Krebsen

Hvilken ammepude skal jeg vælge?

32 indlæg i dette emne

Jeg købte en med speltkerner fra Sneglehuset som er ret lækker men har aldrig forstået fidusen med at amme med den så her ligger den bare på hendes værelse- bare for at sige at ikke alle ammer med ammepude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte en med speltkerner fra Sneglehuset som er ret lækker men har aldrig forstået fidusen med at amme med den så her ligger den bare på hendes værelse- bare for at sige at ikke alle ammer med ammepude ;)

Haha, ligesom mig! Synes den fra pure baby er lækker med speltkugler, men ammepude er bare ikke for mig - desværre.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minammepude er fra 2003. Den har et fyld ala krøyerkugler, bare i en godt fyldt version, så den dengang virkede stabil.

Den ligger opbevaret og klar til brug igen, for den var jeg rigtigt glad for. Men nu skal det siges, at jeg var flaskemor, så det kan da godt være, jeg var mindre kritisk med om den var tyk nok osv.

Jeg kan se at de gængse ammepuder i babysam er magen til størrelsesmæssigt. Min er også fra babysam, men hvilket mærke aner jeg ikke.

Men jeg tror ikke den har noget øko eller spelt over sig - det var ikke opfundet i "god mor"-industrien dengang.... Og den var ikke for varm at sidde med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg læst denne tråd og hold da op man bliver en del klogere, havde slet ikke tænkt der var så stor forskel, blot at vælge den pæneste!!

Nå men nu er jeg klogere på fyldet, så vil jeg gerne låne tråden og spørge, hvilken størrelse? En "normal" der er bumerang formet, eller en lang, eller? Hvad siger erfaringerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er boomerangformet.. Tror at hvis den var større, så ville der være for meget ammepude :P Der er i forvejen enkelte stole hvor både mig og ammepuden ikke kan være i fordi armlænene er i vejen og puden er stor.. Så jeg ville ikke vælge en større, medmindre der kom to babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre - standard boomerang formet er mest praktisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER