Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Jeg har ikke set andet blod end den tynde tråd jeg havde i mit udflåd i går :)

Det var dejligt!

Del dette indlæg

Graviditetstest meget positiv, men selvfølgelig ingen garanti, men hjalp alligevel lidt på humøret...

Det var godt. Har du overvejet en tidlig scanning?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uff hvor var det ubehageligt at have morgenvagt ved bageren med morgenkvalme :S

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uff hvor var det ubehageligt at have morgenvagt ved bageren med morgenkvalme :S

Jeg er pt vild med kanelsnegle så det ville være det værste men ja det tror jeg gerne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er pt vild med kanelsnegle så det ville være det værste men ja det tror jeg gerne :)

Vi må gerne spise kagen ;) bare ikke foran kunderne :p.. Ej jeg spiser ret lidt for tiden og alting lugter bare klamt XD så det var ret slemt, men det gik og det gør det forhåbentlig også i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen... Var til tidlig scanning i dag og der er desværre ikke noget foster mere... Så melder mig ud af denne gruppe... Held og lykke til alle...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen... Var til tidlig scanning i dag og der er desværre ikke noget foster mere... Så melder mig ud af denne gruppe... Held og lykke til alle...

Det gør mig ondt at læse.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh det er jeg ked af at læse. Held og lykke til jer fremad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det jeg ked af maria :( held og lykke fremover!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram det er jeg ked af at læse :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er bare en af de der gravide der bløder i deres graviditet :(

Efter 14 dage med nul blod, var der lidt i går, dog kun en times tid og bare brunt.

Tog på arbejde i dag, men gik lige forbi fødegangen. En dejlig jm vil hellere end gerne scanne. Hun foreslog det selv.

Min lille bebs har det så fint. Blødningen sidder uden for, men stadig i livmoderen. Men alt ser fint ud ved den lille.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter 14 dage med nul blod, var der lidt i går, dog kun en times tid og bare brunt.

Tog på arbejde i dag, men gik lige forbi fødegangen. En dejlig jm vil hellere end gerne scanne. Hun foreslog det selv.

Min lille bebs har det så fint. Blødningen sidder uden for, men stadig i livmoderen. Men alt ser fint ud ved den lille.

Så ved du da at det ikke betyder noget! Mette (superbruger) herinde fra mener jeg også blødte meget, uden nogen grund, så det er vist ikke så ualmindeligt.

Men dejligt du har muligheden for at blive scannet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skulle bare forbydes :kram

Jeg gjorde det med M. Hun har det helt fint, men derfor var jeg også bange meget af tiden alligevel.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så nåede jeg første vigtige milepæl. Sidst jeg var gravid begyndte jeg at bløde 8+3 og fik en medicinsk abort 8+4. Det er heldigvis ikke sket denne gang. Og jeg har det stadigvæk dårligt så er fortrøstningsfuld.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så nåede jeg første vigtige milepæl. Sidst jeg var gravid begyndte jeg at bløde 8+3 og fik en medicinsk abort 8+4. Det er heldigvis ikke sket denne gang. Og jeg har det stadigvæk dårligt så er fortrøstningsfuld.

Lyder godt :)! Vi satser på at alle resten af spirerne herinde sidder godt fast :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, så kom kvalmen :-(

Ikke om morgenen men om eftermiddagen og især om aftenen, så de sidste 3 dage har jeg levet af mariekiks fra kl 16.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved godt det er et lidt privatspørgsmål, men håber i vil svare alligevel.

Når jeg kommer under sex, får jeg ondt, sådan ligamentsmerter agtigt. Er det normalt? :-/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke selv haft problemet, men kunne ikke forestille mig andet end at det er helt normalt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved godt det er et lidt privatspørgsmål, men håber i vil svare alligevel.

Når jeg kommer under sex, får jeg ondt, sådan ligamentsmerter agtigt. Er det normalt? :-/

Jeg satser på, det er helt normalt, for jeg har det på præcist samme måde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke selv haft problemet, men kunne ikke forestille mig andet end at det er helt normalt :)

Jeg satser på, det er helt normalt, for jeg har det på præcist samme måde.

Godt at høre. Blev bare sådan helt: skal det være sådan?

Men godt i mener det er normalt :) så er jeg mere rolig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jeg den eneste, der synes ventetøjet er der mest behagelige at have på?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder godt :)! Vi satser på at alle resten af spirerne herinde sidder godt fast :)

Ja vi krydser alt hvad der er at krydse på at det kommer til at gå godt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder man hos lægen og ska ha vandrerjournal!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder man hos lægen og ska ha vandrerjournal!

Yay :) Jeg skal først på torsdag. Der har jeg alligevel en fridag :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER