Oprettet January 27, 2011 Hej :loveshower Jeg ledte efter X-BIB forum, men det er måske nedlagt igen? Vi fandt desværre ingen hjerteblink til 8 ugers scanningen, så jeg skal have en abort (spontan, medicinsk eller udskrabning) Sidder bare her med min gravide mave uden et levende barn indeni – og venter.. :boo Jeg er blevet gravid på privatklinik via IVF og vi har heldigvis 5 æg i fryseren :goodluck :kram Blondie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Hej :loveshower Jeg ledte efter X-BIB forum, men det er måske nedlagt igen? Vi fandt desværre ingen hjerteblink til 8 ugers scanningen, så jeg skal have en abort (spontan, medicinsk eller udskrabning) Sidder bare her med min gravide mave uden et levende barn indeni – og venter.. :boo Jeg er blevet gravid på privatklinik via IVF og vi har heldigvis 5 æg i fryseren :goodluck :kram Blondie Hej Blondie :) X-bib er ikke nedlagt. Det er flyttet over på et andet forum, så vi har det ikke længere. Men måske vi skal oprette det. Du kan spørge Martin og Ki - de plejer gerne at ville oprette når behovet er der og jeg støtter gerne :) Knus Pernille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 åhhh nej det var dog en trist nyhed. :kram :kram :kram :kram :kram til dig Jeg tænker at disse under fora klik her måske kunne være noget for dig, så du kan få bearbejdet den sorg, som du jo tydeligvis har, hvilket er helt forståligt. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige, vil så gerne hjælpe dig, og tage din sorg og bærer den for dig, for det må være frygtelig, det som du går igennem. Men tænker du evt. skal prøve at snakke med Nitzen, hun har prøvet noget af det samme. :kram og masse tanker til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Åh nej hvor er det bare uretfærdigt. Vi var selv det samme igennem for 14 dage siden. Jeg var i 9. uge, men fostret var ikke levedygtigt. Det var et icsi barn. Så jeg ved hvor hårdt det er, og hvor snydt man føler sig. En kæmpe :kram herfra. endelig bare brug os andre til at læsse af på :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 åhhh nej det var dog en trist nyhed. :kram :kram :kram :kram :kram til dig Jeg tænker at disse under fora klik her måske kunne være noget for dig, så du kan få bearbejdet den sorg, som du jo tydeligvis har, hvilket er helt forståligt. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige, vil så gerne hjælpe dig, og tage din sorg og bærer den for dig, for det må være frygtelig, det som du går igennem. Men tænker du evt. skal prøve at snakke med Nitzen, hun har prøvet noget af det samme. :kram og masse tanker til dig Tak skal du ha' :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Åh nej hvor er det bare uretfærdigt. Vi var selv det samme igennem for 14 dage siden. Jeg var i 9. uge, men fostret var ikke levedygtigt. Det var et icsi barn. Så jeg ved hvor hårdt det er, og hvor snydt man føler sig. En kæmpe :kram herfra. endelig bare brug os andre til at læsse af på :kram2 Hej Tina Vores er/var også et icsi barn. Men tak, det er noget af en nedtur. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Ja man føler sig bare så SNYDT. At det bare ikke er rimeligt man også skal det igennem når man i forvejen har kæmpet så hårdt og været så meget igennem. Jeg kan huske jeg i min frustration og sorg fik sagt til lægen at det burde være en naturlov at når man havde ventet så længe på et barn, så skulle den også bare være der, så skulle man ikke også igennem dette. Jeg håber din mand og dig kommer igennem det på den bedst mulige måde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Tak søde piger :lovebk Der er ikke sket noget og i morgen tidlig bliver jeg scannet. Glæder mig til det er overstået. :kram Blondie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Jeg gennemgik en medicinsk abort i går og jeg synes det gik fint. Jeg har det godt i dag – og bløder næste ikke mere. Når jeg får menstruation igen om en måneds tid skal vi på klinikken igen :goodluck :kram Blondie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 ¨det er jeg ked af at høre, men godt du har det okay :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites