Besvaret February 7, 2014 Bragende negativ... Er også kun 3+6 i dag! Jeg tester igen i morgen, hvis mens ikke er dukket op! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Nå piger! (Deva og PB_14 :p ) nogen der begynder at have symptomer på mulig graviditet? Jeg testede jo i onsdags, og der var den negativ. Går bare og venter på mens. Regner m at den kommer idag. Alt tyder på det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Bragende negativ... Er også kun 3+6 i dag! Jeg tester igen i morgen, hvis mens ikke er dukket op! :) Hvis du kun er 3+6 er der stadig en chance! Jeg hepper på dig:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Hvis du kun er 3+6 er der stadig en chance! Jeg hepper på dig:) Ja det er jo det der er :) Tak :Kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Jeg testede jo i onsdags, og der var den negativ. Går bare og venter på mens. Regner m at den kommer idag. Alt tyder på det! Jeg håber da at mens bliver væk! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Jeg håber da at mens bliver væk! :kram2 Tak:) Men tror ikke rigtig på det! Har alle tegn på at mens kommer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Ihh... Ved virkelig ikke hvad jeg skal tro på.., igen er jeg lidt små-øm i lænden og er lidt oppustet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Ihh... Ved virkelig ikke hvad jeg skal tro på.., igen er jeg lidt små-øm i lænden og er lidt oppustet. Så er det godt du skal teste i morgen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Så er det godt du skal teste i morgen :p ja! :) men er bare bange for at den er negativ og det hele bare er indbildning :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Ihh... Negativ test! men heller ikke skyggen af den røde tante! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Ihh... Negativ test! men heller ikke skyggen af den røde tante! Det var dog surt! Krydser for en langsom starter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Ja nu må vi se hvad der sker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Så er tante rød i gang for fuld udblæsning! :klap Men man priser sig alligevel lykkelig over, at den i det mindste overhovedet kom, og at den er præcis, dag 28! Bedre held til jer andre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Så er tante rød i gang for fuld udblæsning! :klap Men man priser sig alligevel lykkelig over, at den i det mindste overhovedet kom, og at den er præcis, dag 28! Bedre held til jer andre :loveshower Øv øv men op på hesten igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Så er tante rød i gang for fuld udblæsning! :klap Men man priser sig alligevel lykkelig over, at den i det mindste overhovedet kom, og at den er præcis, dag 28! Bedre held til jer andre :loveshower Øv øv! Her kom mens igår. Vi må satse på et november barn istedet:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Så er tante rød i gang for fuld udblæsning! :klap Men man priser sig alligevel lykkelig over, at den i det mindste overhovedet kom, og at den er præcis, dag 28! Bedre held til jer andre :loveshower Øv øv! Her kom mens igår. Vi må satse på et november barn istedet:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Ihh... Negativ test! men heller ikke skyggen af den røde tante! Surt at det en negativ test:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 :( øv Deva og PB_14... håber at heldet er med jer i næste cyklus! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Surt at det en negativ test:-( ja, men så længe den røde tante ikke er dukket op, så er der stadig håb :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 ja, men så længe den røde tante ikke er dukket op, så er der stadig håb :) Sandt! Jeg xxxx for dig :-) Der skal være en positiv mere fra denne gruppe, ellers har det været lige sløjt nok! Og der er kun dig tilbage,- så du gør det:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 :( øv Deva og PB_14... håber at heldet er med jer i næste cyklus! :kram2 Tak:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Sandt! Jeg xxxx for dig :-) Der skal være en positiv mere fra denne gruppe, ellers har det været lige sløjt nok! Og der er kun dig tilbage,- så du gør det:-D Jeg håber!!! Og har ret svært ved at slippe tanken i dag... Underligt nok, ikk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Jeg håber!!! Og har ret svært ved at slippe tanken i dag... Underligt nok, ikk? Egentlig ikke. Det kan jo være din intuition der taler. Xxxxxxxx, men ellers bare det at du ønsker det så meget. Jeg hepper fortsat! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Egentlig ikke. Det kan jo være din intuition der taler. Xxxxxxxx, men ellers bare det at du ønsker det så meget. Jeg hepper fortsat! :-) Det er nok fordi jeg synes min krop har reageret Anderledes end den plejer... Men har jo nok også m været mere opmærksom end normalt Del dette indlæg Link to post Share on other sites