Besvaret February 7, 2014 Uhhh.... Jeg hepper i hvert fald :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Lyder spændende. Hep herfra :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Ej hvor spændende! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Uhhh.... Jeg hepper i hvert fald :glad Lyder spændende. Hep herfra :glad :glad Ej hvor spændende! :glad Hepper med herfra :glad Tak for hep søde piger :) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Det går da meget godt :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Synes det er sejt! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Det går da meget godt :respekt Synes det er sejt! :respekt Tak piger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Super sejt projekt. Masser af hep herfra jeg vil da helt klart følge lidt med! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Super sejt projekt. Masser af hep herfra jeg vil da helt klart følge lidt med!Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Fuck hvor du vild! :O så meget :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Fuck hvor du vild! :O så meget :respekt Taak :yaySynes virkelig også det er overraskende godt gået! Hehe.. Men det træningsprogram er altså også hårdt.. Det bedste er, at jeg ka træne hjemme, så ingen undskyldninger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Du er da ret vild! :o :super Jeg kan godt forstå du synes LCHF var svært, hvis du ikke kan lide grøntsager - jeg har aldrig i mit liv spist så meget kål før ;) Jeg kan også godt forstå, at du droppede kød om morgenen - DET kommer jeg altså heller aldrig til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Sådan :yay :gladTak :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Du er da ret vild! :o :super Jeg kan godt forstå du synes LCHF var svært, hvis du ikke kan lide grøntsager - jeg har aldrig i mit liv spist så meget kål før ;) Jeg kan også godt forstå, at du droppede kød om morgenen - DET kommer jeg altså heller aldrig til! Ja, det er faktisk ret vildt! Mest er det jo fordi jeg bliver så oppustet af brød osv, men jeg har målt mig om morgenen begge gange, hvor jeg har været mindst oppustet ;)Nu prøver jeg virkelig at indføre grøntsager i stedet for stivelse og så er jeg bare ikke så fedt forskrækket som bogen ellers har tendens til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites