Oprettet January 28, 2014 Taberdysten Uge 5 - 2014 FruH -1,3 kg (-2,1 kg) Fihl -1,0 kg (-2,2 kg) Maj85 -0,9 kg (-1,7 kg) Stephi-pigen -0,7 kg (-3,1 kg) Mistel -0,7 kg (-1,4 kg) Bolsin -0,7 kg (-1,7 kg) Felixmor -0,6 kg (-1,4 kg) Betty87 -0,6 kg (-1,6 kg) Påskesen -0,3 kg (-0,3 kg) Leras -0,2 kg (-0,3 kg) SaraLK -0,2 kg (-1,6 kg) Nitzen1987 -0,2 kg (-0,9 kg) over 14 dage Snublefod -0,1 kg (-2,5 kg) Barbamama +0,1 kg (-1,6 kg) Blomst27 +0,1 kg (-1,5 kg) Pada +0,3 kg (-0,3 kg) Majs +0,8 kg (+0,3 kg) ---- ---------------------------------------------------- Tillykke til: FruH - :glad :respekt :8: Tilsammen har vi tabt os 6,2 kg kg i denne uge :8: :respekt :glad - - Vi byder velkommen til påskesen - :klap Manglende tilbagemelding: :klap Ønskebebs Tille Troldemor - Afbud fra: :balloons Husk næste vægt i en PM senest tirsdag kl. 20.00 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Tillykke piger! Hvor er I seje! :yay Jeg LOVER at jeg ikke trækker os ned i næste uge. Basta! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Wow! Den så jeg ikke komme - men SÅ fedt :wee Tillykke til os alle sammen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 :numse :kram Op på hesten igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 argh øv jeg glemte det, jeg hopper på i næste uge igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Wow! Den så jeg ikke komme - men SÅ fedt :wee Tillykke til os alle sammen :yay Tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Ej! Lige under medaljerne, tsk tsk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 :kram Op på hesten igen Tak pg ja! Håbet virkelig det er kilo der sidder "løst" for pokker altså!!! Var bare i sådan en god stime og en åndsvag dag ødelægger så det :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Tak pg ja! Håbet virkelig det er kilo der sidder "løst" for pokker altså!!! Var bare i sådan en god stime og en åndsvag dag ødelægger så det :sm Ja, du er ved at nå derned hvor det er svært... Hepper :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 argh øv jeg glemte det, jeg hopper på i næste uge igen ;) Hvis du kender din vægt idag (eller imorgen) kan du bare sende den til mig, så er du med på lige fod med os andre (jeg uddeler ikke medaljer over 14 dage :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Ej! Lige under medaljerne, tsk tsk. Ja, men med det samlede største vægttab. Godt gået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Ja, men med det samlede største vægttab. Godt gået! Husk på det. Det er super flot :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Hvor er i seje piger! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Hvis du kender din vægt idag (eller imorgen) kan du bare sende den til mig, så er du med på lige fod med os andre (jeg uddeler ikke medaljer over 14 dage :D ) Jeg har sendt en PB Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Ja, men med det samlede største vægttab. Godt gået! Ja det ret sejt! Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Husk på det. Det er super flot :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Godt gået, de damer :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 argh øv jeg glemte det, jeg hopper på i næste uge igen ;)Også mig :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Ihh altså tøser! Det er sq da ikke nemt at få en pokal med de vægttab i har gang i.. Nå men så må jeg jo gøre en endnu større indsats - BUM! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Jeg syntes dælme heller ikke det er nemt at snuppe en pokal her :D Meeen næste uge giver jeg mere konkurrence, for skal nemlig ned og træne 2 gange i fitness og svømme i denne uge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Det var godt det var igår, der var vejedag :D Ellers havde jeg ikke fået denne :second: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 Det var godt det var igår, der var vejedag :D Ellers havde jeg ikke fået denne :second: ;) Sikke da noget. Min mand var flad af grin, da jeg fortalte ham, at jeg havde vundet en taberdyst herinde....hmmm....dumme mand :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2014 ;) Sikke da noget. Min mand var flad af grin, da jeg fortalte ham, at jeg havde vundet en taberdyst herinde....hmmm....dumme mand :D Det kan han da ikke være bekendt! Helt ærligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites