Oprettet January 22, 2014 Hvad vil i serverer til brunch kl 10. Jeg skal snart holde fødselsdag og mangler inspiration. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Lækre små pølser Bacon Scrambled eggs Øllebrød med topping i små fine glas med Melon Bær Græsk yoghurt med honning og nødder eller med granatæblekerner Bananpandekager Lakseroser eller laksewraps med wasabi Hjemmebagt brød Forskellige gode oste Daddelkugler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Kan tilføje: Lækre italienske pølser/pålæg/skinke Godt brød både Hvidt og rugbrød Tunmouse Amerikanske pandekager med ahorn sirup Æggekage i ovn med stegte bacontern og grønt efter eget valg i. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 French toastBagte tomater Croissant Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Hash browns - det er blevet en fast del af vores brunch, efter vi boede i USA :yay Opskrift her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Croque madame og det er???? (:P ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 og det er???? (:P )Egentlig bare en toast med spejlæg på toppen, og så alligevel så meget mere end det.. ;)Jeg bruger gerne noget lækkert brød - ikke sådan noget hvedetoast! God lækker ost, ordentlig skinke, evt et strøg sennep og et par skiver tomat, hvis man er til det. Jeg gratinerer i ovnen til brødet er sprødt og osten smeltet. Og så skal der et spejlæg på toppen inden servering! Hvis du dropper ægget er det bare en mand - croque monsieur ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Egentlig bare en toast med spejlæg på toppen, og så alligevel så meget mere end det.. ;) Jeg bruger gerne noget lækkert brød - ikke sådan noget hvedetoast! God lækker ost, ordentlig skinke, evt et strøg sennep og et par skiver tomat, hvis man er til det. Jeg gratinerer i ovnen til brødet er sprødt og osten smeltet. Og så skal der et spejlæg på toppen inden servering! Hvis du dropper ægget er det bare en mand - croque monsieur ;) Ahh, smart! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Ahh, smart! :pDet er hvertfald lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites