Guest

Hvad gør i for forholdet efter i er blevet mor?

60 indlæg i dette emne

Dend er med passet lyder som en god ide.

Men jeg tror ikke den egner sig til min mand. Vi er mere spontane ;-)

Men af erfaring fra en del års forhold nu, ved jeg at min mand virkeligt retter antennerne ind, hvis jeg

1) tager noget tøj på han selv har købt eller valgt til mig (min mand har en ting for tøj af læder fx, og langskaftede, højhælede støvler. Han er god til at give smykkegaver, så det er nemt nok),

2) gør noget ud af min make-up og vimser lidt rundt om ham, gerne med et ekstra pift parfume på,

3) sender ham et par frække blikke hen over bordet,

4) er mere direkte og lægger op til sex i en sms i løbet af dagen, eller hvis jeg bider ham lidt i øreflippen og hvisker hvad jeg kunne finde på at gøre ved ham senere. Faktisk kan det trick bruges til at få ham til at ræse rundt med støvsugeren, hænge vasketøj op og lave aftensmad, så jeg har masser af overskud til at gøre mig lækker for ham, og dermed ikke når at blive for træt inden ;-)

5) den med maden og med at rose, og endda en gang imellem være en smule stolt af ham, er nu også vigtigt for ham. Men omvendt oplever jeg, at han også nyder at få lov at være den stærke, og måske især nyder, hvis der skulle dukke en anden mand op, der roser ham for sit valg af hustru uden at være for nærgående naturligvis ;-) det er så aldeles irrelevant lige nu, hvor jeg er højgravid :-D

Han er lykkelig til op over begge ører, og generelt meget opmærksom på mig så jeg til gengæld også er tilfreds og glad. Ergo må det virke ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op!

Hej Majs hvordan gik det så med jeres datingrejse ? :) er lidt nysgerrig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Majs hvordan gik det så med jeres datingrejse ? :) er lidt nysgerrig.

Vi nåede halvvejs igennem. Så ville livet noget andet. Jeg mistede i 11-12 uge, blev syg med blodmangel, mistede min morfar, så solgte vi lejlighed med 3 uger til at komme ud - så det var ikke lige det der stod øverst på listen :( desværre

Men jeg har gået og overvejet at genoptage projektet, så er vi nok igennem til oktober når den lille ny kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi nåede halvvejs igennem. Så ville livet noget andet. Jeg mistede i 11-12 uge, blev syg med blodmangel, mistede min morfar, så solgte vi lejlighed med 3 uger til at komme ud - så det var ikke lige det der stod øverst på listen :( desværre

Men jeg har gået og overvejet at genoptage projektet, så er vi nok igennem til oktober når den lille ny kommer :)

Ja så kan jeg godt se der hverken er lyst eller overskud til den slags. Det lyder ikke som om det har været nemt. Men er da godt i overvejer at starte igen, og du er gravid igen.  :baby2

 

Jeg har selv tænkt at gøre noget lignende, simpelthen fordi vi i fordi vi er ret dårlige til at få planlagt noget og det bliver nok ikke nemmere med børn i huset. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så kan jeg godt se der hverken er lyst eller overskud til den slags. Det lyder ikke som om det har været nemt. Men er da godt i overvejer at starte igen, og du er gravid igen. :baby2

Jeg har selv tænkt at gøre noget lignende, simpelthen fordi vi i fordi vi er ret dårlige til at få planlagt noget og det bliver nok ikke nemmere med børn i huset.

Det kan stærkt anbefales :) vi gjorde mange af tingene på hverdage og indragede Mie i det!

Jeg kan da lige se om jeg har billeder fra nogle af vores dates.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er fra den indiske aften:

Kwik0Wl.jpg

Og den franske - de blå kyllingelår var mit forsøg på at lave frølår :D de smagte HÆSLIGT! Jeg havde farvet dem med frugtfarve - vil i stedet anbefale at lave en krumble med persille hvis man vil kaste sig ud i det projekt :D

jRpp4vq.jpg

R0kiYvn.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser virkeligt sjovt og hyggeligt ud Majs :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver en lækker madpakke til ham hver dag,

Vækker ham med enten massage, lidt frækkere massage (:p) eller ved bare at ligge og nusse ham - det varierer fra dag til dag - men altid god morgen vækning!

Skriver søde beskeder om hvor dejlig han er, hvad jeg elsker ved ham og hvor taknemlig jeg er for ham og alt han gør.

Jeg sætter mig ind i hans interesser og dyrker dem med ham.

Jeg lytter på ham, selv når det ikke interesserer mig som sådan og spørger ind til det.

Ligger tøj og håndklæde frem til ham, giver massage efter arbejde, muntrer ham op hvis det har været en møg dag, eller roser ham for en god dag.

Har aftensmaden klar på bordet når han kommer hjem fra job, og står altid i døren og kaster mig om halsen på ham når han kommer hjem og fortæller hvor meget jeg har savnet ham ❤️

Og når den lille sover er det voksen tid hver dag ❤️

Enten ser vi film, sidder og gamer hele natten, eller hvad vi nu har lyst til.

Og ja, så har vi sex 2-4 gange dagligt lidt afhængigt af hvad vi har lyst til, og hvilke planer vi har osv.

generelt synes jeg vi har et helt perfekt forhold.. Vi har vores skænderier/diskutioner En sjælden gang i mellem, men vi ender altid med at blive frustreret og triste over vi er sure på hinanden, og så sætter vi os og snakker det hele igennem og får ytret vores følelser og tanker. :)

Kone-dag er det for mig hver dag. Medmindre jeg er syg; gør jeg altid noget ud af mig selv for min mand ❤️

Man kan sagtens være både mor og kone på samme tid ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver en lækker madpakke til ham hver dag,

Vækker ham med enten massage, lidt frækkere massage (:p) eller ved bare at ligge og nusse ham - det varierer fra dag til dag - men altid god morgen vækning!

Skriver søde beskeder om hvor dejlig han er, hvad jeg elsker ved ham og hvor taknemlig jeg er for ham og alt han gør.

Jeg sætter mig ind i hans interesser og dyrker dem med ham.

Jeg lytter på ham, selv når det ikke interesserer mig som sådan og spørger ind til det.

Ligger tøj og håndklæde frem til ham, giver massage efter arbejde, muntrer ham op hvis det har været en møg dag, eller roser ham for en god dag.

Har aftensmaden klar på bordet når han kommer hjem fra job, og står altid i døren og kaster mig om halsen på ham når han kommer hjem og fortæller hvor meget jeg har savnet ham ❤️

Og når den lille sover er det voksen tid hver dag ❤️

Enten ser vi film, sidder og gamer hele natten, eller hvad vi nu har lyst til.

Og ja, så har vi sex 2-4 gange dagligt lidt afhængigt af hvad vi har lyst til, og hvilke planer vi har osv.

generelt synes jeg vi har et helt perfekt forhold.. Vi har vores skænderier/diskutioner En sjælden gang i mellem, men vi ender altid med at blive frustreret og triste over vi er sure på hinanden, og så sætter vi os og snakker det hele igennem og får ytret vores følelser og tanker. :)

Kone-dag er det for mig hver dag. Medmindre jeg er syg; gør jeg altid noget ud af mig selv for min mand ❤️

Man kan sagtens være både mor og kone på samme tid ❤️

Wauw en god liste! :yay

Men jeg bliver lige nødt til at høre -sex 4 gange dagligt? Hold da op hvor er du heldig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER