Klitgaard1990

jeg vil også være med.. :)

6 indlæg i dette emne

hejsa.. så fandt jeg vej herind..

jeg hedder Maria..

jeg er 20 år..

forlovet med Stefan på 25..

og vi venter vores første barn, en lille prinsesse, d. 23. april..

vi bor i græsted i nordsjælland..

glæder mig til at følges med jer resten af vejen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Dejligt at du også har fundet vej til vores April-terminsgruppe.... Vi er efterhånden ved at være nogle stykker herinde, men her er stadig lidt stille...

Så hvis du har nogen ideer til spændende tråde, så skriv endelig løs ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak begge 2..

har dog lige et spørgsmål..

har i også problemer med bryster og arme der klør?

det er så slemt her at jeg kradser mig selv til blods og er ved at blive sindssyg af det..

har prøvet at smøre med fugtighedscreme, mandel-olie og locobase-creme. men intet hjælper..

og lægen på sygehuset sagde at jeg måtte vente til mandag og så ringe til lægen og blive sendt videre til en hudlæge...

er grædefærdig fordi det klør og svier... aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak begge 2..

har dog lige et spørgsmål..

har i også problemer med bryster og arme der klør?

det er så slemt her at jeg kradser mig selv til blods og er ved at blive sindssyg af det..

har prøvet at smøre med fugtighedscreme, mandel-olie og locobase-creme. men intet hjælper..

og lægen på sygehuset sagde at jeg måtte vente til mandag og så ringe til lægen og blive sendt videre til en hudlæge...

er grædefærdig fordi det klør og svier... aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre..

Det lyder godt nok ikke rart :( Det er jo næsten ikke til at holde ud.. Så håber bestemt lægen kan hjælpe dig. Vil dog sige at jeg har hørt om det før og i det tilfælde var det grundet graviditeten.. Det klør ikke på mig som du beskriver, men min mave kan godt klø lidt, især om aftenen, men en fugtighedscreme plejer at tage det..

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu er mine ben og mine skuldre også begyndt at klø. Var til tilvækst scanning igår, og der snakkede jeg med en læge som mente at det enten kunne være en form for eksem eller leverbetinget graviditetskløe. Så de tog en blodprøve for at tjekke mit levertal. Så ville de ringe hvis der var noget der ikke så normalt ud. Men intet hjælper. Kun i kort tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER