SaraLK

"ærte"-poser

7 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået mig en fin symaskine af min svigermor :)

jeg er ikke mega ferm til det, men ved da hvad der er op og ned :P

har tænkt at springe ud i nogle "ærte"-poser til min datter.... Men tænker at der skal andet end tørrede ærter i.

Er grødris ok, mon?

på forhånd, tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan købe noget det hedder plast granulat i stof og stil, det har jeg brugt til Alberts ærteposer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay! Men havde nu ikke lige tænkt at jeg skulle ud og ofre alt muligt på dem ;)

hva gav du for det, Tille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=5095&articleid=24980

Det er her, så 13 kr for 200 gram, jeg brugte lidt under 2 poser til 5 ærteposer :)

Man kan sikkert også bruge andet til det:)

okay, det må jeg lige ha i baghovedet... Men tror måske jeg prøver at lave et par stykker med grødris, så kan jeg jo altid lave nogle flere engang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede nogle til Karlas fødselsdag med alm ris i - dog er ulempen ved ris at de suger væske, så de er ikke super egnede til savlemunde ;)

Jeg syede toppen og bunden på hver sin led, så de blev "sunlolly" formede i stedet for flade. Det fungerede ret godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede nogle til Karlas fødselsdag med alm ris i - dog er ulempen ved ris at de suger væske, så de er ikke super egnede til savlemunde ;)

Jeg syede toppen og bunden på hver sin led, så de blev "sunlolly" formede i stedet for flade. Det fungerede ret godt :)

Dem der er til gym, har jeg ikke oplevet at hun har haft i munden :) men kan Self. Ikke garantere at det ikke vil ske!

smart med sunlolly form! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER