Besvaret January 27, 2011 Sej tråd! Kan vi få noget hjælp?! :huh Hjælp? Jo, der er lavet en film hvor denne sang bliver brugt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Vidste ikke jeg kunne føle sådan som om jeg aldrig har set stjernerne før Vil forsvinde ind i dit kys Hver dag jeg elsker jeg mere og mere Lyt til mit hjerte, kan du høre det synge? Fortæller jeg skal give dig alting Årstiderne skifter; vinter til forår men jeg elsker dig til tidernes ende Ahh... det er noget fra Moulin Rouge! "Come what may"? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Ahh... det er noget fra Moulin Rouge! "Come what may"? Jeps :glad Med Ewan Mcgregor og Nicole Kidman :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jeps :glad Med Ewan Mcgregor og Nicole Kidman :loveshower Præcis! Den er så fin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Så prøver vi en ny - en af mine yndlings-sange :) : Der er ikke tid til at tænke tag en pille og gå til psykolog Lad vær med at vise os, hvor hårdt du har det At elske med dine børn er den sidste kærlighed du nogensinde vil opleve. Du er en skygge af den mand jeg troede jeg kendte men det viser sig, at den mand jeg kender har en falmende glød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Så prøver vi en ny - en af mine yndlings-sange :) : Der er ikke tid til at tænke tag en pille og gå til psykolog Lad vær med at vise os, hvor hårdt du har det At elske med dine børn er den sidste kærlighed du nogensinde vil opleve. Du er en skygge af den mand jeg troede jeg kendte men det viser sig, at den mand jeg kender har en falmende glød Kashmir: Lampshade LAMPSHADE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Kashmir: Lampshade LAMPSHADE Ja! :loveshower Kendte du den eller har du googlet? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Ja! :loveshower Kendte du den eller har du googlet? ;) Kendte den. Min mand spiller en del guitar, og jeg synger en del. Desværre ligger denne sang ikke rigtig i mt toneleje :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Kendte den. Min mand spiller en del guitar, og jeg synger en del. Desværre ligger denne sang ikke rigtig i mt toneleje :whistling Nej, den er ikke just kvinde-leje. Han synger også ret højt, ham Kasper ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nu skal du ikke prøve at narre mig jeg lavede en aftale med dig hvad jeg ønsker er mandens røde ild for at gøre min drøm til virkelighed giv mig hemmeligheden giv mig et tip om hvad jeg skal gøre giv mig kraften i menneskets røde blomst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nu skal du ikke prøve at narre mig jeg lavede en aftale med dig hvad jeg ønsker er mandens røde ild for at gøre min drøm til virkelighed giv mig hemmeligheden giv mig et tip om hvad jeg skal gøre giv mig kraften i menneskets røde blomst Åh den var lidt svær, men er det ikke I Wan'na Be Like You fra junglebogen??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 I said, no, unfortunately, hurry now go to your man he sits there and waits the best he can I smiled like an adult as they drove away I thought this would be what my childhood hero would have done Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Kys bruden (TV2) :glad ja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Ihh kommer der ik snart en ny sang? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Det er Mathildes tur.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Det er Mathildes tur.... M A T I L D E ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 M A T I L D E ;) Sorry ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Hmm den er jo alt for nem.. Drenge og piger, damer og herrer, Jeg kan se du trang til og ryste, En mere .... igen og igen, Du hører den samme gamle ting igen, Hvem sagde musik kan ikke flytte en nation? Det er ved den måde tvinges ambition Facebook, YouTube, Myspacing, Mere magtfuld end politik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Kato Feat. Outlandish – Desert Walk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Kato Feat. Outlandish – Desert Walk Jep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 And I've been lonely Walked around and made believe That the calendar would make me whole again Every word we said And betrayed Everything that disappeared Between fingers the wind took it Everything but wherever went Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Medina - Er du ensom? Nej ikke helt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites