mille1981

Hvornår kun 2 lurer?

7 indlæg i dette emne

Det er ikke fordi det er aktuelt endnu, men er nysgerrig efter at høre, hvornår jeres guldklumper gik over til kun at sove 2 lure om dagen?

Her sover Noah som oftest 3, men indimellem 4 hvis det har været nogle korte lure.

Del dette indlæg

William var næsten 9 måneder. Han sagde selv fra på lur 3, fra dag til anden kunne jeg absolut ikke få ham til at sove 3 gange. Så måtte jeg rykke lidt på de 2 så det passer med at anden lur ikke slutter for tidligt.

Så han har siden midt december sovet 8-10 og 13-15. Nogle gange tager han 3 timer om formiddagen og så kun 1-1,5 om eftermiddagen. Men han er nu ret fast.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener at det var omkring dp-start og der var han knap 8 mdr. Det kom helt af sig selv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omkring otte måneder, tror jeg..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her mener jeg at det kom omkring 9 mdr da hun startede i vuggestue, der kom der mere struktur på dagen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ifølge de fleste bøger er det ved ca. 6 måneder - det passede perfekt for vigga og kom ganske naturligt så nu blir hun puttet 9.30/10 og 13.30-14.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi startede også på 2 lure omkring 6 mdr. men nu er hun lidt over 7 mdr. og tager stadig en powernap om aftenen af og til. Det kommer meget an på hvad vi laver ;) Det kom helt naturligt, at grænsen rykkede sig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER