Oprettet January 27, 2011 Det er ved at være noget tid siden af vi har haft en lille leg herinde :) Så nu starter jeg én op og håber at nogle vil være med :glad idéen er at man oversætter et sangvers i en dansk eller engelsk sang til det andet sprog og så skal vi andre gætte hvilken sang der er tale om.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Det var en sjov ide! Jeg vil gerne være med! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jeg er forblændet af din tilstedeværelse I dette øjeblik er vi ét Hvis Gud skulle beskrive dig Hvor skulle han begynde Dine farver blandes sammen Og du bliver lyset Hvis du kunne se den måde, du skinner på skat, når du fortæller verden du er min Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 ha ha ha prøv lige at læs googles oversættelse af sangen, og her mener jeg især nederste del: I am dazzled by your presence In this moment we are one If God were to describe yourself Where should he begin Your colors are mixed together And you will be light If you could see the way you shine on tax when you tell the world you are my Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 ha ha ha prøv lige at læs googles oversættelse af sangen, og her mener jeg især nederste del: I am dazzled by your presence In this moment we are one If God were to describe yourself Where should he begin Your colors are mixed together And you will be light If you could see the way you shine on tax when you tell the world you are my Haha... ja du kan ikke altid regne med den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nu har jeg haft en længere fræk aftale med Mr. Google, og sammen har vi fundet ud af, at det må være "When you tell the world you're mine" med Agnes Carlsson og Björn Skifs. Det var den, der blev sunget i forbindelse med Victoria og Daniels bryllup Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nu har jeg haft en længere fræk aftale med Mr. Google, og sammen har vi fundet ud af, at det må være "When you tell the world you're mine" med Agnes Carlsson og Björn Skifs. Det var den, der blev sunget i forbindelse med Victoria og Daniels bryllup Jaaaa :glad I'm blinded by your presence In this moment that we're in If God was to describe you Where would he begin Your colours blend together And you become the light If only you could see the way you shine Darling, when you tell the world you're mine Din tur.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Her kommer den: Jeg ønsker ikke at dø, Men jeg er heller ikke begejstret for at leve. Inden jeg forelsker mig, forbereder jeg at forlade hende. Jeg skræmmer mig selv til døde, det er derfor jeg bliver ved med at løbe. Før jeg er ankommet, kan jeg se mig selv komme. Jeg er ikke den stærkeste til engelsk, men jeg tror nu nok, den kan gættes alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Her kommer den: Jeg ønsker ikke at dø, Men jeg er heller ikke begejstret for at leve. Inden jeg forelsker mig, forbereder jeg at forlade hende. Jeg skræmmer mig selv til døde, det er derfor jeg bliver ved med at løbe. Før jeg er ankommet, kan jeg se mig selv komme. Jeg er ikke den stærkeste til engelsk, men jeg tror nu nok, den kan gættes alligevel. Det er jo den kære Robbie Williams :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Det er jo den kære Robbie Williams :glad hvilken sang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Sådan som jeg læser reglerne, så skal vi vist lige have sangtitlen med, Girl Next Door. Men du kan nå det endnu :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 mener den hedder "I just wanna feel" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 mener den hedder "I just wanna feel" Det er næsten rigtigt. Du skal bare ikke have så mange ord med i titlen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jamen så hedder den bare "Feel" ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jamen så hedder den bare "Feel" ;) Jaaaa! :glad Så er det din tur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Sådan: Ik tro jeg kan føle der er noget galt Du har været den sødeste del af mit liv længe Jeg ser i dine øjne, der er et fjernt blik Og du og jeg ved at der bliver en storm i aften Det her bliver seriøst Tænker du på dig selv eller os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Sådan: Ik tro jeg kan føle der er noget galt Du har været den sødeste del af mit liv længe Jeg ser i dine øjne, der er et fjernt blik Og du og jeg ved at der bliver en storm i aften Det her bliver seriøst Tænker du på dig selv eller os Think Twice ; Celine Dion :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Sådan: Ik tro jeg kan føle der er noget galt Du har været den sødeste del af mit liv længe Jeg ser i dine øjne, der er et fjernt blik Og du og jeg ved at der bliver en storm i aften Det her bliver seriøst Tænker du på dig selv eller os Celine Dion - Think Twice? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Think Twice ; Celine Dion :) Jaaaa :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Og du spiller krukket, men det er faktisk sødt Når du smiler til mig ved du præcis hvad du gør Skat, lad vær med at lade som om du ikke ved det er rigtigt for du kan se det når jeg kigger på dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Michael Bublé - Everything! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 YEAAAH. Synes det er så sød en sang :loveshower MICHAEL BUBLE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 YEAAAH. Synes det er så sød en sang :loveshower MICHAEL BUBLE Helt sikkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 I feel like tasting all fruits on the shelf And like being wide enough to take the blame my self I feel like buying all of Nike and say "easy now" Daddy, he will put shoes on you I feel like taking a bite of a powerplant and spit it out and let it stand like sizzling vandalism Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Ej den har jeg bare slet ingen anelse om hvad det er for en :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites