Besvaret January 30, 2011 Barenaked Ladies - Break your heart Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Barenaked Ladies - Break your heart :glad jeps :glad Kender du den? Super det er en fed sang, og min mand spiller den ofte på guitaren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Det kan du tro jeg gør :loveshower Jeg havde den i hovedet hele dagen i går; me like!! Ny: Jeg ved ikke om jeg kunne råbe højere Hvor mange gange har jeg sparket dig ud herfra Eller sagt noget fornærmende Jeg kan være så led når jeg vil Jeg er i stand til hvad som helst Jeg kan skære dig i stykker Når mit hjerte er knust Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Det kan du tro jeg gør :loveshower Jeg havde den i hovedet hele dagen i går; me like!! Ny: Jeg ved ikke om jeg kunne råbe højere Hvor mange gange har jeg sparket dig ud herfra Eller sagt noget fornærmende Jeg kan være så led når jeg vil Jeg er i stand til hvad som helst Jeg kan skære dig i stykker Når mit hjerte er knust Denne her Please dont Leave me. Vild musikvideo :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Det er Please don't leave me med Pink :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Det er nemlig det det er ;) Kommer du med en ny, ML? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 A thousand bell flowers swings gently in the glow of the sun listen, I think the lark is also singing to this one Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2011 A thousand bell flowers swings gently in the glow of the sun listen, I think the lark is also singing to this one Du er min øjesten? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Du er min øjesten? Jaaaah :loveshower Min farfar sang den altid for mig, og nu synger jeg den for Isabella som godnat-sang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 You could be my lodestar Then I could be the moon I will not promise anything only wish that you are mine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Caroline Henderson - Vil du være min i nat? I øvrigt fra en super fin (og lidt overset) CD! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Caroline Henderson - Vil du være min i nat? I øvrigt fra en super fin (og lidt overset) CD! Ja :glad Den er på jule cd'en Vi lover hinanden - er den på andre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 Det mener jeg - men nu bliver jeg helt i tvivl. Må lige tjekke i morgen :) En ny på falderebet, før jeg går til køjs: Så på det sidste har jeg overvejet Hvem der vil være der til at ta min plads Når jeg er væk får du brug for kærlighed til at oplyse skyggerne på dit ansigt Hvis en stor bølge skulle falde ville den falde på os alle Og mellem sandet og stenene kunne du gøre det til dit eget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 The calling - whereever u Will go Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2011 The calling - whereever u Will go Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 The calling - whereever u Will go din tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites