Besvaret January 31, 2016 Mandag: rugbrød med blandt andet æg og fiskefrikadeller Tirsdag: krebinetter, ris og noget grønt Onsdag: pitabrød med oksedeller og æg Torsdag: tykstegsbøffer + tilbehør (Jons fødselsdag) Fredag: flæskesteg med klassisk tilbehør Lørdag: flæskestegsburgere Søndag: pizza med diverse rester Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Mandag: Kylling med smørost og hjemmerøget bacon Tirsdag: Indbagt laks Onsdag: Uvist endnu Torsdag: Wok med grisestrimler Fredag: Dansk bøf Lørdag: Flæskesteg(fra egen gris) med det hele (nogen har fødselsdag :whistling) Søndag: rester fra om lørdagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Mandag: kylling i fad med ris Tirsdag: rugbrød Onsdag: boller i karry Torsdag: kødboller med tomatsovs og frisk pasta Fredag: frysepizza Lørdag: kyllingesteg med sovs og kartofler Søndag: rester/rugbrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Mandag: Kylling i karry (rester fra søndag) Tirsdag: Rugbrød med diverse pålæg eller hjemmelavet hønsesalat Onsdag: Rødbedesuppe med peberrodscreme Torsdag: Thai inspireret fasanbryst Fredag: Rester Lørdag: Gris af en art, da vi får en halv Søndag: Karbonader med kartofler og bearnaisesauce (levn fra barndommen :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 Øllebrød med fløde Ribbenssandwich, fritter og grøntsagsstave Kyllingelår, rösti, bearnaise og ovnstegte gulerødder med timian Spaghetti med kødboller og tomatsauce Hj.lavet pizza og grøn salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 søndag: spinatpandekage med laks og salat Mandag: italienske kødboller i tomatsovs med frisk pasta Tirsdag: grøntsagssuppe m rugbrødscroutoner Onsdag: rester Torsdag: kyllingefrikadeller , rodfrugter og humus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 Søndag: hjemmelavet burger og pomfritter Mandag: helstegt kylling med pomfritter, ratatouille, agurke salat og dampet porre Tirsdag: kyllinge fajitas med grønt, salsa og guacomole Onsdag: fisk (ubestemt indtil fiskemanden kommer) med grønt og ovn kartofler Torsdag: thaimad fra den lokale som åbner efter over et halvt år lukket :) Fredag pg lørdag: tager Mie og jeg ud til min søster, så tænker bøf den ene dag og tapas den anden dag Søndag: noget nemt fra fryseren - måske gullash Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 Søndag: roastbeef med hasselbach-kartofler, sweet potato fritter, gulerødder/broccoli og sauce Mandag: Kyllingespyd, couscous-salat, hummus og grillede aubergine Tirsdag: Biksemad af rester fra søndag Onsdag: Skinkemignon med champignon/grønt/ris (endnu lidt uafklaret ;)) Torsdag: Rester og risengrød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Lørdag: Oksekødslasagne samt salat med gulerødder og brøndkarse Søndag: Svinekoteletter med grøntsager i kokossauce Mandag: Rester Tirsdag: Gullash med grov kartoffelmos, salat og snack-grønt Onsdag: Fiskefilet med kartofler og coleslaw med krydderurter og små tomater Torsdag: Stegte kyllingelår og couscous salat med peberfrugt, persille og hvidløg Fredag: Rester Lørdag: Braiseret svineskank med grøn kartoffelmos, konfiterede løg og ølglace Søndag: Rester (og børnefødselsdag) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Tærte med oksekød og feta. Salat til. Laks med frisk pasta vendt i fløde og spinat. Salat til. Tapsi med ris og salat (oksekød rullet i aubergine med tomat i ovn) Kylling med grøntsagsspaghetti i cremet sovs Orientalsk risret med creme fraiche Kyllinge frikadeller, kartofler og champignonsovs Bøf stroganoff med kartoffelmos og tomat/mozzarella salat ved siden af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2016 Tortillas med oksekød, guacamole og grønt. Rester/rugbrød Risengrød Æggekage Fis pie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Pasta kødsovs Fiskefrikadeller og rugbrød (+ diverse) Pitabrød m æg og oksedeller + grønt Kyllingefrikadeller m tomatsovs og ris Mørbradbøffer m ovnkartofler og sovs + salat Æggekage m mørbradrest på rugbrød + tomatsalat Madpandekager m oksekødsfyld og grønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 Lasagne Rester Spiser i IKEA Rugbrød med diverse fiskepålæg Tortillas Spaghetti og pølser Pita med tun og æg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Tirs:Torskedeller med pastasalat (pastarester fra igår) Ons: simreret med vildsvinesmåkød, grønt og kartoffelmos Tors: pitabrød med falafel Fre: fisk med ?? Lør: hel kylling med kartofler og rodfrugter Søn: kylling i karry (med kyllingerester) med ris Man: rester fra søndag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Hvor har du egentligt købt de der bogstaver? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Hvor har du egentligt købt de der bogstaver? Luxoliving.dk :) Det er 'design letters' i akryl :) 25 kr stykket. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Denne uges plan: Tirsdag: pitabrød Onsdag: kyllingefrikadeller + kartofler og råkost Torsdag: rugbrød + fiskefrikadeller og gnave grønt Fredag: svinemørbrad + fritter og salat Lørdag: tarteletter Søndag: Ribben (det er så 3. gang de er på menuen, de samme altså! Gad vide om det er denne uge de bliver spist :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Luxoliving.dk :) Det er 'design letters' i akryl :) 25 kr stykket. :super Det må jeg kigge på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2016 Jeg synes jeg ret ofte ser tarteletter på menuen... Hvad laver I dem med? Den version som jeg elsker og aldrig laver er med høns i asparges, men det tager jo virkelig lang tid... Eller har I et trick? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Jeg synes jeg ret ofte ser tarteletter på menuen... Hvad laver I dem med? Den version som jeg elsker og aldrig laver er med høns i asparges, men det tager jo virkelig lang tid... Eller har I et trick?Til dagligt laver jeg på kyllingefilet og med grønne asparges.Koger asparges enderne et kvarter, smider dem ud og koger herefter aspargessnitterne i et par minutter i samme vand. Tager dem op, tilsætter lidt koncentreret hønsefond og koger kyllingefileterne. Laver bare en opbagt sovs på væsken og tilsætter asparges snitterne og kyllingen i mundrette stykker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Onsdag: karbonader Torsdag: nuggets med pommes Fredag: hos svigermor og svigerfar Lørdag: pasta med kødsovs Søndag: kyletter med ris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Jeg synes jeg ret ofte ser tarteletter på menuen... Hvad laver I dem med? Den version som jeg elsker og aldrig laver er med høns i asparges, men det tager jo virkelig lang tid... Eller har I et trick?Syntes faktisk det er nemt, specielt hvis du koger kyllingen dagen før.Så skal du jo bare plukke den og lave en sauce af væden. Idag har jeg så valgt at bruge inderfilet da fryseren var uenig med mig ;-) Kogte kyllingen, kogte ærte og gulerødder. Brugte alle 3 væsker til saucen og færdig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Mandag: Spaghetti og kødsovs Tirsdag: Rester Onsdag: Skulle have været Stephis stærke kylling - bliver Bones Torsdag: Stephis stærke kylling (skulle have været rester/rugbrød) Fredag: Hotdogs Lørdag: Bøffer med bagt kartoffel, bearnaise, tomatsalat og stegte champignon Søndag: Suppe/tøm køleskabet Det er en god uge synes jeg ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Bøffer, bagte kartofler og bønnesalat. Medister, grønkålssalat med æbler og nødder, kartofler og brun sovs. Pizza og grøn salat. Pitabrød med tun. Kartoffelsuppe med bacon. Blandede forårsruller - friske og stegte. Fish pie og broccoli. Del dette indlæg Link to post Share on other sites