mine ønsker for denne graviditet. Har overvejet at tale akupunktur og manglende fostervand i sidste graviditet. Ellers er jeg lidt lost. Nogle gode forslag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til nf i morgen. Efterfølgende skal jeg tale med en læge om mine ønsker for denne graviditet. Har overvejet at tale akupunktur og manglende fostervand i sidste graviditet. Ellers er jeg lidt lost. Nogle gode forslag?

Hvad tænker du når du skriver: ønsker for denne graviditet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad tænker du når du skriver: ønsker for denne graviditet?

Tja det er hvad fer står i brevet. Jeg er jo i et udvidet tilbud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også her :( har ellers taget en pamol som jeg håbede ku slå den ned, men desværre ikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor spændende! Rigtig god fornøjelse med det.

Lyder som en god idé at tale om akupunktur og manglende fostervand. Men ellers har jeg ikke nogle idéer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja det er hvad fer står i brevet. Jeg er jo i et udvidet tilbud.

Arh bare glem hvad jeg skrev, nu forstår jeg :)

Stod lige og lavede mad imens.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erfaring søges:

Hvorfor er det, at nogle ikke har lyst til at tage deres jern-tabletter/piller??? Hvad gør de ved én?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erfaring søges:

Hvorfor er det, at nogle ikke har lyst til at tage deres jern-tabletter/piller??? Hvad gør de ved én?

Hård mave :(

Og så ser de bare ikke appetitligt ud.

Er dog begyndt på mine i håb om at vågne lidt op.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg frygtede også hård mave, så har ikke set frem til dem.

Nu har jeg taget dem i halvanden uge, og har ikke oplevet maveproblemer.

De har virkelig virket på mit energi niveau.

Er ikke så udmattet sidst på eftermiddagen længere.

Drikker så også 2 l vand dagligt for at undgå forstoppelse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg frygtede også hård mave, så har ikke set frem til dem.

Nu har jeg taget dem i halvanden uge, og har ikke oplevet maveproblemer.

De har virkelig virket på mit energi niveau.

Er ikke så udmattet sidst på eftermiddagen længere.

Drikker så også 2 l vand dagligt for at undgå forstoppelse.

Det er i hvert fald et godt udgangspunkt med vandet. Min mave er ikke særlig vild med nye piller pt. så den er slået i stykker og så må vi se senere hen. Sidste gang var maven ikke tilfreds og da jeg døjede med mange andre ting valgte jeg pillerne fra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er i hvert fald et godt udgangspunkt med vandet. Min mave er ikke særlig vild med nye piller pt. så den er slået i stykker og så må vi se senere hen. Sidste gang var maven ikke tilfreds og da jeg døjede med mange andre ting valgte jeg pillerne fra.

Kan ihvertfald nærme stor forskel, hvis jeg ikke drikker meget.

Så er maven ikke god dagen efter.

Hvis der er en masse andre "skavanker" ved diverse piller, så er det heller ikke det værd, for jeg synes kroppen opfører sig underligt nok i forvejen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh hård mave, ja :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER