Oprettet January 27, 2011 med Twilight-sagaen!!! :loveshower Alle 4 "små" bøger slugt råt på mindre end 1 måned. Jeg var fuldstændig væk i dem; blev revet med, kunne næsten fornemme hvordan det ville være at være vampyr, knep endda en tårer eller to her og der. Fantastisk- fantastisk sprog. Jeg valgte at læse dem på engelsk, fordi jeg altid gerne vil læse bøger på dets originale sprog såfremt det er mig muligt. Aldrig har over 2000 sider på engelsk gået så stærkt! (en noget mere spændende læsning end de 2000 sider jeg har læst på engelsk i financial management) Hvad gjorde I andre, da I var færdige med bøgerne? Man får jo nærmest abstinenser :sandie Har forsøgt at gå i gang med en anden bog, men den er bare SLET ikke så spændende som Twilight-bøgerne :P 2 spørgsmål: - HVAD skal jeg dog læse nu???? :huh - HVORFOR er der så lang tid til Breaking Dawn kommer i biffen- og så må man endda nøjes med første del til NOVEMBER og skal så vente helt til juli 2012 med anden del. Virker det rimeligt? :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Så det derfor du ikk har været så aktiv herinde... du kan godt glemme at læse flere bøger.. du kan blive lige her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Så det derfor du ikk har været så aktiv herinde... du kan godt glemme at læse flere bøger.. du kan blive lige her ;) Hvor er du sød :kiss Det er nu mere fordi vi har været syge igen-igen-igen Isabella og jeg. Hende i 2 uger hvor hun var tæt på at blive indlagt igen, og så jeg selv den sidste uges tid. Nu ser det heldigvis ud til det går lidt fremad igen :) Men jeg har bare ikke kunne overskue andet end at ligge og læse, når jeg ikke har været sammen med Isabella :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Du mangler at læse den lille ekstra bog som er skrevet om en af de nyfødte. Den er rigtig god også. På engelsk hedder den The short second life of Bree Tanner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Du mangler at læse den lille ekstra bog som er skrevet om en af de nyfødte. Den er rigtig god også. På engelsk hedder den The short second life of Bree Tanner Har reserveret den på bib :D Men tak, den skal selvfølgelig også læses. Har lige lånt en anden bog i dag af Stephenie Meier. "The Host"- eller "Vandrende sjæle" på dansk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Har reserveret den på bib :D Men tak, den skal selvfølgelig også læses. Har lige lånt en anden bog i dag af Stephenie Meier. "The Host"- eller "Vandrende sjæle" på dansk Den har jeg liggende, jeg har forsøgt to gange nu og komme i gang med den, men den fanger mig bare ikke rigtig. Så den er lagt på hylden for nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Den har jeg liggende, jeg har forsøgt to gange nu og komme i gang med den, men den fanger mig bare ikke rigtig. Så den er lagt på hylden for nu. Jeg har heller ikke rigtig kigget på den, men tænkte den skulle have en chance. Er meget forberedt på, at det ikke kan være ligeså godt som dét jeg lige har læst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jeg har heller ikke rigtig kigget på den, men tænkte den skulle have en chance. Er meget forberedt på, at det ikke kan være ligeså godt som dét jeg lige har læst ;) Jeg har hørt at den skulle være god, når først man var kommet et stykke ind i bogen. Har bare ikke haft tålmodigheden til det ;) Jeg har lige en anden bog som skal læses først, så kan det være at jeg prøver for 3. gang at læse den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Hvor er du sød :kiss Det er nu mere fordi vi har været syge igen-igen-igen Isabella og jeg. Hende i 2 uger hvor hun var tæt på at blive indlagt igen, og så jeg selv den sidste uges tid. Nu ser det heldigvis ud til det går lidt fremad igen :) Men jeg har bare ikke kunne overskue andet end at ligge og læse, når jeg ikke har været sammen med Isabella :) Øv i har været så meget syge.. håber snart alt det sygdoms(pjat) er væk...:kram2 Kan udemærkede forstå overskuddet "kun" har været til bøgerne, det er en dejlig måde at koble af.. Læser desværre yderst sjælden så havde ingen gode forslag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites