Besvaret February 11, 2014 Skal man tage det personligt, når man begynder at synge for sin dreng, og han så giver en, en lussing og siger "NEJ!" :huh :lolhit hehe..., Luna griner altid når jeg synger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 hehe..., Luna griner altid når jeg synger! Valdemar plejer også godt at kunne lide, når jeg synger, men det var åbenbart ikke dét, vi skulle nu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Valdemar plejer også godt at kunne lide, når jeg synger, men det var åbenbart ikke dét, vi skulle nu :D Ja men synes måske det er lidt provo når hun skraldgriner... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Ja men synes måske det er lidt provo når hun skraldgriner... :rolleyes Hehe det må være teksten på sangen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Hehe det må være teksten på sangen :whistling ja det må være noget i den retning :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 For mange år siden da jeg arbejdede i en integreret institution har jeg 2 af de større børn med til at fylde blelageret op, der er forskellige pakker og den ene forklarer den anden at de ikke bruger bleer mere fordi de er blevet store, den anden siger efter en pause "men min mor hun bruger de lilla" og er helt forvirret. Hehe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 For mange år siden da jeg arbejdede i en integreret institution har jeg 2 af de større børn med til at fylde blelageret op, der er forskellige pakker og den ene forklarer den anden at de ikke bruger bleer mere fordi de er blevet store, den anden siger efter en pause "men min mor hun bruger de lilla" og er helt forvirret. Hehe. Ha ha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Det er utroligt hvad små piger kan få store mænd til! Mie har fået en tiara, sådan en plastik ræderlighed. Mie tog den med hen til Anders i sofaen så skulle han have den på :p han tog den på, Mie kigger på ham og siger "WAUW" og går!!! 10 min efter kigger jeg på Anders der ligger total opslugt af sin mobil - stadig med tiara!!! Som taknemmelighed for at han ikke tog et billede af mig med sut undlod jeg dette, men et grineflip af de mere hysteriske måtte jeg igennem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Det er utroligt hvad små piger kan få store mænd til! Mie har fået en tiara, sådan en plastik ræderlighed. Mie tog den med hen til Anders i sofaen så skulle han have den på :p han tog den på, Mie kigger på ham og siger "WAUW" og går!!! 10 min efter kigger jeg på Anders der ligger total opslugt af sin mobil - stadig med tiara!!! Som taknemmelighed for at han ikke tog et billede af mig med sut undlod jeg dette, men et grineflip af de mere hysteriske måtte jeg igennem! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Andrea og jeg var forleden med til min søsters dimension på Copenhagen Business academy. Andrea havde sovet på vejen derud og var vågnet 2 min før det gik igang. Den uddannelsesansvarlige var lige påbegyndt sin formelle, farlig fine tale - på engelsk! - alle er helt stille, da Der pludselig er "hul igennem" på Andrea :D det kunne høres 3 rækker frem :lol vi var simpelthen flade af grin. Jeg måtte selvsagt liste ud og skifte hende, da erfaringen siger, der ellers vil være brug for bundskift :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Anders og Maja filosoferer! Vi sidder og ser noget vinter OL og en af kommentatorerne siger "hendes ski er ukorrente" Derefter følger denne samtale: M: "der er noget jeg ikke forstår ved det udtryk.... Altså hele udtrykket!!! Hvad betyder korrent?" A: "hmm.... Er det ikke solbær" Stilhed... M+A: "MUHAHAHAHA" (Jeg ved godt ukorrente betyder at noget ikke er helt som det skal være, men man bruger jo ikke udtrykket "korrent") Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Anders og Maja filosoferer! Vi sidder og ser noget vinter OL og en af kommentatorerne siger "hendes ski er ukorrente" Derefter følger denne samtale: M: "der er noget jeg ikke forstår ved det udtryk.... Altså hele udtrykket!!! Hvad betyder korrent?" A: "hmm.... Er det ikke solbær" Stilhed... M+A: "MUHAHAHAHA" (Jeg ved godt ukorrente betyder at noget ikke er helt som det skal være, men man bruger jo ikke udtrykket "korrent") Hihi - har I drukket meget Vodka kurant i Jeres ungdom? :P P.S. Kurant er skam et brugbart ord - det betyder 'let at sælge'/'efterspurgt'. Ligeledes hedder det ukurant og betyder 'forældet' eller 'ikke gangbar' :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Hihi - har I drukket meget Vodka kurant i Jeres ungdom? :P P.S. Kurant er skam et brugbart ord - det betyder 'let at sælge'/'efterspurgt'. Ligeledes hedder det ukurant og betyder 'forældet' eller 'ikke gangbar' :) Ha ha - tjahh... Faktisk kan jeg ikke lide solbær :p Ha ha... Så var det en sætning hvor det ikke rigtig gav mening at bruge udtrykket. Det var brugt i en sammenhæng hvor de forklarede at hendes ski ikke var parallelle. Men det kan da være han mente hun havde ski i en "forældet" model :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites