Oprettet January 29, 2014 Nu kunne jeg se at uge 5 og 7 har et testhold, men jeg kan da umuligt være den eneste der skal teste i næste uge??? Skriv jer på!! Gravid: :gravid Mens: :numse Venter: :prik Mandag 3-2: Mor050814 : :gravid Tirsdag 4-2:Onsdag 5-2: Mannie: :gravid Torsdag 6-2:Fredag 7-2: Deva: :numse Lørdag 8-2: SaraLK: :prik Søndag 9-2: PB_14 : :numse:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Jeg har testdag 9.feb, men ved ikke hvor længe jeg kan vente med at teste. Håber på jeg kan vente til engang i uge 7 (derfor jeg også er i den testtråd :P ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Jeg tester d. 8. Hvis mens ikke er dukket op! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Jeg tester d.7. Good luck Ladies,- lad os satse på kun positive test :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Jeg er sq lidt spændt på vores ret uplanlagte ups'er! :) men velkommen er den! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Jeg tester d.7. Good luck Ladies,- lad os satse på kun positive test :-D Det kunne være lidt sejt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Det kunne være lidt sejt ;) Det ville være meget sejt! Og vidunderligt:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Jeg er sq lidt spændt på vores ret uplanlagte ups'er! :) men velkommen er den! :wub Kan godt forstå at du er spændt. Håber for jer, at den er der:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2014 Kan godt forstå at du er spændt. Håber for jer, at den er der:) Tak! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Held og lykke til jer alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Held og lykke til jer alle Tak :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 Ååh hvor skal man bare lade være med at tolke alt hvad der sker inde i maven i denne periode :P Men er der nogen der har prøvet at have en mærkelig pulserende smerte i venstre side (i midten af strækningen fra hoftebenet til navlen ca.. :blink ) Hvor man kan mærke at den peaker og så forsvinder igen straks, for så at starte forfra igen.. <_< Har stået på i nogle minutter nu her. Jeg er kun 5 dage efter ÆL som ligger på dag 16 i en cyklus på (måske) 29 dage (3+0?? :huh ).. Pyha det blev da en længere historie.. :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 Jeg synes det hele spænder lidt i det nederste af maven i dag! Tænker nok liiiidt meget over den her ups'er.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 Ååh hvor skal man bare lade være med at tolke alt hvad der sker inde i maven i denne periode :P Men er der nogen der har prøvet at have en mærkelig pulserende smerte i venstre side (i midten af strækningen fra hoftebenet til navlen ca.. :blink ) Hvor man kan mærke at den peaker og så forsvinder igen straks, for så at starte forfra igen.. <_< Har stået på i nogle minutter nu her. Jeg er kun 5 dage efter ÆL som ligger på dag 16 i en cyklus på (måske) 29 dage (3+0?? :huh ).. Pyha det blev da en længere historie.. :lolhit Har ingen erfaringer med det eller forklaringer på hvad det kunne være. Men håber da for dig at det er fordi du er gravid:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 Jeg synes det hele spænder lidt i det nederste af maven i dag! Tænker nok liiiidt meget over den her ups'er.... Uh hvor spændende, håber det er en lille spire der er ved at sætte sig fast:-) Jeg mærker ingen tegn på at være gravid. Meen det kan jo nås endnu. Håbe håbe håbe håbe........ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 Uh hvor spændende, håber det er en lille spire der er ved at sætte sig fast:-) Jeg mærker ingen tegn på at være gravid. Meen det kan jo nås endnu. Håbe håbe håbe håbe........ Ihh hvor jeg dog tolker og tolker! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2014 Så er vi gået ind i testugen. Håber at der kommer en masse positive tests:-) Held og lykke til jer alle! Jeg er MEGET usikker på om jeg mærker nogle graviditetstegn eller om det bare er mit hoved der spinner. Håber dog på det første:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2014 Noget aldrig at melde på denne omgang test. Men tog en igår, en dag over forventet mens. Og må vist siger at der er oktober baby på vej til os:-) Rigtig hemmeligt endnu men tror ikke at hemmeligheden bliver hemmelig særlig længe :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2014 Noget aldrig at melde på denne omgang test. Men tog en igår, en dag over forventet mens. Og må vist siger at der er oktober baby på vej til os:-) Rigtig hemmeligt endnu men tror ikke at hemmeligheden bliver hemmelig særlig længe :loveshower :loveshower :loveshower :glad :glad TILLYKKE! :hurra :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2014 Noget aldrig at melde på denne omgang test. Men tog en igår, en dag over forventet mens. Og må vist siger at der er oktober baby på vej til os:-) Rigtig hemmeligt endnu men tror ikke at hemmeligheden bliver hemmelig særlig længe :loveshower :loveshower :loveshower Tillykke!! Vi må snart være nok til at lave en terminsgruppe for oktoberbabyer, det kunne være så hyggeligt at følges ad med nogen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2014 Tillykke!! Vi må snart være nok til at lave en terminsgruppe for oktoberbabyer, det kunne være så hyggeligt at følges ad med nogen :D Hvis blodprøven viser positiv i morgen, så har vi termin samme dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2014 Noget aldrig at melde på denne omgang test. Men tog en igår, en dag over forventet mens. Og må vist siger at der er oktober baby på vej til os:-) Rigtig hemmeligt endnu men tror ikke at hemmeligheden bliver hemmelig særlig længe :loveshower :loveshower :loveshower Tillykke tillykke. Hvor STORT!!!! Yeahhhhhh....En masse jubelsmileys herfra (er fra mobil og kan ikke få sat dem ind). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2014 Hvis blodprøven viser positiv i morgen, så har vi termin samme dag! Hepper på, at blodprøven viser positiv for dig i morgen:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2014 Hepper på, at blodprøven viser positiv for dig i morgen:-) Taaak! Krydser jeg godt nok også for. Tror slet ikke jeg får koncentreret mig i skolen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites