Besvaret February 8, 2014 Nå... Tror sq løbet er kørt her også! :( blod på papiret ved sidste toiletbesøg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Nå... Tror sq løbet er kørt her også! :( blod på papiret ved sidste toiletbesøg... Øv altså. Sikke noget møg:( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Hej piger Jeg testede svagt positiv i fredags og i dag var testen klart positiv.. så jeg er :gravid :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Tillykke herinde også!! Hvor langt er du så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Tillykke herinde også!! Hvor langt er du så? Jeg har regnet mig frem til 4+3 :) så terminsdatoen er d. 16. oktober :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Jeg har regnet mig frem til 4+3 :) så terminsdatoen er d. 16. oktober :) Uuh. Hvor spændende :) Glæder mig til at følges. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Hej piger Jeg testede svagt positiv i fredags og i dag var testen klart positiv.. så jeg er :gravid :loveshower Kæmpe tillykke Nitzen! :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Hej piger Jeg testede svagt positiv i fredags og i dag var testen klart positiv.. så jeg er :gravid :loveshower Stort tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Hej piger Jeg testede svagt positiv i fredags og i dag var testen klart positiv.. så jeg er :gravid :loveshower Yeah...hvor stort:-D Kæmpe tillykke herfra :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites