Oprettet January 27, 2011 Ved at læse i en anden tråd kom jeg til at tænke på.... Hvor mange af os har egentlig musikalske giraffer? (Altså mænd/kærester :P ) Min egen er ivrig guitarspiller, og total guitar-gadget nørd :D Og da jeg synger til husbehov, bruger vi meget tid på at spille sammen... Det er super hyggeligt :loveshower Har i også skabs-rock/pop/jazz-eller-hvad-det-nu-måtte-være-stjerner derhjemme?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nob min mand er bedst til at sidde i sofaen og bælle øl :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nix :D min kæreste og jeg er vist lige umusikalske desværre.. gad godt kunne spille guitar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Min kan finde ud af at starte iTunes - det er vist så langt han kommer inden for den musikalske verden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Min kæreste er hverken sådan særlig musikalsk eller særlig høj, så musik-giraf: Nej... Smelter dog lidt, når han synger Kim Larsens "kvinde min" til mig. :kuller Han er nok nærmere en kælehamster: Bygger madlagre op og er god til at putte :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jep .. Min kæreste spiller guitar og synger - han er guitarist og forsanger i et band :) Og.. jeg ELSKER når han hiver guitaren frem derhjemme :loveshower Her lidt billeder af dem jeg har taget :) Manden min: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nob min mand er bedst til at sidde i sofaen og bælle øl :D Min kan finde ud af at starte iTunes - det er vist så langt han kommer inden for den musikalske verden ;) :ditto Elsker dog når han spontan synger med på radioen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Min kæreste er hverken sådan særlig musikalsk eller særlig høj, så musik-giraf: Nej... Smelter dog lidt, når han synger Kim Larsens "kvinde min" til mig. :kuller Han er nok nærmere en kælehamster: Bygger madlagre op og er god til at putte :loveshower :lol :lol :lol Jeg har en guitarspillende kæreste.. Og en dygtig én oven i købet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jep .. Min kæreste spiller guitar og synger - han er guitarist og forsanger i et band :) Og.. jeg ELSKER når han hiver guitaren frem derhjemme :loveshower Her lidt billeder af dem jeg har taget :) Manden min: Hehe.... det var netop det der sidste billede der fik mig til at tænke på hvor mange musiker-mænd der mon var ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nope.. Her i huset er det mig der er den musikalske :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 åhhh nej min mand har aldrig gjort det indenfor musik, men er derimod rigtig god til fodbold, han fik faktisk tilbudet at spille for AGF, da han var noget yngre, meeen han ville heller spille hygge fodbold. Jeg er desværre også hamrende umusikalsk, jeg har ikke en tone i livet, og kan ikke spille på noget, meeeen jeg har lært, at hver fugle synger med sit næb, så jeg synger gerne med, når vi hører musik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nope, her i huset er ingen af os særlig musikalske ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Manden spiller guitar og jeg synger. Det er hyggeligt, når man lige ser bort fra, at vi faktisk ikke upræget deler musiksmag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Nope, han nøjes bare med at spille andres musik ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 nej desværre han nøjes med at lytte til andre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Min mand spiller også guitar - og er faktisk ret god til det. Eller det var han i hvert fald for 5-10 år siden; han spiller ikke så meget mere, selvom vi har både en akustisk og en elektrisk guitar stående i stuen. Jeg tænder helt sikkert på musikalske mænd :wub Jeg spiller klaver og fik undervisning fra jeg var 8 til jeg var 15. Mit klaver står hjemme hos min mor og venter på vi flytter i hus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Min mand spiller primært guitar, men kan også spille klaver, trommer og bas. Han er med i et rockband og da vi flyttede i hus med to garager fik de lavet den ene om til øvelokale. De har alt udstyr derude og har lydisoleret det, så det dæmper meget, men ikke det hele. Man kan godt hører lidt men der er ingen naboer der har klaget og de skruer ned hvis jeg siger det er for højt. Det er nemmere for mig at høre når jeg ikke er i lokalet. Det er nu meget hyggeligt at de er derude og også rart at han ikke skal ligge og kører frem og tilbage til Amager som han gjorde før. Det betyder også at når den lille kommer så kan jeg hurtigt få fat i ham hvis der er noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Min kan finde ud af at starte iTunes - det er vist så langt han kommer inden for den musikalske verden ;) Hvor har du dog fundet sådan et geni henne? Min Mand er ihvert fald laaaaanggt bagud - han 'sidder fast' i sine CD'er med CV Jørgensen (moderne ting som musik ìg iTunes aner han intet om!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Fedt at så mange af jer har musikalske mænd. Altså Martin kan til enhver tid peppe en fest op med lidt karaoke sang - og endda uden at det lyder super dårligt - men derudover rækker de musikalske evner ikke :P Meggers: Kælehamster - nu har jeg hørt det med :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 Min mand har været solist på skt annæ i sin tid og nu er vi lige gået igang med et sangprojekt begge 2 ^_^ Ellers spiller han trompet, ja det gør jeg også .. og klaver. Har store planer om at presse i hvert fald en af mine unger til at gå til guitar! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 David spiller guitar og elguitar Dog ikke så meget mere, det kræver jo man er hjemme.. Tidligerespillede han i et band ved navn Juxtaposed i Odense. Derudover kan han spille klaver og er af den trælse type som kan spille efter gehør og kan stemme sin guitarer efter gehør også. Selv er jeg vist ret umusikalsk, men jeg elsker at synge højt og falsk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2011 yes.. er den stolte "ejer" af en bas tosse herhjemme.. han spiller også guitar, men bassen er den han har taget en "rytmisk uddannelse" på.. han spiller lige pt i to bands.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites