ann83

Pletblødninger? Hjælp!

2 indlæg i dette emne

Kære piger. Lige et spørgmål. Jeg havde ægløsning ca en uge siden(torsdag den 16) og vi havde sex deromkring. Om mandagen den 20. Begyndte jeg at pletbløde meget meget lidt, men nu har det taget til. Stadigvæk kun pletblødning. Til at starte med var det frisk blod, men nu er det mørkt blod/udflåd! Jeg har aldrig haft pletblødninger før... Har I prøvet det? Hvad kan det være? Hjælp!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har oplevet det en del desværre, og ved ikke hvad det skyldes. Sidste måned blødte jeg 17 dage i streg inkl. mens. Ikke sjovt!

Tænker at der måske kan være noget psykisk, fordi man tænker så meget over sin krop hele tiden ved PB. Men irriterende er det i hvert fald, og man kan jo ikke lade være med at tænke på om det påvirker ens muligheder for at blive gravid. Jeg har bedt min læge om en henvisning til en gynækolog som forhåbentlig kan gøre mig klogere.

Jeg vil dog også lige nævne, at da jeg blev gravid med nr. 2, skete præcis det at jeg blødte fra et par dage efter ÆL og helt frem til forventet mens, hvor blødningerne stoppede og jeg stod med to streger. Og han er en rask dreng på snart fem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER